No, takhle se kvalitní žurnalistika opravdu nedělá. Pracovala jsem jako novinářka víc než 5 let se zaměřením na problematické kauzy, tedy o získávání informací, aby se z nich stala fakta, něco vím a přístup "kontaktovali jsme Vás, vy jste nereagoval, tak něco napíšeme a omluvíme to tím, že fakta se špatně ověřují bez komunikace...", mě docela šokuje.
Buď mám informace, které jsou potvrzené a mohu s nimi pracovat nebo nemám a pak musím dál shánět cokoliv na podporu svého tvrzení.
Navíc takhle interpretovat čísla, ke kterým nic nevíte, to chce buď velkou dávku odvahy nebo neznalosti. Doporučila bych si pročíst pár daňových zákonů, případně si promluvit se zkušeným daňařem a třeba byste ty půjčky z firmy / do firmy pochopil a zjistil, že jsou dobrým řešením v určitých ekonomických situacích.
Za mě osobně, článek o ničem, jen špatně interpretována čísla...
Pro jistotu, neznám osobně pana Čupra ani nikoho z výše uvedených firem. Jen mi tak nějak a priori vadí kvalita žurnalistiky.