Ono je to z pohledu zákazníka trochu jinak. Řekne se výběr z bankomatu je za pár korun a každý bude rád, že ušetří. Dejme tomu, že by to sama o sobě byla pravda.
Jenže teď to vezměme z druhého konce... Zásilka uhrazená předem mi přijde v řadě případů přímo domů aniž bych cokoli organizoval - žena s dětmi je doma dost často. Pro dobírku musím doma nechávat peníze, pošťáci často dělají problém s vracením drobných atd. K bankomatu musím dojít - někdy je to v pohodě, ale občas to tak triviální není. Další věc - hotovost dostanu dejme tomu levně pouze z běžného účtu s patřičným zůstatkem zatímco u karty mohu využít kredit, bezúročné období, následně hradit třeba z více míst. U částky třeba 3k je to jedno, to má normální člověk dostupných vždy, ale třeba u 40k to už zas tak moc jedno není. A takhle se dá pokračovat... Osobně už dost dlouho preferuji obchody, které mi nabídnou vysoký komfort platby a dodání (třeba kurýr po Praze) i v případě o fous vyšší ceny a je poměrně bez diskuse, že v tomto přístupu nejsem ojedinělý - zdaleka nejsou všichni lidi v ČR jen týpci ochotní běhat jak magoři kvůli 1% úspory, leckdo m raději komfort.
Kromě toho to celé to pak navíc občas skončí tím, že u obchodu odmítajícího karty s tím, jak to snižuje cenu je výsledná cena vyšší než jinde s platbou kartou, ale to už je jen taková finální perlička :-((
Názory k článku
Martin Kasa: na východ se jdeme svézt s vlnou e-komerce
Martin Kasa [kasa.cz] (neregistrovaný)
6. 3. 2008 9:30
Nový
Re: Ad karty
celé vlákno
Z velké části máte pravdu. Karty přijímáme na našich kamenných pobočkách. Tam jsme vnímali absenci této platební metody jako velký problém. Asi se nikomu při koupi televizoru nechce nosit v kapse 30 tisíc. Na internetu karty neakceptujeme (mimo naší karty AURA MasterCard), jelikož je zde alternativa v několikakorunovém bankovním převodu.
6. 3. 2008 10:07
Nový
Re: Ad karty
celé vlákno
Není v tomhle případě sporu, že karta znamená alternativu pro uživatele - osobně platbu kartou preferuji, protože obchodník tak může ihned expedovat a balík si nechám doručit do kanceláře, abych měl jistotu, že jej někdo převezme.
Smutnou zprávou pro obchodníka je, že se zavedením možnosti platit kartou to lidé začnou opravdu používat a s poplatky se prostě musí počítat.
Smutnou zprávou pro obchodníka je, že se zavedením možnosti platit kartou to lidé začnou opravdu používat a s poplatky se prostě musí počítat.
thr (neregistrovaný)
6. 3. 2008 10:33
Nový
Re: Ad karty
celé vlákno
Podle mě bankovní převod moc velká alternativa není - jednak neřeší tu "kreditní otázku", v tom je to vlastně skoro totéž jako hotovost, navíc jsem ale opět u té pohodlnosti - ona je přece jen platba kartou či Paypalem podstatně pohodlnější, než vytvoření příkazu (pominu-li přímou integraci s Ebankou).
Můj osobní názor je, že eshop bez akceptace karet nemá do budoucna naději na přežití - lidí s tímto požadavkem neustále přibývá a je to otázka času, kdy se stane jejich absence neudržitelnou...
Mimochodem se ale připojuji k chvále článku od jiného diskutujícího - ač v něčem nesouhlasím, tak se mi celkově docela líbí, je lepší přímá odpověď se kterou se polemizuje než nějaký nic neříkající blábol!
Můj osobní názor je, že eshop bez akceptace karet nemá do budoucna naději na přežití - lidí s tímto požadavkem neustále přibývá a je to otázka času, kdy se stane jejich absence neudržitelnou...
Mimochodem se ale připojuji k chvále článku od jiného diskutujícího - ač v něčem nesouhlasím, tak se mi celkově docela líbí, je lepší přímá odpověď se kterou se polemizuje než nějaký nic neříkající blábol!
Adam (neregistrovaný)
6. 3. 2008 15:19
Nový
Re: Ad karty
celé vlákno
Lidí využívající platby kartou v eshopech v ČR které tuto možnost nabízí je zanedbatelné procento - cca 1-3 % Kvůli tomu se moc nevyplatí dělat nějaké kroky v tomto směru a živit zbytečně banky. To jsou fakta.
6. 3. 2008 17:21
Nový
Re: Ad karty
celé vláknoMůj osobní názor je, že eshop bez akceptace karet nemá do budoucna naději na přežití - lidí s tímto požadavkem neustále přibývá a je to otázka času, kdy se stane jejich absence neudržitelnou...Podle mého názoru je nutné akceptovat kartu pouze tam, kde jde o okamžité dodání (nehmotného) zboží - vstupenky, hry, melodie, filmy,.... Škoda, že zatím žádný obchod nepřistoupil k možnosti uzavřít s bankou smlouvu umožňující zpoplatnění plateb kartou (zatím jen u Mastercard/Maestro). Pak by se ukázalo, na kolik si lidé té "komfortnosti" cení. Jestli opravdu jsou ochotni zaplatit o pár % víc za to, že můžou zaplatit kartou, nebo jestli jde v první řadě o cenu. Podle mě by množství zákazníků platících kartou bylo v takovém obchodě zanedbatelné. Něco jiného jsou obchody s vysokou marží (hračky, oblečení, luxusní zboží), tak se nějaké % ztratí a zvláště u luxusního zboží budou zákazníci platbu kartou opravdu vyžadovat - otázkou spíš je, jestli budou chtít takové zboží kupovat po Internetu, u takového zboží se často platí i za to "divadýlko" při nákupu v luxusním obchodě.
JirkaH (neregistrovaný)
6. 3. 2008 20:50
Nový
Re: Ad karty
celé vlákno
Hluboce se mylite. Platba kartou na internetu je v CR tezce minoritni.
Shopíkář (neregistrovaný)
7. 3. 2008 0:46
Nový
Re: Ad karty
celé vlákno
Záleží co obchod prodává, od toho se odehrává zda platby kartou jdou nebo nejsou žádány. Lidé mají oprávněnou nedůvěru k placení kartou v obchodech zejména za zboží kde není tak úplně jisté zda jej obchod nakonec dokáže vůbec dodat, protože dodavatelé jej často nejsou schopni včasně dodat. V naší kamenné prodejně platí kartou dnes již takřka 90% zákazníků, kde průměrná cena zboží je 1300,- Kč. Na podzim loňského roku jsme zavedli platby kartou i v našicht třech internetových obchodech a dnes dělá tento způsob platby něco přes 40%. Je to asi možná dáno tím, že prodáváme jen zboží které máme skutečně skladem. Vzhledem k povaze zboží jednoho z těchto obchodů je platba kartou pro zákanzíky v podstatě nenahraditelným přínosem, jelikož takto z domova objednají a zaplatí zboží, které následně nechají zaslat někomu jinému jako dárek. Toto využívá u nás mnoho lidí i ze zahraničí, když takto nakupují zboží pro své známé v ČR například k narozeninám. Pro tento případ je jiný způsob platby nemyslitelný, ať už kvůli bankovním poplatkům, tak i kvůli rychlosti doručení peněz a objednaného zboží, protože jej lidé objednávají na poslední chvíli. Nám při marži 40 - 70% opravdu nevadí dát bance 2.3% :-)
Osobně kartou platím kde to jen jde, protože pokud je posláno zboží přepravní službou, tak musim předem nachystat přesně peníze, což bývá problém, oni totiž k nám jezdí jako k prvnímu po cestě a nemají nikdy peníze na zpět. Pokud jede pošta, tak je to OK, ale i tka musim předem vybrat peníze z bankomatu a vzhledem k tomu že nejbližší bankomat mam od baráku skoro 3km, tak je to opravdu super, hlavně když je hnusné počasí, tak se Vám opravdu nechce ven. Víte ona ta naše republika je i něco jiného než jen ta Praha, jak se možná někteří domnívají, kde máte všechno pod nosem a nevíte jak to vůbec funguje v okolním prostředí vzdáleném od Prahy desítky kilometrů, zejména v menších městečkách a na vesnicích. Pro nás je zde taková možnost platby předem kartou vítána, protože zboží uhradíme ihned když jej potřebujeme dodat rychle, což není možné bankovním převodem, který trvá bohužel stále několik dní a tak to prodlužuje dodací lhůtu. V tomto ohledu bude vlemi vítanou novinkou připravovavná možnostp latby přes terminály Sazky, tu třeba u nás na vensici máme v hospodě.
Osobně kartou platím kde to jen jde, protože pokud je posláno zboží přepravní službou, tak musim předem nachystat přesně peníze, což bývá problém, oni totiž k nám jezdí jako k prvnímu po cestě a nemají nikdy peníze na zpět. Pokud jede pošta, tak je to OK, ale i tka musim předem vybrat peníze z bankomatu a vzhledem k tomu že nejbližší bankomat mam od baráku skoro 3km, tak je to opravdu super, hlavně když je hnusné počasí, tak se Vám opravdu nechce ven. Víte ona ta naše republika je i něco jiného než jen ta Praha, jak se možná někteří domnívají, kde máte všechno pod nosem a nevíte jak to vůbec funguje v okolním prostředí vzdáleném od Prahy desítky kilometrů, zejména v menších městečkách a na vesnicích. Pro nás je zde taková možnost platby předem kartou vítána, protože zboží uhradíme ihned když jej potřebujeme dodat rychle, což není možné bankovním převodem, který trvá bohužel stále několik dní a tak to prodlužuje dodací lhůtu. V tomto ohledu bude vlemi vítanou novinkou připravovavná možnostp latby přes terminály Sazky, tu třeba u nás na vensici máme v hospodě.
stoural (neregistrovaný)
7. 3. 2008 10:46
Nový
Re: Ad karty
celé vlákno
Ja taky nejsem z prahy, k bankomatu to mam 3 km, a vubec mi nedela problem tam zajet a vybrat penize :D
Jarda (neregistrovaný)
7. 3. 2008 12:25
Nový
Re: Ad karty
celé vlákno
No, ona posta ma taky dost casto maslo na hlave - pravidelne bud nemaji nazpet nebo se radsi rovnou vubec nezastavi a jenom napisou oznameni. Takze pokud mam dojem ze e-shop ma zbozi skladem a dokaze to poslat jinou prepravni sluzbou nez CP, preferuji nejakou formu predplatby. A karta je obvykle nejpohodlnejsi...
Eelke (neregistrovaný)
6. 3. 2008 10:06
Nový
Dobry rozhovor
celé vlákno
takove kde se mluvi konkretne a bez okecavani kolem mam nejradeji, clovek se i neco dozvi :)
V souvislosti s expanzi na zahranicni trhy by me zajimalo, jak se to dela, jestli ma spolecnosti servery s eshopem fyzicky v dane zemi, nebo je ma treba u nas.
V souvislosti s expanzi na zahranicni trhy by me zajimalo, jak se to dela, jestli ma spolecnosti servery s eshopem fyzicky v dane zemi, nebo je ma treba u nas.
6. 3. 2008 10:10
Nový
Re: Dobry rozhovor
celé vlákno
"takove kde se mluvi konkretne a bez okecavani kolem mam nejradeji, clovek se i neco dozvi :)"
Tak pod to se podepisuji také. Jeden z mála článků, který má reálný obsah (netýká se jen Lupy), jen více takových.
Tak pod to se podepisuji také. Jeden z mála článků, který má reálný obsah (netýká se jen Lupy), jen více takových.
6. 3. 2008 13:11
Nový
Re: Dobry rozhovor
celé vlákno
jo vyborny rozhovor. Ty konkretni odpovedi mne az prekvapili.
6. 3. 2008 15:06
Nový
Re: Dobry rozhovor
celé vlákno
Přesně tak, a proto si taky myslím, že má Kasa šanci mimo hranice (a i tady), na nic si nehraje a jde přímo k jádru věci.
Zdenek (neregistrovaný)
6. 3. 2008 10:53
Nový
Anketa
celé vlákno
V ankete mi chybi volba "Preju jim to", protoze rozhovor je opravdu vyborny.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 3. 2008 11:23
Nový
obrat
celé vlákno
Je to hezký článek. Měl bych pár otázek:
1) dají se uváděná čísla někde ověřit? Proč Kasa.cz nedává na obchodní rejstřík povinně účetní závěrky? Mě by opravdu velmi zajímalo porovnání třeba s Mallem a Alzou na téma hrubá marže, zisk apod. Mall to na justici má, ale Kasa ani nikdo jiný velký ne.
2) jsou uváděná čísla s DPH? A kolik tedy Kasa.cz dělá u nás?
Pokud to počítám dobře:
Celkem: 1,28 mínus:
SK: 400 (slovenských? asi ano)
DE: 120 (českých - viz http://www.kasa.eu/download/cz-press-release-33.doc)
PL: ? asi nic moc...
HU: 0
Z toho vychází ČR kolem 800 mil. Kč vč DPH, tzn.
ČR = 670 mil. Kč bez DPH.
A to mi tedy přijde že je v porovnání s konkurencí dost málo... resp. Mall i Alza jsou rozhodně daleko větší a možná bude větší i Vltava a Obchodní-dům. No což koneckonců to není tak podstatné, kdo je větší, ale chtěl bych v tom mít jasno.
Každopádně pane Kaso neberte to jako kritiku! Držím palce, ať všechno vyjde. Odvážným štěstí přeje.
1) dají se uváděná čísla někde ověřit? Proč Kasa.cz nedává na obchodní rejstřík povinně účetní závěrky? Mě by opravdu velmi zajímalo porovnání třeba s Mallem a Alzou na téma hrubá marže, zisk apod. Mall to na justici má, ale Kasa ani nikdo jiný velký ne.
2) jsou uváděná čísla s DPH? A kolik tedy Kasa.cz dělá u nás?
Pokud to počítám dobře:
Celkem: 1,28 mínus:
SK: 400 (slovenských? asi ano)
DE: 120 (českých - viz http://www.kasa.eu/download/cz-press-release-33.doc)
PL: ? asi nic moc...
HU: 0
Z toho vychází ČR kolem 800 mil. Kč vč DPH, tzn.
ČR = 670 mil. Kč bez DPH.
A to mi tedy přijde že je v porovnání s konkurencí dost málo... resp. Mall i Alza jsou rozhodně daleko větší a možná bude větší i Vltava a Obchodní-dům. No což koneckonců to není tak podstatné, kdo je větší, ale chtěl bych v tom mít jasno.
Každopádně pane Kaso neberte to jako kritiku! Držím palce, ať všechno vyjde. Odvážným štěstí přeje.
Fred (neregistrovaný)
6. 3. 2008 13:27
Nový
Re: obrat
celé vlákno
Přidávám se k otázce - lze někde najít žebříček obchodů s obraty?
Případně by mne i zajímalo, jaké je procentuální zastoupení jednotlivých druhů plateb - kolik připadá na karty, dobírku..
Případně by mne i zajímalo, jaké je procentuální zastoupení jednotlivých druhů plateb - kolik připadá na karty, dobírku..
Martin Kasa [kasa.cz] (neregistrovaný)
6. 3. 2008 13:31
Nový
Re: obrat
celé vlákno
Dekuji za chvalu clanku, resp ta patri panu Miklikovi, ale snad jsem obsahem pomohl.
Pocitate nahlas a radove v poradku (tim nemuzu ta cisla potvrdit, protoze jsou jina). Uprimne rikame a nemame s tim zadny problem, ze mall a alza jsou dnes co do obratu vetsi. Mall ma cisla tez konsolidovana se zahranicim a pokud dobre vim, tak uvadi za 2007 - 1,7 mio s DPH. Alza cisla neuvadi, ale neco se necha tusit, nicmene zde nehovorime o ciste internetovem obchode.. Ostatni hraci jsou jiz mensi.
Nasim cilem neni se za kazdou cenu s vyse jmenovanymi konkurenty srovnavat. Snazime se venovat sami sobe a treba se jednou ukaze, ze jsme je predstihli. Definovane cile do nasledujicich let vychazi z naseho rustu a z rustu konkurence. Dulezite je pro nas, abychom rostli my a nasi zakaznici byli spokojeni s nasimi sluzbami. Pokud konkurence poroste rychleji nez dnes, tak ji zkratka nedohonime. S tim jako akcionar KASA.cz nemam problem. Problem bych mel, kdyby se nam nedarilo.
Pocitate nahlas a radove v poradku (tim nemuzu ta cisla potvrdit, protoze jsou jina). Uprimne rikame a nemame s tim zadny problem, ze mall a alza jsou dnes co do obratu vetsi. Mall ma cisla tez konsolidovana se zahranicim a pokud dobre vim, tak uvadi za 2007 - 1,7 mio s DPH. Alza cisla neuvadi, ale neco se necha tusit, nicmene zde nehovorime o ciste internetovem obchode.. Ostatni hraci jsou jiz mensi.
Nasim cilem neni se za kazdou cenu s vyse jmenovanymi konkurenty srovnavat. Snazime se venovat sami sobe a treba se jednou ukaze, ze jsme je predstihli. Definovane cile do nasledujicich let vychazi z naseho rustu a z rustu konkurence. Dulezite je pro nas, abychom rostli my a nasi zakaznici byli spokojeni s nasimi sluzbami. Pokud konkurence poroste rychleji nez dnes, tak ji zkratka nedohonime. S tim jako akcionar KASA.cz nemam problem. Problem bych mel, kdyby se nam nedarilo.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 3. 2008 14:10
Nový
Re: obrat
celé vlákno
Já sice nejsem původní pisatel, nicméně přímé odpovědi na položené otázky by mě také zajímaly. (proč najednou odpovídáte tak vyhýbavě? ... kazíte dojem z článku)
1) jakto, že jsou čísla jiná, když se operuje pouze s čísly, která jste zveřejnili vy? To nechápu. A jaká jsou tedy vaše *skutečná* čísla?
2) proč nejsou vaše finanční výkazy v ČR na Obchodním rejstříku, ačkoli je to vaše zákonná povinnost? Pak by bylo možné všechno ověřit a srovnat.
1) jakto, že jsou čísla jiná, když se operuje pouze s čísly, která jste zveřejnili vy? To nechápu. A jaká jsou tedy vaše *skutečná* čísla?
2) proč nejsou vaše finanční výkazy v ČR na Obchodním rejstříku, ačkoli je to vaše zákonná povinnost? Pak by bylo možné všechno ověřit a srovnat.
Martin Kasa [kasa.cz] (neregistrovaný)
6. 3. 2008 14:29
Nový
Re: obrat
celé vlákno
ad 1] nerikam, ze cislo ktere je ve clanku je spatne. Rikam, ze pan co pocital nahlas nepocital uplne presne. A + B + ... = 1,28. Ale presne nesouhlasi hodnoty A, B, ...
ad 2] Vysledovky na soud davame, ale nejsou digitalizovane uradem. Ale muzete na Prahu 2 zajet a nechat si je z archivu vyzadat.
ad 2] Vysledovky na soud davame, ale nejsou digitalizovane uradem. Ale muzete na Prahu 2 zajet a nechat si je z archivu vyzadat.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 3. 2008 15:14
Nový
Re: obrat
celé vlákno
Pán co počítal nahlas použil čísla, která jsou všechna od vás. Co konkrétně tedy nesouhlasí?
400 slovenských
120 českých
nebo 1,28 českých?
A jak je to tedy doopravdy?
PS: zajet na soud je výborný nápad pro investigativní žurnalisty :)
400 slovenských
120 českých
nebo 1,28 českých?
A jak je to tedy doopravdy?
PS: zajet na soud je výborný nápad pro investigativní žurnalisty :)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 3. 2008 21:01
Nový
Re: obrat
celé vlákno
KASA.cz je akciovka? Dosud jsem si myslel ze eserocko.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 3. 2008 12:26
Nový
Re: obrat
celé vlákno
presne tak.. .Alza neni internetovy obchod, a troufam si tvrdit ze z jejich obratu tvori internet tak 20% max. (lisi se to samozrejme kategorie od kategorie ale takhle bych to videl jako total)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
20. 6. 2008 8:52
Nový
Re: obrat
celé vlákno
Alza, Kasa ani Mall nejsou čistě internetový obchodníci.
Adam (neregistrovaný)
6. 3. 2008 15:23
Nový
Re: obrat
celé vlákno
A k čemu Ti to "jasno" poslouží kromě zvědavosti??? Co z toho bude daná firma mít??? Klasická česká dušička, která nechápe, že firma je od toho aby tvořila zisk, nikoli od toho aby uspokojovala zvědavost Honzy z Horní Dolní... Nic ve zlém...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 3. 2008 16:48
Nový
Re: obrat
celé vlákno
Já se nestydím za to, že jsem zvědavý.
Vás snad, Adame, zajímá jen to, co daná firma chce, abyste věděl? A proč to vůbec čtete, když nejste zvědavý? Vy jedna velká česká dušičko :)
Vás snad, Adame, zajímá jen to, co daná firma chce, abyste věděl? A proč to vůbec čtete, když nejste zvědavý? Vy jedna velká česká dušičko :)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 3. 2008 19:40
Nový
Re: obrat
celé vlákno
musim se priznat, ze jsem taky zvedavej. a taky nechapu, co je na tom zlyho. me to teda pripada ze v tech numerech je pekny gulash...
Adam (neregistrovaný)
7. 3. 2008 13:21
Nový
Re: obrat
celé vlákno
Já jsem nepsal, že je na tom něco "zlýho"... Také není nic zlého na tom, když k Vám někdo jde návštěvu a sousedka přes záclonu špehuje kdo to k Vám kdy jde, ví o každém Vašem kroku, pootevírá dveře když jde dotyčný po schodišti aby jí něco neuniklo apod... Přesto se mi takové jednání protiví... Už rozumíte? :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
7. 3. 2008 13:51
Nový
Re: obrat
celé vlákno
JÁ vám rozumím.
Můj názor je, že když už někdo veřejně sděluje, jaký má obrat, nebo tak hlasitě vykřikuje "my jsme dvojka" tak by si za tím měl stát, anebo raději mlčet. Zatímco některým to může připadat směšné, té skutečné dvojce to totiž může připadat nespravedlivé.
Ve vašem příkladě: představte si, že sousedka je včelař a prodává med. Na svých cedulích u polorozpadlého domku říká, "já jsem druhý největší včelař v republice. Moje včely zásadně chovám v lesích a tak můj med je nejlepší široko daleko". Můžete jí věřit a koupit si od ní med. Anebo když vám na tom něco nesedí, tak se můžete zeptat. Velikost včelařky asi nehraje žádnou roli, řeknete si ... ale přesto... když už kecá v tomhle, nestojí jí ty úly třeba u dálnice? Ještě chcete ten med?
Věřte nebo ne, ale jsou lidé, kteří chtějí vědět, od koho si co kupují. Už mi rozumíte? :-)
Můj názor je, že když už někdo veřejně sděluje, jaký má obrat, nebo tak hlasitě vykřikuje "my jsme dvojka" tak by si za tím měl stát, anebo raději mlčet. Zatímco některým to může připadat směšné, té skutečné dvojce to totiž může připadat nespravedlivé.
Ve vašem příkladě: představte si, že sousedka je včelař a prodává med. Na svých cedulích u polorozpadlého domku říká, "já jsem druhý největší včelař v republice. Moje včely zásadně chovám v lesích a tak můj med je nejlepší široko daleko". Můžete jí věřit a koupit si od ní med. Anebo když vám na tom něco nesedí, tak se můžete zeptat. Velikost včelařky asi nehraje žádnou roli, řeknete si ... ale přesto... když už kecá v tomhle, nestojí jí ty úly třeba u dálnice? Ještě chcete ten med?
Věřte nebo ne, ale jsou lidé, kteří chtějí vědět, od koho si co kupují. Už mi rozumíte? :-)
Adam (neregistrovaný)
7. 3. 2008 13:15
Nový
Re: obrat
celé vlákno
Asi jste obdarován (mimo jiné) schopností zjistit obsah textu ještě před jeho přečtením...:-)) Já toto neumím, já si text musím nejprve přečíst, abych věděl co v něm je...
Podstata jakou jsem chtěl říct, bylo to, že zákazníkovi může být fuk, jaký má obchod obrat, o ničem ve vztahu k němu to nevypovídá (kvalita služeb absolutně nesouvisí s obratem ani ziskovostí ale s jinými veličinami...). Obchod a každý ekonomický subjekt je od toho, aby vydělával a nikoli aby hasil zvědavost lidí...
Podstata jakou jsem chtěl říct, bylo to, že zákazníkovi může být fuk, jaký má obchod obrat, o ničem ve vztahu k němu to nevypovídá (kvalita služeb absolutně nesouvisí s obratem ani ziskovostí ale s jinými veličinami...). Obchod a každý ekonomický subjekt je od toho, aby vydělával a nikoli aby hasil zvědavost lidí...
pepa1 (neregistrovaný)
9. 3. 2008 20:37
Nový
Kasa hodnotím jako nej!
celé vlákno
Ahoj všichni,
mohu hodnotit.
Jsem partner Amway a Kasa je jejich partnerským dodavatelem.
Za posledních cca 4-5 let jsem koupil přes net mimo Amway asi 20-30 věcí. Z toho asi 10-15 bylo přes Amway od Kasa.
Proč:
1. byli většinou nejlevnější (jednou mi dokonce upravili cenu než byla na netu)
2. reklamace a dodávky jsou úplně super. Dodávají většinou do 2 dnů a reklamaci jsem s nimi nikdy neřešil.
(Zato jsem nakupoval od takových jako je Mironet Wifi router VoIP a naprostá hrůza o peníze jsem se musel domáhat a poštovné 333,-Kč nechali na mě, u jiného obchodu jsem kupoval MP3 s Line-In a ti mi málem peníze nevrátili, u jiných chyby v popisech zboží, lži, a neochota něco zjistit navíc)
3. komunikace jednou něco neměli nabídli 2 alternativy a u jedné dokonce dodatečnou slevu
4. jako Partner Amway navíc podíly na zisku - provize
Uvedu příklad asi 2-3 roky starý.
Hledali jsme novou ledničku vybrali si Elektrolux mrazák a lednice. Standardní cena v té době 13.000Kč. Místní prodejce velkoobchod v Napajedlech, u Zlína nabídnul cenu 11.900Kč včetně dovozu a odvozu starého spotřebiče.
U Kasa.cz lednice stála asi 11.400Kč + doprava asi 500Kč. Výsledek je stejný. Ale jako partner Amway jsme za zprostředkování od Amway dostali zpět asi 400Kč. Nový výsledek 11.500Kč. Tak proto tam nakupuji.
Naposled jsem nakupoval od Kasa.cz Bluetooth Motorola a skvělé rozdíl v ceně oproti kamennému obchodu asi 150-250Kč i včetně poštovného.
A od Amway.cz ročně nakoupím asi 137.000Kč.
pepa1
disc@wo.cz
mohu hodnotit.
Jsem partner Amway a Kasa je jejich partnerským dodavatelem.
Za posledních cca 4-5 let jsem koupil přes net mimo Amway asi 20-30 věcí. Z toho asi 10-15 bylo přes Amway od Kasa.
Proč:
1. byli většinou nejlevnější (jednou mi dokonce upravili cenu než byla na netu)
2. reklamace a dodávky jsou úplně super. Dodávají většinou do 2 dnů a reklamaci jsem s nimi nikdy neřešil.
(Zato jsem nakupoval od takových jako je Mironet Wifi router VoIP a naprostá hrůza o peníze jsem se musel domáhat a poštovné 333,-Kč nechali na mě, u jiného obchodu jsem kupoval MP3 s Line-In a ti mi málem peníze nevrátili, u jiných chyby v popisech zboží, lži, a neochota něco zjistit navíc)
3. komunikace jednou něco neměli nabídli 2 alternativy a u jedné dokonce dodatečnou slevu
4. jako Partner Amway navíc podíly na zisku - provize
Uvedu příklad asi 2-3 roky starý.
Hledali jsme novou ledničku vybrali si Elektrolux mrazák a lednice. Standardní cena v té době 13.000Kč. Místní prodejce velkoobchod v Napajedlech, u Zlína nabídnul cenu 11.900Kč včetně dovozu a odvozu starého spotřebiče.
U Kasa.cz lednice stála asi 11.400Kč + doprava asi 500Kč. Výsledek je stejný. Ale jako partner Amway jsme za zprostředkování od Amway dostali zpět asi 400Kč. Nový výsledek 11.500Kč. Tak proto tam nakupuji.
Naposled jsem nakupoval od Kasa.cz Bluetooth Motorola a skvělé rozdíl v ceně oproti kamennému obchodu asi 150-250Kč i včetně poštovného.
A od Amway.cz ročně nakoupím asi 137.000Kč.
pepa1
disc@wo.cz
Petr (neregistrovaný)
10. 3. 2008 15:49
Nový
Re: Kasa hodnotím jako nej!
celé vlákno
Jaka hezka a nezaujata reakce na Kasu. Jen tak premyslim, jestli to ten pan pyramida (http://www.google.cz/search?hl=cs&q=disc%40wo.cz&btnG=Vyhledat+Googlem&lr=) nedela z podobneho duvodu, jako nam pan shnile tropicke ovoce vnucuje sve servery. Ale urcite ho jen hloupe podezrivam, a i ten email na konci uvedl ze zvyku a ne aby mu tam lidi psali o vysvetleni jak ze to dela ze pri kazdem nakupu tak vydelava :-)
Tiskni