Hlavní navigace

Marketingový ředitel Alza.cz, Jan Samko, končí. Míří do společnosti CZ Golf (aktualizováno)

Daniel Dočekal

Po deseti letech působení v Alza.cz odchází ředitel marketingu, Jan Samko. Jeho povinnosti převezme Martin Drdul (dříve Intel). Jan Samko stál za zrodem kontroverzního zeleného mimozemšťana. Doplnění 5. 1. 2011 (zdroj tisková zpráva) : Po desetiletém působení v oblasti internetového prodeje se rozhodl Jan Samko změnit oblast svého působení. Od 1. února 2012 nastupuje na pozici marketingového ředitele společnosti CZ Golf. „Od jedničky internetových prodejů odcházím k jedničce českého golfu,“…

Po deseti letech působení v Alza.cz odchází ředitel marketingu, Jan Samko. Jeho povinnosti převezme Martin Drdul (dříve Intel). Jan Samko stál za zrodem kontroverzního zeleného mimozemšťana.

Doplnění 5. 1. 2011 (zdroj tisková zpráva) : Po desetiletém působení v oblasti internetového prodeje se rozhodl Jan Samko změnit oblast svého působení. Od 1. února 2012 nastupuje na pozici marketingového ředitele společnosti CZ Golf. „Od jedničky internetových prodejů odcházím k jedničce českého golfu,“ vysvětluje Jan Samko nastalou změnu.

Poznámka: Podle poněkud zvláštního oznámení zaslaného z neexistující mailové adresy na yahoo.com končí i Lukáš Pospíšil, ředitel prodeje. Nástupcem by měl být Jaromir Řánek (původně z Telefónica O2). Některé ze změn weby Alzy.cz  uvádí, některé nikoliv. Podle profilu na LinkedIn.com je ovšem Jaromír Řánek ředitelem prodeje již od loňského roku. 

Našli jste v článku chybu?
4. 1. 2012 14:00
Milan Stoklasa (neregistrovaný)

Já jsem po ospamování rychle objednal dárkový slevový kód a na nový rok ho bezodkladně použil.

Bez aplikace slevy stála položka s DPH 4 495,- Kč a s aplikovaným SLEVOVÝM TORNÁDEM se cena snížila na neuvěřitelných 4 450,- Kč!

Což bylo stále o cca tři stovky nad běžnou cenou konkurence.

Alza má marketing jistě zajímavý, ale pro mě už to překročilo pomyslnou hranici nadsázky. Podle mě už jejich vymyšlené slevy a akce dokonce porušují spotřebitelské zákony.