Hop09.cz je manipulace od čssd ?
To jako, že náhodný čtenář je zmanipulován a netuší, že je to web politické konkurence? To si děláte pane Zandle už srandu, bezohledu na pověst sérioznosti svého zaměstnavatele Internet infa kopete za své politické či náboženské neboli sektářské zájmy? Nebo jste snad přes svátky z nějakého důvodu už úplně zblbnul?
" - a již podle znění vyjádření čtenář snadno vytuší, že je tak hloupé, že za ním může stát jen Petr Dimun, vedoucí sekce PR a marketingu ČSSD."
Pane Zandle, říká vám něco novinářská etika ? Není to trochu hloupé takto porušit zásadu nestrannosti, případně nejste trochu podjatý na to, abyste tohle téma zpracovával? Nemá to být raději tedy glossa, když už své politické názory taháte na lupu? Ono totiž jedna věc jsou vyjádření politických rivalů proti sobě a druhá věc jsou novináři, kteří by měli pracovat objektivně a nestranně a přinášet fakta a NE VNUCOVAT SVÉ DOJMY. Je mi velmi líto, že tohle v roce 2010 ještě nechápete.
"V roce předčasných voleb nejde ani vyloučit, že jde o akci sloužící k diskreditaci ČSSD, ačkoliv to už je složitější myšlenkový konstrukt."
Na vás určite pane Zandle, moc složitý:))))
A ten závěr? Co se to s lupou stalo?
"Nebo jde prostě a jednoduše o banální klukovinu bez politického pozadí? Vsázeli bychom nejraději na tu poslední variantu. "
Nemáte vůbec žádné důkazy v ruce pro žádnou variantu, ale máte závěr. Skutečně "novinářská" práce jak má být.
Vlákno názorů k článku
Manipulace pomocí Facebooku: Stalker Catcher a mladí příznivci Jiřího Paroubka
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upc.cz
4. 1. 2010 7:00
hop09.cz je manipulace čssd ?
4. 1. 2010 11:02
Re: hop09.cz je manipulace čssd ?
To Dimunovo vyjadreni bylo skutecne hloupe az to bilo do oci, tak mi prijde Patrickuv komentar naprosto namiste :)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.nextra.cz
4. 1. 2010 11:49
Re: hop09.cz je manipulace čssd ?
Na toho zoufalce nemá smysl reagovat. Již včera se projevil jako fanatický socdemák, který všude vidí "spiknutí modré ODS" apod.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
89.190.74.---
4. 1. 2010 12:09
Re: hop09.cz je manipulace čssd ?
jak se projevuje fanatický socdemák?..snad tím, že nepřebírá každý názor modrého trouby a přemýšlí vlastní hlavou?:-))..z celého článku je pravdivá a doložitelná jediná věta.."při vstupu na Facebook neodkládejte mozek"..škoda, že se tím autor neřídí..
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.nextra.cz
4. 1. 2010 12:52
Re: hop09.cz je manipulace čssd ?
Jak? Třeba že při zmínce o ČSSD vypíná mozek, za vším vidí spinutí, každého kritika označuje za modroptáka či modrotroubu apod. Sice jste v práci, ale neměníte se vůbec.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upc.cz
4. 1. 2010 13:21
Re: hop09.cz je manipulace čssd ?
Pane Illich, to si můžete myslet vy, někdo jiný si může myslet opak. Dokonce si to může myslet a psát o tom i Zandl na marigoldu. Novinář, tedy má-li zůstat důvěryhodný, by měl však zůstat nestranný a informovat, nikoliv spekulovat, hodnotit a domýšlet bez faktů a důkazů, nemáte ten pocit? ..
4. 1. 2010 13:51
Re: hop09.cz je manipulace čssd ?
Původně jsem si říkal, že vám odpovídat nebudu, že stejně nejste naladěn na to pokusit se akceptovat jakkoliv věcnou odpověď. Ale krátce k panu Dimunovi: bez důkazu obvinil Ivana Langera, že je to tak hloupé, že je to jeho práce. Nepovažuji za neobjektivní konstatovat, že hloupé je to od něj, takto se vyjadřovat bez důkazů.
Pokud si myslíte, že to není hloupé a obvinit někoho bez důkazů a pokud si nemyslíte, že je objektivní, když to novinář konstatuje, tak se prostě jen neshodneme v rovině požadavků na novinářskou práci. Což je v danném případě váš problém a vyrovnávejte se s ním jinak, než trolováním diskusí na Lupě.
Pokud si myslíte, že to není hloupé a obvinit někoho bez důkazů a pokud si nemyslíte, že je objektivní, když to novinář konstatuje, tak se prostě jen neshodneme v rovině požadavků na novinářskou práci. Což je v danném případě váš problém a vyrovnávejte se s ním jinak, než trolováním diskusí na Lupě.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upc.cz
4. 1. 2010 14:08
Re: hop09.cz je manipulace čssd ?
Zase ta přetvářka a hra si na spravedlivého, ale že Dimun reagoval tímto na to samé, co bylo PŘEDTÍM použito proti němu a jen tam dosadil místo svého jména íčka, tak to už raději tiše vynecháte.
A to je ten důvod, proč je mi z lidí a hlavně z novinářů jako vy na blití.
A to je ten důvod, proč je mi z lidí a hlavně z novinářů jako vy na blití.
Jenyk (neregistrovaný)
---.99.broadband7.iol.cz
4. 1. 2010 14:14
Re: hop09.cz je manipulace čssd ?
Myslíte si, že je chytré opakovat každou hloupost? Já si myslím že je to příznak slabosti ducha.
Mně z vás na blití není, já se vám směju. Ale mohl byste odtud táhnout k čertu a třeba si přečíst toto: http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/jiri-pehe.php?itemid=8494.
Mimochodem, za dlouhou dobu jediný blog, pod kterým není žumpa ale obecný souhlas. Vyřiďte to Jyrkovi.
Mně z vás na blití není, já se vám směju. Ale mohl byste odtud táhnout k čertu a třeba si přečíst toto: http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/jiri-pehe.php?itemid=8494.
Mimochodem, za dlouhou dobu jediný blog, pod kterým není žumpa ale obecný souhlas. Vyřiďte to Jyrkovi.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upc.cz
4. 1. 2010 14:46
Re: hop09.cz je manipulace čssd ?
další spravedlivej na scéně
takže podle vás Zandl, který to zopakoval, má příznaky slabosti ducha? a když se to opakuje už podruhé, tak jsou ty příznaky slabosti ducha alespoň ještě intenzivnější než u Dimuna?
a nebo je to u vás zase ten stejný "myšlenkový" model:
když to dělá čssd, je to špatně, když ten kdo je proti ní, tak je to správně..
mimochodem podle mě je zase příznakem slabosti ducha napsat Jyrkovi s tvrdým y
takže podle vás Zandl, který to zopakoval, má příznaky slabosti ducha? a když se to opakuje už podruhé, tak jsou ty příznaky slabosti ducha alespoň ještě intenzivnější než u Dimuna?
a nebo je to u vás zase ten stejný "myšlenkový" model:
když to dělá čssd, je to špatně, když ten kdo je proti ní, tak je to správně..
mimochodem podle mě je zase příznakem slabosti ducha napsat Jyrkovi s tvrdým y
registrovaný uživatel (neregistrovaný)
---.33.broadband3.iol.cz
4. 1. 2010 15:25
Re: hop09.cz je manipulace čssd ?
> "mimochodem podle mě je zase příznakem slabosti ducha napsat Jyrkovi s tvrdým y"
Tim jste se k slaboduchym zaradil sam (ja tam to ypsilon za Vas nepsal...). Je mozne, ze az budete psat "Jirkovi s mekkym", ze Vas duch sice bude o neco silnejsi, ale bystrejsi uz asi zrejme ne.
Bohuzel vsak je silny duch blba jeste horsi nez blbuv slaby duch.
Tim jste se k slaboduchym zaradil sam (ja tam to ypsilon za Vas nepsal...). Je mozne, ze az budete psat "Jirkovi s mekkym", ze Vas duch sice bude o neco silnejsi, ale bystrejsi uz asi zrejme ne.
Bohuzel vsak je silny duch blba jeste horsi nez blbuv slaby duch.
ja (neregistrovaný)
---.109.broadband2.iol.cz
5. 1. 2010 1:49
Re: hop09.cz je manipulace čssd ?
Pane Zandle,
vyjadreni pan Dimuna je ocividne odkaz na vyjadreni jineho politika (mam pocit ze to byl Kalousek), ktery bez dukazu stejnym obratem ('je to tak hloupe, ze to muze byt jedine...') obvinil CSSD. Poctivy novinar, ktery dba na vyvazenost, by tento fakt ve svem clanku uvedl. Vy jste ho neuvedl a nabizi se nekolik moznych duvodu - bud jste o tom nevedel (nedusledna novinarska prace - poctivy novinar by se omluvil a uvedl opravu) nebo ve kvuli svemu politickemu presvedceni nechtel vedet (nebo jeste hur vedel, ale zamerne ctenari manipuloval podle sveho politickeho presvedceni).
K tvrzeni ze za HOP09 stoji CSSD jste nepredlozil zadne dukazy . Pri podrobnejsim zkoumani zaznamu z WHOIS databaze lze zjistit, ze v dobe vytvoreni stranek hop09.cz vlastnila domenu stejna osoba jako antiparoubek.cz. Stranka antiparoubek.cz je jiz od roku 2008 silne zamerena proti predsedovi CSSD, viz http://web.archive.org/web/*/http://antiparoubek.cz
Musite zkonstruovat opravdu poradnou konspiracni teorii abyste autorstvi mohl pripsat nekomu od CSSD. Pri uvazeni proste Occamovy britvy (nejjednoduzsi teorie byva obvykle pravdiva) vychazi jako nejpravdepodobnejsi varianta ta, kdy za strankou antiparoubek.cz i hop09.cz stoji jedna osoba ktera proste nema rada jak pana Paroubka tak nove vzniklou stranu TOP09. Ale chapu, ze konspiracni teorie jsou vic sexy .-)
vyjadreni pan Dimuna je ocividne odkaz na vyjadreni jineho politika (mam pocit ze to byl Kalousek), ktery bez dukazu stejnym obratem ('je to tak hloupe, ze to muze byt jedine...') obvinil CSSD. Poctivy novinar, ktery dba na vyvazenost, by tento fakt ve svem clanku uvedl. Vy jste ho neuvedl a nabizi se nekolik moznych duvodu - bud jste o tom nevedel (nedusledna novinarska prace - poctivy novinar by se omluvil a uvedl opravu) nebo ve kvuli svemu politickemu presvedceni nechtel vedet (nebo jeste hur vedel, ale zamerne ctenari manipuloval podle sveho politickeho presvedceni).
K tvrzeni ze za HOP09 stoji CSSD jste nepredlozil zadne dukazy . Pri podrobnejsim zkoumani zaznamu z WHOIS databaze lze zjistit, ze v dobe vytvoreni stranek hop09.cz vlastnila domenu stejna osoba jako antiparoubek.cz. Stranka antiparoubek.cz je jiz od roku 2008 silne zamerena proti predsedovi CSSD, viz http://web.archive.org/web/*/http://antiparoubek.cz
Musite zkonstruovat opravdu poradnou konspiracni teorii abyste autorstvi mohl pripsat nekomu od CSSD. Pri uvazeni proste Occamovy britvy (nejjednoduzsi teorie byva obvykle pravdiva) vychazi jako nejpravdepodobnejsi varianta ta, kdy za strankou antiparoubek.cz i hop09.cz stoji jedna osoba ktera proste nema rada jak pana Paroubka tak nove vzniklou stranu TOP09. Ale chapu, ze konspiracni teorie jsou vic sexy .-)
100% Lenin (neregistrovaný)
85.90.127.---
5. 1. 2010 12:13
Re: hop09.cz je manipulace čssd ?
hele, a co když je to sám patrýček?
jenicek (neregistrovaný)
130.119.248.---
4. 1. 2010 16:43
Re: hop09.cz je manipulace čssd ?
Info z 28.11.2009, kdy hop09 vešlo ve známost:
doména HOP09.cz:
držitel 1973-FLYWEB.CZ
kontakt 1973-FLYWEB.CZ
jméno Jana Vetrna
adresa Václavské náměstí 6
adresa Praha
adresa 110 00
adresa CZ
email mirosaurus (zavináč) gmail (tečka) com
vygugleno:
mirosaurus@gmail.com napsala do facebook skupiny Protikorupci:
Proti korupci wrote on August 16, 2009 at 2:33am
stránky na doméně proti.korupci.cz už běží. pokud by měl někdo zájem se na webu podílet, nechť napíše na mirosaurus@gmail.com- díky moc!
A stránky protikorupci.cz (nikoli proti.korupci.cz), má pod palcem Dimun. Takže je jasný odkud u HOP09 vítr vane. Dneska už je registrace hop09.cz na nějakýho bílýho koně.
doména HOP09.cz:
držitel 1973-FLYWEB.CZ
kontakt 1973-FLYWEB.CZ
jméno Jana Vetrna
adresa Václavské náměstí 6
adresa Praha
adresa 110 00
adresa CZ
email mirosaurus (zavináč) gmail (tečka) com
vygugleno:
mirosaurus@gmail.com napsala do facebook skupiny Protikorupci:
Proti korupci wrote on August 16, 2009 at 2:33am
stránky na doméně proti.korupci.cz už běží. pokud by měl někdo zájem se na webu podílet, nechť napíše na mirosaurus@gmail.com- díky moc!
A stránky protikorupci.cz (nikoli proti.korupci.cz), má pod palcem Dimun. Takže je jasný odkud u HOP09 vítr vane. Dneska už je registrace hop09.cz na nějakýho bílýho koně.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upc.cz
4. 1. 2010 16:53
Re: hop09.cz je manipulace čssd ?
tak ještě jinak: hop09.cz je manipulace kohokoliv?????
opravdu je tu někdo tak blbej, že si myslí, že to není ironie a vtip, ale má to vzbuzovat pocit, že je to skutečná stránka nové strany ? to snad nemyslíte vážně..
opravdu je tu někdo tak blbej, že si myslí, že to není ironie a vtip, ale má to vzbuzovat pocit, že je to skutečná stránka nové strany ? to snad nemyslíte vážně..
jenicek (neregistrovaný)
141.202.248.---
4. 1. 2010 18:03
Re: hop09.cz je manipulace čssd ?
Vy evidentně nechápete, že problém není ani tak v tom co, ale kdo to dělá. Ve firemním světě se pomlouvání konkurence říká nekalá soutěž. Je to ksindl, co nepatří do slušné společnosti, zákon to zapovídá a soudy trestají pokutami. Proč by tomu v politice mělo být jinak? Koneckonců o vědomí o nepřípustnosti takového jednání svědčí í to jak se pachatelé snaží schovat.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upc.cz
4. 1. 2010 18:11
Re: hop09.cz je manipulace čssd ?
vypátrat a zavřít, jasně ODSTBáku, správně !!!
uživatel si přál zůstat v anonymitě
213.211.37.---
4. 1. 2010 18:43
Re: hop09.cz je manipulace čssd ?
pekna ukazka vyplachnuteho mozku, tentokrat z oranzove strany. Svet proste neni cernobily resp. modrooranzovy, zkuste to aspon trochu pochopit....
Treba jednou i Vam dojde, ze nejlepsi pro tuto republiku by bylo, kdyby obe strany prestaly krast, lhat a podvadet obcany tohoto statu a pak by se vsechny tyto bezvyznamne knicemu minikauzicky braly s nadhledem a nedelalo by se kolem kazdeho hovna takova hysterie jen proto, ze se blizi podvodne divadlo jmenem volby.
Pokud jste volic cssd, tak vam jen vadi, ze vase strana ted nemohla par let krast a kradli modri, takze zacina boj o korytu, kdo bude rozkradat dalsi 4 roky....nebo se bude opakovat opozicni smlouva, kdy obe strany kradly dohromady, to ty exbolsevicky prasata mlaskaly nadherne :)
Treba jednou i Vam dojde, ze nejlepsi pro tuto republiku by bylo, kdyby obe strany prestaly krast, lhat a podvadet obcany tohoto statu a pak by se vsechny tyto bezvyznamne knicemu minikauzicky braly s nadhledem a nedelalo by se kolem kazdeho hovna takova hysterie jen proto, ze se blizi podvodne divadlo jmenem volby.
Pokud jste volic cssd, tak vam jen vadi, ze vase strana ted nemohla par let krast a kradli modri, takze zacina boj o korytu, kdo bude rozkradat dalsi 4 roky....nebo se bude opakovat opozicni smlouva, kdy obe strany kradly dohromady, to ty exbolsevicky prasata mlaskaly nadherne :)
tommy (neregistrovaný)
---.karneval.cz
4. 1. 2010 19:48
Re: hop09.cz je manipulace čssd ?
Ve vašem případě se vysloveně stydím že sdílíme stejného ISP :-(
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upc.cz
4. 1. 2010 20:14
Re: hop09.cz je manipulace čssd ?
jsi na svého ISP hodně fixovaný, viď malej? je moc fajn, že máš takového ISP-kamaráda, je to takové poetické..
Kerala (neregistrovaný)
---.psp.cz
4. 1. 2010 17:59
Re: hop09.cz je manipulace čssd ?
Na základě několikaletých zkušeností s Jyrkou si myslím, že za stránkou stojí příznivci Jyrky. Ta kritika článku od anonyma není nějak věrohodná, že by samotný Dimun?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upc.cz
4. 1. 2010 18:04
Re: hop09.cz je manipulace čssd ?
jak vtipné, že tohle věrohodné obvinění Dimuna zde přišlo z PSP.CZ :) že by samotný íčko? :-)