Přiznané stovky reálu znamenají určitě tisíce (stovky jsou plivnutí, toho by si nikdo ani nevšiml a Mall by to ani nekomentoval) a jak uvedl diskutující výše, tak ztratit objednávku je blbost, ztratili zboží a než aby jej hledali, tak raději objednávky uříznou, aby jim necyklily systém.
Tyhle přechody nejsou nic jednoduchého, ale Mallu se průšvihy dějou pravidelně, takže to asi nebude náhoda, prostě tam mají nekompetentní lidi, kteří neumí řídit rizika, která jsou s takovými zásahy spojená.
Mall nebyla dobrá investice, za tři roky byl prodán za míň než polovinu ceny, kterou za něj dalo Naspers a ta cena je pořád výrazně nadsazená, protože Mall narozdíl od Alzy neumí vydělávat prachy, jen je umí skvěle utrácet a to nový majitel nezlomí z roku na rok, kolega Havrlant jen bude přetírat čísla na růžovo, aby ho investoři nekopli do zadku.
To je skoro až sabotáž :D Rockaway koupí Mall mj. s nějakou reputací za tomu odpovídající cenu a vzápětí si tento měsíc před vánočním shonem udělá jméno nespolehlivého mamlase, u kterého si zákazník nemůže být jist, zda mu objednané dorazí včas (nebo vůbec). Je sice hezké, že věří, že už to bude v pořádku, věřit a slíbit totiž nic nestojí ;)
To mi takhle ve dvou případech CZC posunulo termín dodání objednávky (která nebyla na skladě, ale k dodání byla do několika dnů nebo do týdne) až na násobek původní doby a od té doby to, co potřebuji co nejdříve a s jistotou, holt objednávám jinde, byť je to o něco dražší, ale zatím právě s onou dosavadní jistotou.
Díky bordelu se stěhováním jejich skladu (a vím, o co jde, jelikož pracuji v logistice) jsem šťastným majitelem zrcadlovky, kterou jsem díky chybě jejich e-shop editora pořídil cca o 6.000,- levněji. Zboží mám doma a v cajku. Takže za mě - super. Je mi samozřejmě líto všch ostatních postižených....
Presne tak dlouho trvalo, nez mi Mall dorucil mou objednavku. Mezitim jsem zbozi objednala jinde - jednalo se o krmivo, nemohla jsem cekat. Kdyz mi konecne dopravce napsala SMS (driv, nez jsem dostala SMS od Mallu ze je zbozi na ceste), odpovedela jsem, ze o zbozi po dvou tydnech jiz nemam zajem. Druhy den opet SMS od dopravce a opet odpovidam ze o zbozi nemam zajem. Presto odpoledne stal dopravce i s balikem za dvermi. Nepusobil vubec prekvapene, kdyz jsem ho s tim poslala zpatky do Mallu...
Vcera jsem oficialne pres web Mallu stornovala jejich objednavku, krome automaticke odpovedi jsem nedostala prozatim zadne vyjadreni nebo potvrzeni o stornu. Takze doufam, ze dnes mi zbozi do tretice dorucovat uz nebudou.
Proč jistota, stačí vzít v úvahu, kolik procent zákazníků po jak dlouhé době čekání zásilku nepřevezme, to převést do nákladů na zbytečnou dopravu a porovnat s tím, kolik by stálo tyto situace řešit. Třeba to udělali a zjistili, že by to bylo dražší než poslat občas nějaké zboží na okružní jízdu sklad - zákazník - sklad.
21. řijna objednávka s dodáním do druhého dne. Pak jedna SMS, zboží nebylo předáno přepravci a ticho. 27. řijna jsem se přes FB (jinak kontaktovat opravdu v tu chvíli nešlo, protože mailů maj ve frontě možná do Vánoc a Call centrum je tak na 2 hoďky) dozvěděl, že vše visí na jedné položce, která neni a nebude (prodali něco co nemaj a neměli). Ok dohodli jsme se, že ta položka se z objednávky zruší a nic pak nebude stát v cestě pohodovému dodání. Njn. jenže dnes už zas jsme o více jak týden dál a informační systém mě jen každý večer drží v očekávání, když pošle email a SMS "velmi se omlouváme, ale zboží z vaší objednávky číslo xxxxxxxx dnes bohužel nebylo možné expedovat / připravit k vyzvednutí."
Minulý týden jsem vytvořil jednu objednávku na šest různých položek zboží. A mall.cz tu objednávku rozděluje na jednotlivé zásilky, každou po jednom kusu zboží :-( zatím mám tedy potvrzené jen tři zásilky pro tři kousky, tak ještě není jisté jak to bude s dalšími třemi). Ty objednávky vyřizuje (nebo programoval) fakt nějakej koumánk .....
Ano, bylo to od ridice, proto jsem odpovidala. Automatu bych nepsala. Kazdopadne me trosku fascinuje jistota Mallu, ze po dvou tydnech suverenne vyexpeduje zasilku a mysli si, ze ji zakaznik prebere. Zajimalo by me, kolik zakazniku se jim na to vykaslalo a kolik zasilek z tech co sam Mall nestornoval nakonec stejne stornovali zakaznici.
Ano, mate pravdu, mohla jsem to zrusit v den objednani jinde. Ale popravde, byla jsem zvedava, jak dlouho to Mallu bude trvat. A trvalo to dva tydny a jeste jsem se o doprave dozvedela driv od prepravce, nikoli z Mallu.
Puvodne jsem myslela, ze to z toho Mallu vezmu i tak, krmivo se vzdycky sni.. ale i to info o doprave bylo tak na houby, ze jsem to odrizla.
Nerikam, ze u Mallu uz nikdy nic nekoupim, ale tohle byl opravdu totalni pru*er.
Nejvic mi na tom vadilo asi to, ze Mall nikdy nenapsal, jestli i presto dlouhe cekani je obj stale aktualni. Nebo ze mi cekani budou nejak kompenzovat. Proste - stehujeme, mejte pochopeni. Mela jsem ho 10 dni, pak jsem objednala jinde.
Nějak jste pominul to, že v tomto případě byla chyba jednoznačně na straně Mall.cz a jsou to tedy oni, kdo by se měl starat. Ano, od Kamily by bylo vstřícné, kdyby tu objednávku stornovala v okamžiku, kdy objednala jinde, ale Mall.cz to po ní určitě nemůže chtít. Navíc Mall.cz nejen, že nezvládl být vstřícný nad rámec běžných požadavků, ale evidentně nezvládl ani základ, tj. informovat včas o tom, kdy objednávku doručí.