Mall.cz si sype popel na hlavu, rozdává slevy

Pokud jste v minulosti něco nakupovali u Mall.cz a mezi dnešní poštou vás zaujal až kajícný omluvný e-mail podepsaný předsedou představenstva Markem Liškou, nejste sami. Síť internetových obchodů Mall.cz stejný e-mail posílá i jiným svým zákazníkům. Píše se v něm mimo jiné: Přemýšlel jsem, zdali si mohu dovolit Vám napsat. Je možné, že poté, co jsme pokazili Vaší objednávku, o nás již nechcete nikdy nic slyšet. Netroufl bych si Vás oslovit, pokud bych si nebyl jistý, že je v současné době celý…

Pokud jste v minulosti něco nakupovali u Mall.cz a mezi dnešní poštou vás zaujal až kajícný omluvný e-mail podepsaný předsedou představenstva Markem Liškou, nejste sami. Síť internetových obchodů Mall.cz stejný e-mail posílá i jiným svým zákazníkům. Píše se v něm mimo jiné: Přemýšlel jsem, zdali si mohu dovolit Vám napsat. Je možné, že poté, co jsme pokazili Vaší objednávku, o nás již nechcete nikdy nic slyšet. Netroufl bych si Vás oslovit, pokud bych si nebyl jistý, že je v současné době celý objednávkový proces doladěn a my jsme připraveni si znovu získat Vaši přízeň.

EBF6

Jde o plošnou akci související s implementací informačního systému SAP ve společnosti Internet Mall. Firma přiznává, že jeho zavádění bylo komplikovanější, než bylo předem plánováno. Ostatně je to populární téma řady internetových diskusí mj. i zde na Lupě. Všem zákazníkům, kteří nakoupili v posledních šesti měsících, proto Mall.cz posílá omluvný e-mail s kódem slevového kupónu v hodnotě dvou set korun. Celkem takto rozdal slevové kupóny v celkové hodnotě přes sedm milionů korun. Je však otázkou, kolik jich bude skutečně využito.

Při přechodu na nový systém se zbrzdilo vyřízení některých objednávek, což bohužel pocítili naši zákazníci. Pokud bychom implementaci prováděli nyní, věděli bychom, čeho se vyvarovat a jaké kroky podniknout lépe. Bohužel, čas nelze vrátit zpět, proto jsme se rozhodli alespoň touto formou zákazníkům omluvit. Nyní již systém funguje správně a budeme vděční za možnost to zákazníkům ukázat naživo, tvrdí Marek Liška, ředitel společnosti Internet Mall. (Tisková zpráva)

14 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 13. 7. 2014 20:14

Školení UX: Jak zapojit uživatele do designu

  •  
    Jak dostat ono tajemné UX do designu.
  • Ve kterých fázích zapojit uživatele, abyste dostali nejvíc muziky za nejmíň peněz.
  • Jak vytvářet jednoduché a srozumitelné persony

Detailní informace o školení UX »