Hlavní navigace

Názor k článku Malý krok pro operátory, ale velký problém pro jejich zákazníky od Petr Menšík - A o jakém odstoupení se mluví? Operátor si...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 9. 2014 12:14

    Petr Menšík

    A o jakém odstoupení se mluví? Operátor si se mnou něco nasmlouval na 2 roky dopředu. Na ty 2 roky nemá co mi měnit podmínky naší smlouvy. Pokud už pro to má pádný důvod, musí se chovat tak, abych já pádný důvod neměl spolupráci s ním zase rychle ukončit.

    A bohužel někteří lidé jsou trochu slabší, takže pod vidinou operátorem slibovaných výhod souhlasí s kde jakou blbostí. Načež až zjistí, s čím to vlastně souhlasili celkově, bývá trochu pozdě.

    Na druhou stranu, pokud operátorovi odevzdám zpět SIM kartu, za co bych mu ty peníze vlastně posílal? Jistě, měl bych mu uhradit přiměřené náklady. Což ale určitě není plná částka na 2 roky, když po zbytek platnosti nemůžu přijímat ani SMS, ani někam volat, ani nemám rezervované "své" číslo. Operátor pro mě nic nepeče, nemá už se mnou žádná zásadní vydání. Takže pokud mi nabídl nějaké výhody, musím vše vrátit nebo zaplatit přiměřenou kompenzaci. Ale proč plnou cenu? Protože může?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).