Hlavní navigace

Marek Liška, Mall.cz: Naše průměrná marže je 10 %, plenky ji mají větší než elektro

David Slížek

Konkurence na trhu s elektro zbožím roste a marže obchodníků klesají. V průběhu konference E-business Forum 2012 to řekl obchodní ředitel Mall.cz Marek Liška: „Naše průměrná marže je kolem deseti procent, v segmentu elektro jde o jednotky procent, někdy i o nulu,“ prozradil. Mall.cz se podle něj proto snaží zaměřit na jiné segmenty. "V poslední době se zaměřujeme na fashion, v ČR není tento segment dobře dělaný a je v něm prostor. Když jsme před dvěma lety začali prodávát plenky, vsichni se…

Konkurence na trhu s elektro zbožím roste a marže obchodníků klesají. V průběhu konference E-business Forum 2012 to řekl obchodní ředitel Mall.cz Marek Liška: „Naše průměrná marže je kolem deseti procent, v segmentu elektro jde o jednotky procent, někdy i o nulu,“ prozradil.

Mall.cz se podle něj proto snaží zaměřit na jiné segmenty. "V poslední době se zaměřujeme na fashion, v ČR není tento segment dobře dělaný a je v něm prostor. Když jsme před dvěma lety začali prodávát plenky, vsichni se divili. A dnes jich expedujeme kamiony a marže je na nich často větší než u LCD televizí.

Našli jste v článku chybu?
25. 9. 2012 11:26
5O (neregistrovaný)

na produktech, které nutně musíte mít, nebo které jistě usnadňují práci, nebo hodně šetří čas (vložky, pleny, prací prášky atd.). Elektroniku mohu mít, ale nemusím. Na domácí elektro se vrhlo tolik výrobců a obchodníků, že si zničili marže.