Hlavní navigace

Mall.cz spustil věrnostní program

Redakce

Internetový obchod Mall.cz dnes představil věrnostní program s názvem VIP klub. Má dva stupně: Silver a Gold členství. Silver členem se zákazník stane pokud na Mallu od začátku roku  nakoupil zboží dohromady alespoň za 30 tisíc Kč nebo učinil a převzal alespoň 4 objednávky, každou v hodnotě min. 1 500 Kč. Pro Gold členství je minimální celková utracená částka stanovena na 50 tisíc Kč nebo na 7 objednávek po min. 1 500 Kč.

Internetový obchod Mall.cz dnes představil věrnostní program s názvem VIP klub. Má dva stupně: Silver a Gold členství. Silver členem se zákazník stane pokud na Mallu od začátku roku  nakoupil zboží dohromady alespoň za 30 tisíc Kč nebo učinil a převzal alespoň 4 objednávky, každou v hodnotě min. 1 500 Kč. Pro Gold členství je minimální celková utracená částka stanovena na 50 tisíc Kč nebo na 7 objednávek po min. 1 500 Kč.

Silver členství zaručuje dopravu zdama při objednávce nad 3 tisíce Kč. A možnost vrátit zboží do 21 bez udání důvodu. U Gold členství je doprava zdarma pro jakékoliv objednávky a možnost vrátit zboží bez udání důvodu do 30 dnů. Například konkurenční Kasa.cz ale nabízí možnost vrátit zboží bez udání důvodu do 30 dnů standardně všem zákazníkům.

test 2

„Pro věrnostní program jsme se inspirovali u mimovrste.si, slovinského obchodu, který patří do NetRetail Holdingu stejně jako MALL.CZ. Model umožňuje dát vracejícím se zákazníkům najevo, že jsou pro nás důležití, a nabídnout jim jako poděkování něco navíc, další důvod, proč by se k nám měli vracet,“ dodává Marek Liška.

Zdroj: tisková zpráva

Našli jste v článku chybu?
21. 3. 2012 18:45
Petr Král (neregistrovaný)

Když už nám musíte dát i do tiskové zprávy zmínku o konkurenci, tak prosím vybírejte nějakou relevantní :) Děkuji.

22. 3. 2012 12:07

Zprávičky na Lupě nejsou formátem, který pouze přebírá tiskové zprávy. Čerpá z nich, ale doplňuje je o další informace. Můžete prosím upřesnit, proč podle Vašeho názoru není Kasa.cz pro Mall.cz "relevantní" konkurencí?