Hop09.cz je manipulace od čssd ?
To jako, že náhodný čtenář je zmanipulován a netuší, že je to web politické konkurence? To si děláte pane Zandle už srandu, bezohledu na pověst sérioznosti svého zaměstnavatele Internet infa kopete za své politické či náboženské neboli sektářské zájmy? Nebo jste snad přes svátky z nějakého důvodu už úplně zblbnul?
" - a již podle znění vyjádření čtenář snadno vytuší, že je tak hloupé, že za ním může stát jen Petr Dimun, vedoucí sekce PR a marketingu ČSSD."
Pane Zandle, říká vám něco novinářská etika ? Není to trochu hloupé takto porušit zásadu nestrannosti, případně nejste trochu podjatý na to, abyste tohle téma zpracovával? Nemá to být raději tedy glossa, když už své politické názory taháte na lupu? Ono totiž jedna věc jsou vyjádření politických rivalů proti sobě a druhá věc jsou novináři, kteří by měli pracovat objektivně a nestranně a přinášet fakta a NE VNUCOVAT SVÉ DOJMY. Je mi velmi líto, že tohle v roce 2010 ještě nechápete.
"V roce předčasných voleb nejde ani vyloučit, že jde o akci sloužící k diskreditaci ČSSD, ačkoliv to už je složitější myšlenkový konstrukt."
Na vás určite pane Zandle, moc složitý:))))
A ten závěr? Co se to s lupou stalo?
"Nebo jde prostě a jednoduše o banální klukovinu bez politického pozadí? Vsázeli bychom nejraději na tu poslední variantu. "
Nemáte vůbec žádné důkazy v ruce pro žádnou variantu, ale máte závěr. Skutečně "novinářská" práce jak má být.
Názory k článku
Manipulace pomocí Facebooku: Stalker Catcher a mladí příznivci Jiřího Paroubka
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upc.cz
4. 1. 2010 7:00
Nový
hop09.cz je manipulace čssd ?
celé vlákno
4. 1. 2010 11:02
Nový
Re: hop09.cz je manipulace čssd ?
celé vlákno
To Dimunovo vyjadreni bylo skutecne hloupe az to bilo do oci, tak mi prijde Patrickuv komentar naprosto namiste :)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.nextra.cz
4. 1. 2010 11:49
Nový
Re: hop09.cz je manipulace čssd ?
celé vlákno
Na toho zoufalce nemá smysl reagovat. Již včera se projevil jako fanatický socdemák, který všude vidí "spiknutí modré ODS" apod.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
89.190.74.---
4. 1. 2010 12:09
Nový
Re: hop09.cz je manipulace čssd ?
celé vlákno
jak se projevuje fanatický socdemák?..snad tím, že nepřebírá každý názor modrého trouby a přemýšlí vlastní hlavou?:-))..z celého článku je pravdivá a doložitelná jediná věta.."při vstupu na Facebook neodkládejte mozek"..škoda, že se tím autor neřídí..
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.nextra.cz
4. 1. 2010 12:52
Nový
Re: hop09.cz je manipulace čssd ?
celé vlákno
Jak? Třeba že při zmínce o ČSSD vypíná mozek, za vším vidí spinutí, každého kritika označuje za modroptáka či modrotroubu apod. Sice jste v práci, ale neměníte se vůbec.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upc.cz
4. 1. 2010 13:21
Nový
Re: hop09.cz je manipulace čssd ?
celé vlákno
Pane Illich, to si můžete myslet vy, někdo jiný si může myslet opak. Dokonce si to může myslet a psát o tom i Zandl na marigoldu. Novinář, tedy má-li zůstat důvěryhodný, by měl však zůstat nestranný a informovat, nikoliv spekulovat, hodnotit a domýšlet bez faktů a důkazů, nemáte ten pocit? ..
4. 1. 2010 13:51
Nový
Re: hop09.cz je manipulace čssd ?
celé vlákno
Původně jsem si říkal, že vám odpovídat nebudu, že stejně nejste naladěn na to pokusit se akceptovat jakkoliv věcnou odpověď. Ale krátce k panu Dimunovi: bez důkazu obvinil Ivana Langera, že je to tak hloupé, že je to jeho práce. Nepovažuji za neobjektivní konstatovat, že hloupé je to od něj, takto se vyjadřovat bez důkazů.
Pokud si myslíte, že to není hloupé a obvinit někoho bez důkazů a pokud si nemyslíte, že je objektivní, když to novinář konstatuje, tak se prostě jen neshodneme v rovině požadavků na novinářskou práci. Což je v danném případě váš problém a vyrovnávejte se s ním jinak, než trolováním diskusí na Lupě.
Pokud si myslíte, že to není hloupé a obvinit někoho bez důkazů a pokud si nemyslíte, že je objektivní, když to novinář konstatuje, tak se prostě jen neshodneme v rovině požadavků na novinářskou práci. Což je v danném případě váš problém a vyrovnávejte se s ním jinak, než trolováním diskusí na Lupě.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upc.cz
4. 1. 2010 14:08
Nový
Re: hop09.cz je manipulace čssd ?
celé vlákno
Zase ta přetvářka a hra si na spravedlivého, ale že Dimun reagoval tímto na to samé, co bylo PŘEDTÍM použito proti němu a jen tam dosadil místo svého jména íčka, tak to už raději tiše vynecháte.
A to je ten důvod, proč je mi z lidí a hlavně z novinářů jako vy na blití.
A to je ten důvod, proč je mi z lidí a hlavně z novinářů jako vy na blití.
Jenyk (neregistrovaný)
---.99.broadband7.iol.cz
4. 1. 2010 14:14
Nový
Re: hop09.cz je manipulace čssd ?
celé vlákno
Myslíte si, že je chytré opakovat každou hloupost? Já si myslím že je to příznak slabosti ducha.
Mně z vás na blití není, já se vám směju. Ale mohl byste odtud táhnout k čertu a třeba si přečíst toto: http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/jiri-pehe.php?itemid=8494.
Mimochodem, za dlouhou dobu jediný blog, pod kterým není žumpa ale obecný souhlas. Vyřiďte to Jyrkovi.
Mně z vás na blití není, já se vám směju. Ale mohl byste odtud táhnout k čertu a třeba si přečíst toto: http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/jiri-pehe.php?itemid=8494.
Mimochodem, za dlouhou dobu jediný blog, pod kterým není žumpa ale obecný souhlas. Vyřiďte to Jyrkovi.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upc.cz
4. 1. 2010 14:46
Nový
Re: hop09.cz je manipulace čssd ?
celé vlákno
další spravedlivej na scéně
takže podle vás Zandl, který to zopakoval, má příznaky slabosti ducha? a když se to opakuje už podruhé, tak jsou ty příznaky slabosti ducha alespoň ještě intenzivnější než u Dimuna?
a nebo je to u vás zase ten stejný "myšlenkový" model:
když to dělá čssd, je to špatně, když ten kdo je proti ní, tak je to správně..
mimochodem podle mě je zase příznakem slabosti ducha napsat Jyrkovi s tvrdým y
takže podle vás Zandl, který to zopakoval, má příznaky slabosti ducha? a když se to opakuje už podruhé, tak jsou ty příznaky slabosti ducha alespoň ještě intenzivnější než u Dimuna?
a nebo je to u vás zase ten stejný "myšlenkový" model:
když to dělá čssd, je to špatně, když ten kdo je proti ní, tak je to správně..
mimochodem podle mě je zase příznakem slabosti ducha napsat Jyrkovi s tvrdým y
registrovaný uživatel (neregistrovaný)
---.33.broadband3.iol.cz
4. 1. 2010 15:25
Nový
Re: hop09.cz je manipulace čssd ?
celé vlákno
> "mimochodem podle mě je zase příznakem slabosti ducha napsat Jyrkovi s tvrdým y"
Tim jste se k slaboduchym zaradil sam (ja tam to ypsilon za Vas nepsal...). Je mozne, ze az budete psat "Jirkovi s mekkym", ze Vas duch sice bude o neco silnejsi, ale bystrejsi uz asi zrejme ne.
Bohuzel vsak je silny duch blba jeste horsi nez blbuv slaby duch.
Tim jste se k slaboduchym zaradil sam (ja tam to ypsilon za Vas nepsal...). Je mozne, ze az budete psat "Jirkovi s mekkym", ze Vas duch sice bude o neco silnejsi, ale bystrejsi uz asi zrejme ne.
Bohuzel vsak je silny duch blba jeste horsi nez blbuv slaby duch.
ja (neregistrovaný)
---.109.broadband2.iol.cz
5. 1. 2010 1:49
Nový
Re: hop09.cz je manipulace čssd ?
celé vlákno
Pane Zandle,
vyjadreni pan Dimuna je ocividne odkaz na vyjadreni jineho politika (mam pocit ze to byl Kalousek), ktery bez dukazu stejnym obratem ('je to tak hloupe, ze to muze byt jedine...') obvinil CSSD. Poctivy novinar, ktery dba na vyvazenost, by tento fakt ve svem clanku uvedl. Vy jste ho neuvedl a nabizi se nekolik moznych duvodu - bud jste o tom nevedel (nedusledna novinarska prace - poctivy novinar by se omluvil a uvedl opravu) nebo ve kvuli svemu politickemu presvedceni nechtel vedet (nebo jeste hur vedel, ale zamerne ctenari manipuloval podle sveho politickeho presvedceni).
K tvrzeni ze za HOP09 stoji CSSD jste nepredlozil zadne dukazy . Pri podrobnejsim zkoumani zaznamu z WHOIS databaze lze zjistit, ze v dobe vytvoreni stranek hop09.cz vlastnila domenu stejna osoba jako antiparoubek.cz. Stranka antiparoubek.cz je jiz od roku 2008 silne zamerena proti predsedovi CSSD, viz http://web.archive.org/web/*/http://antiparoubek.cz
Musite zkonstruovat opravdu poradnou konspiracni teorii abyste autorstvi mohl pripsat nekomu od CSSD. Pri uvazeni proste Occamovy britvy (nejjednoduzsi teorie byva obvykle pravdiva) vychazi jako nejpravdepodobnejsi varianta ta, kdy za strankou antiparoubek.cz i hop09.cz stoji jedna osoba ktera proste nema rada jak pana Paroubka tak nove vzniklou stranu TOP09. Ale chapu, ze konspiracni teorie jsou vic sexy .-)
vyjadreni pan Dimuna je ocividne odkaz na vyjadreni jineho politika (mam pocit ze to byl Kalousek), ktery bez dukazu stejnym obratem ('je to tak hloupe, ze to muze byt jedine...') obvinil CSSD. Poctivy novinar, ktery dba na vyvazenost, by tento fakt ve svem clanku uvedl. Vy jste ho neuvedl a nabizi se nekolik moznych duvodu - bud jste o tom nevedel (nedusledna novinarska prace - poctivy novinar by se omluvil a uvedl opravu) nebo ve kvuli svemu politickemu presvedceni nechtel vedet (nebo jeste hur vedel, ale zamerne ctenari manipuloval podle sveho politickeho presvedceni).
K tvrzeni ze za HOP09 stoji CSSD jste nepredlozil zadne dukazy . Pri podrobnejsim zkoumani zaznamu z WHOIS databaze lze zjistit, ze v dobe vytvoreni stranek hop09.cz vlastnila domenu stejna osoba jako antiparoubek.cz. Stranka antiparoubek.cz je jiz od roku 2008 silne zamerena proti predsedovi CSSD, viz http://web.archive.org/web/*/http://antiparoubek.cz
Musite zkonstruovat opravdu poradnou konspiracni teorii abyste autorstvi mohl pripsat nekomu od CSSD. Pri uvazeni proste Occamovy britvy (nejjednoduzsi teorie byva obvykle pravdiva) vychazi jako nejpravdepodobnejsi varianta ta, kdy za strankou antiparoubek.cz i hop09.cz stoji jedna osoba ktera proste nema rada jak pana Paroubka tak nove vzniklou stranu TOP09. Ale chapu, ze konspiracni teorie jsou vic sexy .-)
100% Lenin (neregistrovaný)
85.90.127.---
5. 1. 2010 12:13
Nový
Re: hop09.cz je manipulace čssd ?
celé vlákno
hele, a co když je to sám patrýček?
jenicek (neregistrovaný)
130.119.248.---
4. 1. 2010 16:43
Nový
Re: hop09.cz je manipulace čssd ?
celé vlákno
Info z 28.11.2009, kdy hop09 vešlo ve známost:
doména HOP09.cz:
držitel 1973-FLYWEB.CZ
kontakt 1973-FLYWEB.CZ
jméno Jana Vetrna
adresa Václavské náměstí 6
adresa Praha
adresa 110 00
adresa CZ
email mirosaurus (zavináč) gmail (tečka) com
vygugleno:
mirosaurus@gmail.com napsala do facebook skupiny Protikorupci:
Proti korupci wrote on August 16, 2009 at 2:33am
stránky na doméně proti.korupci.cz už běží. pokud by měl někdo zájem se na webu podílet, nechť napíše na mirosaurus@gmail.com- díky moc!
A stránky protikorupci.cz (nikoli proti.korupci.cz), má pod palcem Dimun. Takže je jasný odkud u HOP09 vítr vane. Dneska už je registrace hop09.cz na nějakýho bílýho koně.
doména HOP09.cz:
držitel 1973-FLYWEB.CZ
kontakt 1973-FLYWEB.CZ
jméno Jana Vetrna
adresa Václavské náměstí 6
adresa Praha
adresa 110 00
adresa CZ
email mirosaurus (zavináč) gmail (tečka) com
vygugleno:
mirosaurus@gmail.com napsala do facebook skupiny Protikorupci:
Proti korupci wrote on August 16, 2009 at 2:33am
stránky na doméně proti.korupci.cz už běží. pokud by měl někdo zájem se na webu podílet, nechť napíše na mirosaurus@gmail.com- díky moc!
A stránky protikorupci.cz (nikoli proti.korupci.cz), má pod palcem Dimun. Takže je jasný odkud u HOP09 vítr vane. Dneska už je registrace hop09.cz na nějakýho bílýho koně.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upc.cz
4. 1. 2010 16:53
Nový
Re: hop09.cz je manipulace čssd ?
celé vlákno
tak ještě jinak: hop09.cz je manipulace kohokoliv?????
opravdu je tu někdo tak blbej, že si myslí, že to není ironie a vtip, ale má to vzbuzovat pocit, že je to skutečná stránka nové strany ? to snad nemyslíte vážně..
opravdu je tu někdo tak blbej, že si myslí, že to není ironie a vtip, ale má to vzbuzovat pocit, že je to skutečná stránka nové strany ? to snad nemyslíte vážně..
jenicek (neregistrovaný)
141.202.248.---
4. 1. 2010 18:03
Nový
Re: hop09.cz je manipulace čssd ?
celé vlákno
Vy evidentně nechápete, že problém není ani tak v tom co, ale kdo to dělá. Ve firemním světě se pomlouvání konkurence říká nekalá soutěž. Je to ksindl, co nepatří do slušné společnosti, zákon to zapovídá a soudy trestají pokutami. Proč by tomu v politice mělo být jinak? Koneckonců o vědomí o nepřípustnosti takového jednání svědčí í to jak se pachatelé snaží schovat.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upc.cz
4. 1. 2010 18:11
Nový
Re: hop09.cz je manipulace čssd ?
celé vlákno
vypátrat a zavřít, jasně ODSTBáku, správně !!!
uživatel si přál zůstat v anonymitě
213.211.37.---
4. 1. 2010 18:43
Nový
Re: hop09.cz je manipulace čssd ?
celé vlákno
pekna ukazka vyplachnuteho mozku, tentokrat z oranzove strany. Svet proste neni cernobily resp. modrooranzovy, zkuste to aspon trochu pochopit....
Treba jednou i Vam dojde, ze nejlepsi pro tuto republiku by bylo, kdyby obe strany prestaly krast, lhat a podvadet obcany tohoto statu a pak by se vsechny tyto bezvyznamne knicemu minikauzicky braly s nadhledem a nedelalo by se kolem kazdeho hovna takova hysterie jen proto, ze se blizi podvodne divadlo jmenem volby.
Pokud jste volic cssd, tak vam jen vadi, ze vase strana ted nemohla par let krast a kradli modri, takze zacina boj o korytu, kdo bude rozkradat dalsi 4 roky....nebo se bude opakovat opozicni smlouva, kdy obe strany kradly dohromady, to ty exbolsevicky prasata mlaskaly nadherne :)
Treba jednou i Vam dojde, ze nejlepsi pro tuto republiku by bylo, kdyby obe strany prestaly krast, lhat a podvadet obcany tohoto statu a pak by se vsechny tyto bezvyznamne knicemu minikauzicky braly s nadhledem a nedelalo by se kolem kazdeho hovna takova hysterie jen proto, ze se blizi podvodne divadlo jmenem volby.
Pokud jste volic cssd, tak vam jen vadi, ze vase strana ted nemohla par let krast a kradli modri, takze zacina boj o korytu, kdo bude rozkradat dalsi 4 roky....nebo se bude opakovat opozicni smlouva, kdy obe strany kradly dohromady, to ty exbolsevicky prasata mlaskaly nadherne :)
tommy (neregistrovaný)
---.karneval.cz
4. 1. 2010 19:48
Nový
Re: hop09.cz je manipulace čssd ?
celé vlákno
Ve vašem případě se vysloveně stydím že sdílíme stejného ISP :-(
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upc.cz
4. 1. 2010 20:14
Nový
Re: hop09.cz je manipulace čssd ?
celé vlákno
jsi na svého ISP hodně fixovaný, viď malej? je moc fajn, že máš takového ISP-kamaráda, je to takové poetické..
Kerala (neregistrovaný)
---.psp.cz
4. 1. 2010 17:59
Nový
Re: hop09.cz je manipulace čssd ?
celé vlákno
Na základě několikaletých zkušeností s Jyrkou si myslím, že za stránkou stojí příznivci Jyrky. Ta kritika článku od anonyma není nějak věrohodná, že by samotný Dimun?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upc.cz
4. 1. 2010 18:04
Nový
Re: hop09.cz je manipulace čssd ?
celé vlákno
jak vtipné, že tohle věrohodné obvinění Dimuna zde přišlo z PSP.CZ :) že by samotný íčko? :-)
bluemoon (neregistrovaný)
---.68.broadband11.iol.cz
4. 1. 2010 8:05
Nový
takze ted, kdyz pul milionu uzivatelu fb jsou si vsichni pratele, tak vlastne mohou videt ty sve jinak skryte profily navzajem. takze bezpecnost sla zase stranou a neni to hlavni ucel, ktery by uzivatel od teto site opravdu vyzadoval, i kdyz to media hustila lidem do hlavy, jak je tenhle zpusob vynikajici. lidi si za kratko poradi se vsim.
tnt (neregistrovaný)
---.karneval.cz
4. 1. 2010 8:35
Nový
Re: facebook
celé vlákno
mám ve FB jen 30 kamarádů, a za ten rok co FB sám používám jsem teĎ ke konci roku zaregistroval, že všichni smázli osobní informace (datum a místo narození, školy), předtím je tam polovina z nich měla.... někteří smázli rovnou i profil se svým jménem a znovu se přihlásili pod přezdívkami, čím dříve tím lépe :-).... každý si prošel tou najivitou dám info na web
FB de fakto používám mnohem víc pro chat, FB chat je dnes součástí IM programů (icq, AOL, IRC, ... all in one), přímo do FB se loguji minimálně
FB de fakto používám mnohem víc pro chat, FB chat je dnes součástí IM programů (icq, AOL, IRC, ... all in one), přímo do FB se loguji minimálně
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.karneval.cz
4. 1. 2010 21:18
Nový
Re: facebook
celé vlákno
oni si opravdu mysli, ze ta data smazou kliknutim na smazat?
4. 1. 2010 9:45
Nový
Re: facebook
celé vlákno
Že se stali fanoušky stejné stránky snad ještě neznamená, že jsou všichni navzájem přátelé, a pokud si vzpomínám, „návod“ nic takového jako přidat si všechny k přátelům nevyžadoval.
Stránky jsem si všiml v době, kdy měla asi 90 tisíc fanoušků (podle toho, že se k ní přidal některý z mých pár přátel), a nevšiml jsem si, že by v dalších hodinách nebo dnech výrazně vzrost počet jejich přátel.
Můžete si vyzkoušet, že jen na základě toho, že jste fanoušek stejné stránky, neuvidíte o dalších lidech víc informací z profilu, než kdybyste společnými fanoušky nebyli.
Stránky jsem si všiml v době, kdy měla asi 90 tisíc fanoušků (podle toho, že se k ní přidal některý z mých pár přátel), a nevšiml jsem si, že by v dalších hodinách nebo dnech výrazně vzrost počet jejich přátel.
Můžete si vyzkoušet, že jen na základě toho, že jste fanoušek stejné stránky, neuvidíte o dalších lidech víc informací z profilu, než kdybyste společnými fanoušky nebyli.
Michal M. (neregistrovaný)
---.nbk.vse.cz
4. 1. 2010 9:48
Nový
Změna jména skupiny
celé vlákno
Co se vlastně stalo s FB pravidlem, které znemožňovalo změnu názvu skupiny (bylo zmíněno právě zneužití v politickém marketingu atp.)
Bylo vyřazeno při posledním velkém updatu podmínek v listopadu?
Bylo vyřazeno při posledním velkém updatu podmínek v listopadu?
Martin H. (neregistrovaný)
---.188.broadband2.iol.cz
4. 1. 2010 10:22
Nový
oznámení o změně názvu skupiny
celé vlákno
Když jedna ze skupin, kterých jsem členem, změnila název (význam zůstal stejný), tak mi přišlo oznámení do lišty s upozorněními a taky do emailu. Nevzpomínám si jestli je to přednastavené, ale určitě se to dá nastavit.
Jinak souhlasím s názorem, že velká část českých uživatelů na Facebooku je mírně řečeno "naivní" :-)
Jinak souhlasím s názorem, že velká část českých uživatelů na Facebooku je mírně řečeno "naivní" :-)
Broupal (neregistrovaný)
---.2.broadband3.iol.cz
4. 1. 2010 12:31
Nový
Re: oznámení o změně názvu skupiny
celé vlákno
Taky tomu moc nerozumím. Jako správce jedné menší skupiny na FB jsem asi před cca. 4 měsícema měnil název a u dialogu názvu skupiny bylo upozornění, že všem zúčastněným přijde upozornění o změně názvu skupiny. A tak se taky stalo, to upozornění přišlo všem (včetně mě) do pravého dolního rohu, červený čtvereček s číslem --> Upozornění. Možná to přišlo i na e-mail, ale tím už si nejsem jistý. Každopádně pokud tuto funkci FB zrušil, rozhodně by ve světle těchto událostí stálo za to ji navrátit. Pokud tato funkce však stále existuje, viděl bych spíš problém v tom, že většina uživatelů nesleduje upozornění a e-maily z FB. A to už je opravdu jasný důkaz vypínání mozku.
R. (neregistrovaný)
---.29.broadband5.iol.cz
4. 1. 2010 15:43
Nový
Re: oznámení o změně názvu skupiny
celé vlákno
Pánové, já nerozumím tomuto diskusnímu vláknu. Nikdo přece neříká, že členové skupiny se o tom nedozvěděli. Ale ta změna se udála o víkendu, píše se o ní od soboty (a zřejmě ten den se název změnil), teď je pondělí. To si opravdu myslíte, že každý uživatel Facebooku sedí u internetu každý den? Podívejte se na statistiky uživatelů internetu a uvidíte, že ne každý se připojuje každý den... Takže pár dnů, navíc na začátku roku, aby to lidé zjistili a odhlásili se, to snad jim budete tolerovat, ne?
5. 1. 2010 9:17
Nový
Re: oznámení o změně názvu skupiny
celé vlákno
Ono je to je to asi o tom že tvůrci facebooku nepochopili význam slova sociální. Že lidé mohou navazovat a sdružovat kontakty po celém světě, je hezké. Že součástí významu toho slova je i důvěra a jistota, to už jim nedošlo. To že lze poměrně lehce vybrakovat osobní údaje včetně fotek pro libovolné učely je jen začátek. To že lze na facebooku libovolně podvádět, a dokonce předělat (a proč né příště prodat) libovolnou skupinu na skupinu podpory politické strany, už by mělo administrátory facebooku trochu trknout. Jinak z facebooku bude za pár let bahno na způsobu spamu. Každý se tomu vyhne, nikdo tam nebude věřit nikomu..
Miroslav Holec (neregistrovaný)
---.mafra.cz
4. 1. 2010 11:16
Nový
Facebook je díra
celé vlákno
Tady je alespoň vidět hloupost českých uživatelů. Jen idiot se přidá do skupiny "dostanete mobil zadarmo". Uživatelská základna původní skupiny je prakticky totožná s voličskou základnou Paroubka - nevím co se tu řeší.
Jinak můj názor na Facebook jsem nedávno shrnul ve dvou článcích:
- http://www.mirecek.cz/5/vytetujte-si-ho-treba-na-zadek
- http://www.mirecek.cz/264/proc-nepodporuju-facebook
Jinak můj názor na Facebook jsem nedávno shrnul ve dvou článcích:
- http://www.mirecek.cz/5/vytetujte-si-ho-treba-na-zadek
- http://www.mirecek.cz/264/proc-nepodporuju-facebook
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upc.cz
4. 1. 2010 13:15
Nový
Re: Facebook je díra
celé vlákno
Je mi líto, ale uživatelé se proti Paroubkovi bouří. Jsou to pravděpodobně spíše ti vzdělaní voliči ODS :-)
lol (neregistrovaný)
---.170.broadband6.iol.cz
4. 1. 2010 21:13
Nový
Re: Facebook je díra
celé vlákno
muzete se vztekat jak chcete ale je to prosty fakt. vsude po svete vzdelanejsi lide voli ve vetsine pravicove. pozor timto netvrdim, ze ods je pravicova strana, chtel sem jen naznacit, ze vzdelanejsi lide nebudou typickymi volici cssd!
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upc.cz
4. 1. 2010 22:07
Nový
Re: Facebook je díra
celé vlákno
Proc si myslite, ze "vzdelanejsi lide nebudou typickymi volici cssd"?
Baud (neregistrovaný)
---.net.upc.cz
4. 1. 2010 23:17
Nový
Re: Facebook je díra
celé vlákno
Protože vzdělanost je obvykle poněkud neslučitelná s lidmi typu Paroubek, Rath, Jandák, Dimun, Gross plus mnoho dalších, kteří nabízejí jen myšlenkově ploché výkřiky, vágní hesla a příslib spravedlivé a povinně solidární chudoby pro všechny (kromě výše jmenovaných). Navíc vida typický vzorek angažovaného voliče ČSSD, jakým je "anonym z upc.cz", který nemá myšlenkově co nabídnout, ale nebrání mu to v zahlcování diskuse, pak je to reprezentace skupiny, do které člověk netouží patřit.
A aby nedošlo k omylu, vzdělanější lidé také netouží po volbě levicové ODS. Buď ji volí se skřípajícími zuby coby kompromis velikosti elektorátu a vzdálenosti k pravé části politického spektra, nebo volí menší strany. Nebo (a náhled na statistiky doporučuji k osvěžení paměti) volí pasivní odpor a do volební místnosti se nedostaví. A mám takový -- z debaty s lidmi, jichž si vážím, plynoucí -- mlhavý pocit, že volební účast kolem 30-40% bude v brzku realitou.
A protože se nacházíme na Lupě, kterou čtou většinou lidé technického vzdělání vyššího stupně, pak stačí porovnat vaše příspěvky se zbytkem diskuse a je vcelku jasno.
A aby nedošlo k omylu, vzdělanější lidé také netouží po volbě levicové ODS. Buď ji volí se skřípajícími zuby coby kompromis velikosti elektorátu a vzdálenosti k pravé části politického spektra, nebo volí menší strany. Nebo (a náhled na statistiky doporučuji k osvěžení paměti) volí pasivní odpor a do volební místnosti se nedostaví. A mám takový -- z debaty s lidmi, jichž si vážím, plynoucí -- mlhavý pocit, že volební účast kolem 30-40% bude v brzku realitou.
A protože se nacházíme na Lupě, kterou čtou většinou lidé technického vzdělání vyššího stupně, pak stačí porovnat vaše příspěvky se zbytkem diskuse a je vcelku jasno.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upc.cz
5. 1. 2010 0:28
Nový
Re: Facebook je díra
celé vlákno
jen bych rad upozornil, ze tech anonymu z upc je nas tu, jak vidno, vice :-) a vzhledem k "profesionalni deformaci" nepouzivani diakritiky, dokonce hrozi, ze kolega bude podobny typ technickeho zamereni jako ja :-)
ale nechci vam vase myslenky nabouravat, vy vsechno vite a znate, jste proste dobrej a beda tomu, kdo ma jiny nazor :))
safra koho mi to jen takove "mysleni" pripomina, aaa uz vim, komouse z doby pred 89..
ale nechci vam vase myslenky nabouravat, vy vsechno vite a znate, jste proste dobrej a beda tomu, kdo ma jiny nazor :))
safra koho mi to jen takove "mysleni" pripomina, aaa uz vim, komouse z doby pred 89..
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upc.cz
5. 1. 2010 1:42
Nový
Re: Facebook je díra
celé vlákno
profesni, ehm :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upc.cz
5. 1. 2010 0:37
Nový
Re: Facebook je díra
celé vlákno
pro vasi informaci a pouceni, v mnoha mistech na svete se bez ohledu na vzdelanost stridaji vlady levicove a pravicove a to na stejne vzdelane socilologicke skupine obyvatel, tedy vase poucovani, ze vsude na svete je tomu tak, jak byste si to pral je nesmyslne a uz kdyz se podivame na zapadni zeme, tak v mnohem jsou tamni pravice socialnejsi nez nase cssd... plati to napr. pro Irsko ci Britanii a mohu demonstrovat na konkretnich prikladech, nehlede na skandinavske zeme - obecne nejvzdelanejsi a nejlevicovejsi..
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upc.cz
5. 1. 2010 0:39
Nový
Re: Facebook je díra
celé vlákno
ale mluvite li v tomto srovnani o pravici ktera neexistuje (ODS je podle vas levice a pravice je tedy vicemene imaginarni) tak to potom ano, takove vysnene pravici se nikdo nevyrovna a je skutecne, v pripade, ze by existovala, skvelou alternativou pro vzdelane volice :) ...
Karel B (neregistrovaný)
93.90.162.---
5. 1. 2010 10:46
Nový
Re: Facebook je díra
celé vlákno
To platilo dříve. Dnes už jen u starších lidí. Důvod byl ten, že vysokoškolsky vzdělaný člověk byl zvyklý přemýšlet, pochybovat a ověřovat. Takovému člověku nestačil jen slib "uděláme X", on se ptal i "a jak?". Navíc vzdělaný člověk ihned zpozorněl, když se mu politik snažil podsouvat něco, co bylo v ostrém rozporu s tím, co ho učili ve škole.
Když ministr financí v televizi prohlásil, že zvýšení sazby daně automaticky vede na zvýšení daňového výnosu a to lineárně, vzdělanější část populace se buď smála nebo trnula hrůzou.
Musím přiznat, že Jirka Paroubek přinesl ve vedení ČSSD velkou změnu. Zakázal Sobotkovi a jemu podobným se veřejně prezentovat svými ... no, ekonomickým vzděláním to asi nazvat nejde. Dalším co přináší ČSSD body v "souboji vzdělaných voličů" je velké množství mladých (a tudíž ještě "komunisticky" smýšlejících) lidí s humanitním vysokoškolským vzděláním. Sice o řadu z nich přijde jakmile tihle lidé získají první ekonomické zkušenosti ve svém soukromém a profesním životě, ale do té doby se může chlubit, že u nás již neplatí, že by vzdělaní lidé volili pravici, že ČSSD má velkou podporu mezi mladými vzdělanými voliči.
Zjednodušeně řečeno, ve světě je běžné, že vzdělanější lidé mají lepší představu o tom, že peníze nerostou na stromech, mají obecně vyšší plat a vyšší daně a tudíž větší motivaci rozhodovat na co se použijí, chápou, že státní pokladna je ve skutečnosti jen pytel s penězi vybranými z daní atd. Proto přirozeně tíhnou k pravicovým stranám, které se orientují na hospodářskou prosperitu, podporu zdrojů financujících státní rozpočet (malé a střední podnikání atd.) a udržitelný růst. Levicové strany se oproti tomu více zajímají o občany a sociální jistoty. Příjmová strana je pro ně stranou zájmu (peníze byly, jsou a budou), což u vzdělanějších lidí budí nedůvěru.
Závěrem je nutno podotknout, že v ČR se rozdělení na pravici a levici poněkud vytratilo. ODS rozhodně není pravicovou stranou a ČSSD ve snaze uchvátit pravicové voliče už také není levicí. Navíc se po mnoha letech soubojů, kdy strany ztratily důvěryhodné vůdce, jedná o subjekty prakticky neodhadnutelné a tudíž nevolitelné. Příští volby samozřejmě vyhrají, protože výborně zvládají marketing, mají dost peněz na kampaň a vzájemně si pomáhají. Uměle v lidech udržují představu, že volby jsou boj ODS a ČSSD. Ano, ČSSD by byla ráda, kdyby porazila ODS, ale tím nejdůležitějším pro ni je, aby se do parlamentu dostalo co nejméně jiných stran. Podobně pak uvažuje i ODS. A celá tahle diskuse a vlastně i část článku to jen potvrzuje - místo aby se lidé na tyhle dvě neschopné (a zároveň všehoschopné) party vyflákly, donekonečna se budou jedné z nich zastávat.
PS: Posledně jsem volil ODS. Příště už nebudu.
Když ministr financí v televizi prohlásil, že zvýšení sazby daně automaticky vede na zvýšení daňového výnosu a to lineárně, vzdělanější část populace se buď smála nebo trnula hrůzou.
Musím přiznat, že Jirka Paroubek přinesl ve vedení ČSSD velkou změnu. Zakázal Sobotkovi a jemu podobným se veřejně prezentovat svými ... no, ekonomickým vzděláním to asi nazvat nejde. Dalším co přináší ČSSD body v "souboji vzdělaných voličů" je velké množství mladých (a tudíž ještě "komunisticky" smýšlejících) lidí s humanitním vysokoškolským vzděláním. Sice o řadu z nich přijde jakmile tihle lidé získají první ekonomické zkušenosti ve svém soukromém a profesním životě, ale do té doby se může chlubit, že u nás již neplatí, že by vzdělaní lidé volili pravici, že ČSSD má velkou podporu mezi mladými vzdělanými voliči.
Zjednodušeně řečeno, ve světě je běžné, že vzdělanější lidé mají lepší představu o tom, že peníze nerostou na stromech, mají obecně vyšší plat a vyšší daně a tudíž větší motivaci rozhodovat na co se použijí, chápou, že státní pokladna je ve skutečnosti jen pytel s penězi vybranými z daní atd. Proto přirozeně tíhnou k pravicovým stranám, které se orientují na hospodářskou prosperitu, podporu zdrojů financujících státní rozpočet (malé a střední podnikání atd.) a udržitelný růst. Levicové strany se oproti tomu více zajímají o občany a sociální jistoty. Příjmová strana je pro ně stranou zájmu (peníze byly, jsou a budou), což u vzdělanějších lidí budí nedůvěru.
Závěrem je nutno podotknout, že v ČR se rozdělení na pravici a levici poněkud vytratilo. ODS rozhodně není pravicovou stranou a ČSSD ve snaze uchvátit pravicové voliče už také není levicí. Navíc se po mnoha letech soubojů, kdy strany ztratily důvěryhodné vůdce, jedná o subjekty prakticky neodhadnutelné a tudíž nevolitelné. Příští volby samozřejmě vyhrají, protože výborně zvládají marketing, mají dost peněz na kampaň a vzájemně si pomáhají. Uměle v lidech udržují představu, že volby jsou boj ODS a ČSSD. Ano, ČSSD by byla ráda, kdyby porazila ODS, ale tím nejdůležitějším pro ni je, aby se do parlamentu dostalo co nejméně jiných stran. Podobně pak uvažuje i ODS. A celá tahle diskuse a vlastně i část článku to jen potvrzuje - místo aby se lidé na tyhle dvě neschopné (a zároveň všehoschopné) party vyflákly, donekonečna se budou jedné z nich zastávat.
PS: Posledně jsem volil ODS. Příště už nebudu.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upc.cz
5. 1. 2010 23:56
Nový
Re: Facebook je díra
celé vlákno
takova pravice ale nikdy existovat nebude, protoze jakmile maji prachy, maji moc a timpadem i paky na to, jak prijit jeste k vice penezum a hadejte odkud? no preci nejlepe ze statniho..
je to proste utopie
je to proste utopie
uživatel si přál zůstat v anonymitě
213.211.37.---
6. 1. 2010 8:10
Nový
Re: Facebook je díra
celé vlákno
to same plati pro levici. Pro nas je vysledek preci vzdy stejny nezavisle nad tim, jestli z rozpoctu krade levice nebo pravice.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upc.cz
7. 1. 2010 2:12
Nový
Re: Facebook je díra
celé vlákno
jo, o jo, ale proc vam teda vadi, kdyz nekdo nikoliv "ze shora" nechce platit neco dalsiho ci naopak ma dostat neco zpet :-)
ten kdo zná autora (neregistrovaný)
67.159.44.---
4. 1. 2010 12:01
Nový
RE: Manipulace pomocí Facebooku: Stalker Catcher a mladí příznivci Jiřího Paroubka
celé vlákno
Můžu potvrdit, že Roman Filip byl zabanován (proto už není uváděn jako administrátor skupiny) a že se jedná o fiktivní osobu.
ten kdo zná autora (neregistrovaný)
67.159.44.---
5. 1. 2010 18:20
Nový
RE: Manipulace pomocí Facebooku: Stalker Catcher a mladí příznivci Jiřího Paroubka
celé vlákno
Tak co, bude iHeute první?
Tomáš (neregistrovaný)
82.202.96.---
4. 1. 2010 12:04
Nový
Podpora pro Paroubka?
celé vlákno
Jakou hodnotu, pro volby nebo cokoliv, může mít členství ve skupině Podpora Paroubkovi? Když se fanoušek stane fanouškem pomocí podvodu, tak to nemá žádnou hodnotu, rozhoduje pouze to, jak se zachová při volbách. Uměle vytvoření podporovatelé nepřináší skupině žádný přínos.
4. 1. 2010 12:09
Nový
Re: Podpora pro Paroubka?
celé vlákno
To bych právě neřekl. Až se před volbami budou psát "předvolební analýzy", jistě by někdo zmínil, že na Facebooku podporuje Schwarzenberga 1500 lidí, Topolánka 800 lidí, zatímco Paroubka 75 000 lidí. Každý argument je dobrý, když je podstatným rozdílem jedno křeslo ve sněmovně.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
89.190.74.---
4. 1. 2010 12:13
Nový
Re: Podpora pro Paroubka?
celé vlákno
Patricku, opravdu jste tak naivní?..jen totální debil by mohl takhle podvádět a i ten debil by si domyslel, že tenhle podvod mu body spíše ubere než přidá..hmm, tak teď nevím, naivita to ve Vašem případě asi nebude:-))
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upc.cz
4. 1. 2010 13:17
Nový
Re: Podpora pro Paroubka?
celé vlákno
nechápete? klasické modré divadélko, vymyslí se jak pošpinit čssd, domluví se to s novináři a pak se to rozehraje...
a jeden z nich, jakýsi Zandl tu teď bude předstírat blbého a ještě blbějšího..
a jeden z nich, jakýsi Zandl tu teď bude předstírat blbého a ještě blbějšího..
Rdm (neregistrovaný)
---.net.upc.cz
4. 1. 2010 18:33
Nový
Re: Podpora pro Paroubka?
celé vlákno
A proč by to nemohlo být oranžové divadélko navlečené tak, aby to vypadalo jako modré divadélko? Proč se chováte jako Váš bůh Paroubek, který vždy všechno špatné háže na ODS a on sám za nic nikdy nemůže?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upc.cz
4. 1. 2010 18:56
Nový
Re: Podpora pro Paroubka?
celé vlákno
to je jednoduché, to se pozná VŽDY podle mediální podpory :-)
Rdm (neregistrovaný)
---.net.upc.cz
4. 1. 2010 20:38
Nový
Re: Podpora pro Paroubka?
celé vlákno
Takže dle Vaší logiky, jak Paroubek na nějaké prezentaci někoho zastřelí před řadou svědků a média se tomu budou (logicky) hodně věnovat, tak za to vlastně bude moci ODS.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upc.cz
4. 1. 2010 20:45
Nový
Re: Podpora pro Paroubka?
celé vlákno
nikoliv, ale např. vzato z historické zkušenosti budou denno-denně zdůrazňovat, že se jednalo o přítele pana Paroubka a ochotně vynechají jim známou skutečnost, že daná osoba se účastní také akcí ODS a tuto stranu dokonce také sponzorovala :-) tak jako tomu bylo např. při střelbě v Monarchu :-)
Jenyk (neregistrovaný)
---.99.broadband7.iol.cz
4. 1. 2010 14:17
Nový
Re: Podpora pro Paroubka?
celé vlákno
Nene, uvažujete jako člen komunity která třeba čte Lupu. Masy ale mají internet a FB jako modlu, vždyť o tom ten článek je. Nás to na*ere, je to přiláká.
Rdm (neregistrovaný)
---.net.upc.cz
4. 1. 2010 18:30
Nový
Re: Podpora pro Paroubka?
celé vlákno
No jenže počet debilů v této zemi je opravdu vysoký a poznáte to při volbách. Když lidé stále dávají hlasy ODS a ČSSD a předávají tak moc z jednoho zkorumpovaného hnízdečka do druhého, tak si bohužel nelze o nich myslet nic jiného.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
213.211.37.---
4. 1. 2010 19:53
Nový
Re: Podpora pro Paroubka?
celé vlákno
jooo joo..mafie uz si zvykly a jsou napojeni na oba zlodejske spolky, takze tem jsou volby ukradeny, penezovody potecou tak jako tak. No a zbytek musi trpet opet volebni pat modrocernych zlodejskych lharu a rudooranzovych prolhanych zlocincu.
Uz aby byl bankrot a zaclo se neco dit....
Uz aby byl bankrot a zaclo se neco dit....
Karel B (neregistrovaný)
93.90.162.---
5. 1. 2010 11:00
Nový
Re: Podpora pro Paroubka?
celé vlákno
Opakujte lež dostatečně často a bude považována za pravdu.
Není šprochu aby na něm nebylo pravdy trochu.
Atd... Naši předci již dávno věděli, že i lež má svou sílu. Na podvod by se sice přišlo, ale i přesto by to přineslo politické body. Možná o to víc. Nejúčinnější je doba od oznámení lži do okamžiku jejího prozrazení. Pokud je lež hodně silná, může zvyklat nerozhodnuté. Sice se pak dozví, že šlo o lež, ale řada z nich už nebude mít chuť své rozhodnutí měnit. Navíc ve chvíli, kdy není jasné, kdo za tím stojí.
Jinak, vzpomenete si na to, jak probíhaly poslední parlamentní volby? Nějaké ty informace, které byly následně vyvráceny? Jak se poslední měsíce mluvilo o předčasných volbách, jedna z těhle informací se opět na chvíli objevila v mediích. Vydržela tam asi týden, než si někdo všiml, že se již při minulých volbách ukázalo, že jde o lež. Takže sílu lží netřeba přeceňovat, ale není je vhodné ani podceňovat.
Není šprochu aby na něm nebylo pravdy trochu.
Atd... Naši předci již dávno věděli, že i lež má svou sílu. Na podvod by se sice přišlo, ale i přesto by to přineslo politické body. Možná o to víc. Nejúčinnější je doba od oznámení lži do okamžiku jejího prozrazení. Pokud je lež hodně silná, může zvyklat nerozhodnuté. Sice se pak dozví, že šlo o lež, ale řada z nich už nebude mít chuť své rozhodnutí měnit. Navíc ve chvíli, kdy není jasné, kdo za tím stojí.
Jinak, vzpomenete si na to, jak probíhaly poslední parlamentní volby? Nějaké ty informace, které byly následně vyvráceny? Jak se poslední měsíce mluvilo o předčasných volbách, jedna z těhle informací se opět na chvíli objevila v mediích. Vydržela tam asi týden, než si někdo všiml, že se již při minulých volbách ukázalo, že jde o lež. Takže sílu lží netřeba přeceňovat, ale není je vhodné ani podceňovat.
JZ (neregistrovaný)
88.103.90.---
4. 1. 2010 13:30
Nový
Re: Podpora pro Paroubka?
celé vlákno
Myslím, že to je právě hlavním problémem. Chyba není až tak to, že uživatelé klikají s prominutím na každou blbost, ale že tzv. novináři jsou schopni takovými čísly argumentovat. Články založené na tom, kolik lidí něco podporuje na FB mi nedává žádnou informaci o názorech nějaké skupiny lidí, ale naopak mi dává informaci o tom, že konkrétní periodikum zaměstnává pitomce, který ani neumí posoudit kvalitu zdrojů informací.
Radek (neregistrovaný)
---.158.broadband7.iol.cz
5. 1. 2010 12:00
Nový
Re: Podpora pro Paroubka?
celé vlákno
No. Kdyby to bylo těsně před volbami, tak snad hypoteticky lze uvažovat o tom, že někdo z nějaké politické strany bude současně tak hloupý a zoufalý, aby si takhle počínal. Vzhledem k načasování akce je výše uvedený argument Patrika Zandla tak hloupý, že ho mohl (dle jeho logiky) napsat snad jen Petr Dimun (BTW, soudím, že to je pěkný lotr a to, že si ho ČSSD koupila, mne od ní odrazuje velmi).
uživatel si přál zůstat v anonymitě
213.211.37.---
5. 1. 2010 18:26
Nový
Re: Podpora pro Paroubka?
celé vlákno
tyhle provokace budou narustat a tesne pred dnem D bude vse gradovat. Jde o hodne. Rozhoduje se, kdo bude u koryta a tak obe dve velke strany povolaji do bitvy vsechny sve spehy, provokatery a stbaky, aby se snazili ovlivnit ten zbytek ovci, ktere vahaji, ktere lhare a zlodeje zvolit.
At uz to bylo s touhle nickauzickou tak nebo tak, budou se objevovat horsi a to teprve budeme koukat....
V Bulharsku ted zastrelili novinare, cekam, kdy to tady mafie zacne taky praktikovat, i kdyz zatim nemusi mit strach, protoze hloupych volicu je stale dost a tak muzou krast ze statniho rozpoctu legalne
Vysledek voleb dopadne jako vzdy = chceme ty stejne strany, nevadi nam, ze kradete a na stat kaslete, takhle jak to je, nam to vyhovuje, nevadi nam snizeni urovne, protoze na pivo a parek bude vzdycky, na bankrot se tesime, protoze to postihne jen ty bohate, nas chude zachrani preci stat....
At uz to bylo s touhle nickauzickou tak nebo tak, budou se objevovat horsi a to teprve budeme koukat....
V Bulharsku ted zastrelili novinare, cekam, kdy to tady mafie zacne taky praktikovat, i kdyz zatim nemusi mit strach, protoze hloupych volicu je stale dost a tak muzou krast ze statniho rozpoctu legalne
Vysledek voleb dopadne jako vzdy = chceme ty stejne strany, nevadi nam, ze kradete a na stat kaslete, takhle jak to je, nam to vyhovuje, nevadi nam snizeni urovne, protoze na pivo a parek bude vzdycky, na bankrot se tesime, protoze to postihne jen ty bohate, nas chude zachrani preci stat....
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upc.cz
6. 1. 2010 0:05
Nový
Re: Podpora pro Paroubka?
celé vlákno
vyhrozovani novinarum, zastrasovani naprosto nechranenych soudcu, vysetrovatelu, znalcu a dalsich se jiz davno preci deje a par verejne znamych mrtvol a zmizeni tu mame, vedle zarucenych sebevrazd a autonehod..
uživatel si přál zůstat v anonymitě
213.211.37.---
6. 1. 2010 8:04
Nový
Re: Podpora pro Paroubka?
celé vlákno
to je fakt, to se tu zavedlo za vlady cssd+ods, kdy spolecne kradli
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upc.cz
7. 1. 2010 2:11
Nový
Re: Podpora pro Paroubka?
celé vlákno
no tak to pamatujete malo :)
ja (neregistrovaný)
82.113.48.---
7. 1. 2010 17:50
Nový
Re: Podpora pro Paroubka?
celé vlákno
Pane Zandle,
na idnes vysel rozhovor s autorem skupiny:
http://zpravy.idnes.cz/student-udelat-z-lidi-na-facebooku-priznivce-paroubka-zarucovalo-emoce-13u-/domaci.asp?c=A100106_101029_domaci_bar
Zakladatel skupiny rika: "Potřeboval jsem název skupiny, který v lidech vyvolá dostatečně negativní emoce. Protože jsem očekával, že ve skupině bude zastoupena převážně mládež, pan Paroubek byl jasnou volbou. Podle reakcí si myslím, že jsem zvolil dobře."
Aneb je to tak jak jsem tu jiz psal - slo o socialni experiment, recesi jednotlivce, zadna konspirace CSSD.
Jmeno Paroubka bylo zvoleno nahodne...nebo spis protoze ho spousta lidi histericky a iracionalne nenavidi a jsou ochotni uverit cemukoliv 'protiparoubkovskemu'...A vy jste take naletel...
Dokazete priznat chybu? Priznejte ji alespon sam sobe...
na idnes vysel rozhovor s autorem skupiny:
http://zpravy.idnes.cz/student-udelat-z-lidi-na-facebooku-priznivce-paroubka-zarucovalo-emoce-13u-/domaci.asp?c=A100106_101029_domaci_bar
Zakladatel skupiny rika: "Potřeboval jsem název skupiny, který v lidech vyvolá dostatečně negativní emoce. Protože jsem očekával, že ve skupině bude zastoupena převážně mládež, pan Paroubek byl jasnou volbou. Podle reakcí si myslím, že jsem zvolil dobře."
Aneb je to tak jak jsem tu jiz psal - slo o socialni experiment, recesi jednotlivce, zadna konspirace CSSD.
Jmeno Paroubka bylo zvoleno nahodne...nebo spis protoze ho spousta lidi histericky a iracionalne nenavidi a jsou ochotni uverit cemukoliv 'protiparoubkovskemu'...A vy jste take naletel...
Dokazete priznat chybu? Priznejte ji alespon sam sobe...
7. 1. 2010 19:33
Nový
Re: Podpora pro Paroubka?
celé vlákno
Uvedl jsem přímo ve článku, že klukovina je nepravděpodobnější varianta, takže pravděpodobně trefa. Chybu v tom těžko najdu.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.nextra.cz
4. 1. 2010 12:10
Nový
Re: Podpora pro Paroubka?
celé vlákno
Lidé se rádi chovají jako stádo, zvlášť ti jednodušší. A pokud jim řeknete, že jen na Facebooku má prase bradavičnaté přes 50 tisíc mladých fanoušků, na určité jedince to může zafungovat: když má tolik fanoušků v síti, kterou používají zejména mladí, tak je asi pro mladé atraktivní a mohou místo prasete bradavičnatého vidět Vůdce Národa. Asi jako pro někoho je argument, že nějaká rozhoďnožka pere v pracím prášku XXX nebo že Lucie Bílá volí ODS.
Flasi (neregistrovaný)
---.hq.iol.cz
4. 1. 2010 12:19
Nový
Re: Podpora pro Paroubka?
celé vlákno
Část lidí se chová jako stádo. Dělají to co ostatní aniž by se o věc hlouběji zajímali a mají malé povědomí o alternativám k dané věci.
I uměle vytvořená skupina může začít nabalovat další zájemce. Nerozhodnuté, nezajímající se o problematiku, zaujaté nějakým aktuálním marketingovým tahem.
Tahle skupina může spoustu lidí odradit od schématického myšlení - volit Paroubka v mé věkové skupině (mladých) znamená být za pitomce.
I uměle vytvořená skupina může začít nabalovat další zájemce. Nerozhodnuté, nezajímající se o problematiku, zaujaté nějakým aktuálním marketingovým tahem.
Tahle skupina může spoustu lidí odradit od schématického myšlení - volit Paroubka v mé věkové skupině (mladých) znamená být za pitomce.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upc.cz
4. 1. 2010 13:18
Nový
Re: Podpora pro Paroubka?
celé vlákno
jj děti přeci volí ODS :)
Mysel (neregistrovaný)
165.72.200.---
4. 1. 2010 13:37
Nový
Re: Podpora pro Paroubka?
celé vlákno
Pisete z presvedceni nebo za penize? :o)
V prvnim pripade je to smutne, ve druhem jde o tezce vydelanych 30 stribrnych...
Kazdopadne politicky marketing na webu je pekna kovbojka i bez FB. Je docela legrace to sledovat nejen v kontextu tuzemske pseudopolitiky.
V prvnim pripade je to smutne, ve druhem jde o tezce vydelanych 30 stribrnych...
Kazdopadne politicky marketing na webu je pekna kovbojka i bez FB. Je docela legrace to sledovat nejen v kontextu tuzemske pseudopolitiky.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upc.cz
4. 1. 2010 13:51
Nový
Re: Podpora pro Paroubka?
celé vlákno
všichni politici jsou přeci stejní lumpové, ale ti, kteří píší ve prospěch čssd, ti to přeci píší za peníze, zatímco ti ostatní zadarmo !
ty jsi na to přišel Mysel !!!
ty jsi na to přišel Mysel !!!
Zen (neregistrovaný)
---.eurotel.cz
4. 1. 2010 14:44
Nový
Re: Podpora pro Paroubka?
celé vlákno
Neschopnost poznat ironii a chybejici smysl pro humor jsou nutnou ci postacujici podminkou pro clenstvi v nejmenovane strane?
iq (neregistrovaný)
---.zentiva.cz
4. 1. 2010 13:23
Nový
Trefné Patriku :)
celé vlákno
další podobný články prosím
gemi (neregistrovaný)
193.179.213.---
6. 1. 2010 17:04
Nový
Re: Trefné Patriku :)
celé vlákno
Konečně FB i z té druhé strany. Články o tom, jak "nebýt na FB znamená neexistovat" už mě notně iritují, protože nejsou pravdivé. Narozdíl od tohoto článku, který vcelku trefně ukazuje, k čemu že je ten FB vlastně dobrý.
4. 1. 2010 15:21
Nový
jááj
celé vlákno
jááj taková kravina a milion článků kolem toho :/ .. zas nemáte normální téma? to ten rok pěkně začíná teda...
Rollo (neregistrovaný)
---.net.upc.cz
4. 1. 2010 21:26
Nový
soc.inženýsrtví
celé vlákno
V praxi.Krásné ,dokonalé, učinné.Blahopřeji :)Kevin by měl radost.
Hoegarden (neregistrovaný)
67.159.45.---
6. 1. 2010 17:25
Nový
student půodvodnik
celé vlákno
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upc.cz
7. 1. 2010 2:07
Nový
Re: student půodvodnik
celé vlákno
další naivka, pane, v článku není nic co by dokazovalo, že to skutečně byl on.. (podobně, když se někdo přihlásí k nějakému teroristickému útoku, taky to nemusí znamenat, že za tím stál... např. k jednomu nedávnému se přihlásili jako autor hned dvě organizace)...
navíc se domnívám, že ten text vznikl uměle v redakci, podle obratů, které by podle mě "student" nepoužil, za to jsou typické pro novinářský jazyk - tu nikomu nic nehorzí, idnes si imho chce přihřát na kauze svoji polívčičku..
navíc se domnívám, že ten text vznikl uměle v redakci, podle obratů, které by podle mě "student" nepoužil, za to jsou typické pro novinářský jazyk - tu nikomu nic nehorzí, idnes si imho chce přihřát na kauze svoji polívčičku..
ten kdo zná autora (neregistrovaný)
67.159.44.---
7. 1. 2010 22:19
Nový
Re: student půodvodnik
celé vlákno
Až na to, že autor se k útoku nepřihlásil, jeho identitu skutečně iDnes prozradila třetí osoba.
Jedinou nepravdou v článku je toto: "Jeden z nich uvedl, že i na serveru univerzity se diskusní vlákno původně jmenovalo "Deset náhodně losovaných členů vyhraje každý týden iPhone", pak ho ale někdo přejmenoval."
Skutečný důkaz vidělo 500 lidí, zbytek tomu může nebo nemusí věřit.
Jedinou nepravdou v článku je toto: "Jeden z nich uvedl, že i na serveru univerzity se diskusní vlákno původně jmenovalo "Deset náhodně losovaných členů vyhraje každý týden iPhone", pak ho ale někdo přejmenoval."
Skutečný důkaz vidělo 500 lidí, zbytek tomu může nebo nemusí věřit.
Tiskni