Hlavní navigace

Marissa Mayer opět utrácí. 300 milionů dolarů za analytické Flurry

23. 7. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Dva roky ve funkci a víc než dvacet pohlcených firem. Skóre bývalé manažerky Googlu stále narůstá. Tentokrát jde o mobilní analytickou firmu.

Zvýšit příjmy z mobilní reklamy a dostat z mobilů maximum. K tomu by měl portálu Yahoo pomoci analytický tým Flurry. Jejich technologie dodává mobilním vývojářům analýzu dat uživatelů a umožňuje lépe cílit reklamu v aplikacích. 

Podle BBC za šest let starou firmu Yahoo zaplatilo něco v rozmezí dvou a tří set milionů dolarů. Tým Flurry se tak stal tak druhou největší akvizicí firmy od předloňského pohlcení blogovací platformy Tumblr

BRAND24

Utrácení přichází v době, kdy výsledky firmy nedělají investorům Yahoo úplně radost. Během druhého čtvrtletí klesl zisk firmy o osmnáct procent na 270 milionů dolarů. Za negativními zprávami (tržby klesly o tři procenta) stojí především propad displejové reklamy. Cena za zobrazení banneru klesla až o čtyřiadvacet procent. „Naší prioritou je růst příjmů a z tohoto hlediska nemůžeme být s výsledky spokojeni,“ uvedla Marissa Mayer ve svém komentáři pro investory

Mobilní reklama je hlavní téma i pro konkurenty. Facebook rozjíždí nejen novou reklamní platformu Facebook Audience Network, kterou dostane reklamu i do mobilních aplikací. Koupil letos i LiveRail, startup pro přesné cílení videoreklamy. Cena se jen odhaduje, ale nejčastěji se spekuluje až o půl miliardě dolarů. Podobně investoval do mobilní reklamy Twitter, který si loni pořídil výměnný reklamní systém MoPub.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).