Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia Tuesday TopDrive KupDnes Navrcholu Bomba NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Martin Pomothy: ČSFD bych neprodal ani za půl miliardy

joke
joke (neregistrovaný) 2a02:598:7000:----:----:----:----:----
14. 4. 2011 7:25 Nový

Re: Martin Pomothy: ČSFD bych neprodal ani za půl miliardy

celé vlákno

Rozhovor o ničem ... o tom "Jak vybudovat silnou internetovou komunitu
a pecovat o ni, aby vzkvétala" pak nejméně.

Petr
Petr (neregistrovaný) ---.zoner.com
14. 4. 2011 9:15 Nový

Re: Martin Pomothy: ČSFD bych neprodal ani za půl miliardy

celé vlákno

Jestli to nebude těma otázkama...

Třeba "...Někdo by to mohl interpretovat tak, že podporujete pirátství…" mne upřímně pobavila.
Co kdybychom rovnou zakázali internet?

Honza
Honza (neregistrovaný) 178.17.87.---
14. 4. 2011 9:33 Nový

Re: Martin Pomothy: ČSFD bych neprodal ani za půl miliardy

celé vlákno

Mě zas pobavila otázka "Považujete za konkurenci například web ... ?". Jako kdyby byl autor otázky první den na internetu a o ČSFD nic nevěděl :-) Ale asi šlo hlavně o to dostat do článku reklamu a odkaz na kámošův web, což jsou myslím praktiky pod úroveň Lupy, a šéfredaktor by to neměl tolerovat.

jj
jj (neregistrovaný) 212.80.64.---
14. 4. 2011 10:27 Nový

Re: Martin Pomothy: ČSFD bych neprodal ani za půl miliardy

celé vlákno

no on i ten josef václav čep asi bude spíše jan..

Jiří Vojáček aura:27
14. 4. 2011 9:45 Nový

Dobrý rozhovor

celé vlákno

Jedna technická - už léta se mluví o tom, že Pomothy a nápad na CSFD byla podobná story jako Zuckerberg a bratři Winklevossovové, tedy že CSFD připravoval původně trochu jiný tým, který byl poté poněkud obejit. Nezeptat se na to je škoda...

Každopádně když srovnám rozhovor s Pomothym a rozhovor s Bartou, tak přesto, že ten s Bartou je mnohem obsáhlejší, mi tenhle přišel co do informací hutnější, ergo pro mě přínosnější. Cintat si pentli na pěti stranách A4 umí každý, Barta je toho živoucím důkazem.

Míra Pancíř
14. 4. 2011 9:56 Nový

Re: Dobrý rozhovor

celé vlákno

Jsem na Lupě rád za každý rozhovor se zajímavými lidmi. Ať už je to Barta nebo Pomothy, vždy je fajn si přečíst úspěšný příběh ;) I když ten dnešní mohl jít klidně trochu hlouběji...

ruups
ruups (neregistrovaný) 195.157.156.---
14. 4. 2011 11:24 Nový

Re: Dobrý rozhovor

celé vlákno

hej tiez ma trocha prekvapilo, ze sa ho na to nespytal..alebo mozno aj ano ale do prepisu to nedali...

TF
TF (neregistrovaný) ---.95-103-146.t-com.sk
14. 4. 2011 10:10 Nový

piratstvo

celé vlákno

Prosim redaktora aby nezavadzal. Stahovanie filmov v CZ/SK nieje tresny cin!!!! Tresnym cinom je zdielanie....

marx
marx (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
14. 4. 2011 12:38 Nový

Re: piratstvo

celé vlákno

Ak sa nemýlim, tak toto sa týka len filmov, ktoré boli uvedené na miestnom trhu. Až potom máš nárok ich kopírovať podľa AZ, dovtedy to je nelegálne.

joke
joke (neregistrovaný) 2a02:598:7000:----:----:----:----:----
14. 4. 2011 12:59 Nový

Re: piratstvo

celé vlákno

nejde jen o filmy ... ale obecně o "audiovizuální díla" ... což je i youtube, banner na webu, filmy,... atd ... a ten si prostě podle českého práva můžeš stáhnout na pc vždycky, ale nesmíš jej dále šířit

a8n
a8n (neregistrovaný) ---.208.broadband6.iol.cz
14. 4. 2011 14:36 Nový

Re: piratstvo

celé vlákno

Nikoliv, minimálně český autorský zákon akt zveřejnění nijak teritoriálně neomezuje.
Joke však též nemá pravdu, na nezveřejněné dílo se volné užití nevztahuje.

Mišo
Mišo (neregistrovaný) ---.chello.sk
14. 4. 2011 16:41 Nový

Re: piratstvo

celé vlákno

Mýliš sa, v našom, ani vašom zákone nie je ani slovo o "miestnom" trhu, je tam len "zverejnenie" diela. A teda, ak prebehla svetová premiéra filmu, tak si ho ja aj ty môžeme legálne stiahnuť. Ak premiéra neprebehla a jedná sa napríklad o workprint, kópiu pre novinárov, tak je to nelegálne.

Ivan
Ivan (neregistrovaný) 62.77.113.---
20. 4. 2011 1:57 Nový

Re: piratstvo

celé vlákno

Tak tento nazor siri protipiratska unie s tou svoji hlasnou troubou ... proste vam lzou, podle rozsudku NS na to zda byl uveden ci nikoliv nezalezi, obcan nema povinnost podminku 3P zkoumat.

vsp
vsp (neregistrovaný) ---.rb.cz
14. 4. 2011 10:26 Nový

Pirátství?

celé vlákno

Za mne naopak - když si na ČSFD nebo IMDb přečtu hodnocení, tak se spíš rozhodnu si film rovnou koupit, nebo naopak se ho ani nesnažit stahovat.
(A poslední dobou ještě spíš nahrát/nenahrát z TV, víc nestihám.)

Mareš
Mareš (neregistrovaný) ---.adsl.avonet.cz
14. 4. 2011 10:31 Nový

No prosím...

celé vlákno

...tohle je přínosný člověk s přínosným projektem. Ne jako ten doménový příživa nedávno. :-)

brutusacek
brutusacek (neregistrovaný) 193.179.209.---
14. 4. 2011 13:10 Nový

Re: No prosím...

celé vlákno

souhlas

SAD
SAD (neregistrovaný) 94.230.156.---
15. 4. 2011 19:29 Nový

Re: No prosím...

celé vlákno

souhlas

Holeček
Holeček (neregistrovaný) ---.67.broadband9.iol.cz
14. 4. 2011 10:39 Nový

Nefunkční CSFDroid

celé vlákno

Mrzí mne, že přestala funovat jediná aplikace pro vyhledávání v ČSFD na Androidu. Za to samozřejmě pan Pomothy nemůže (změny layoutu stránek), překvapila mne ale jeho nepříjemně arogantní odpověď, když jsem pátral pod důvodech. Zdálo by se, že ČSFD bude rozšiřování na chytré telefony podporovat, třeba formou API, zatím to tak ale nevypadá.

CCblue
CCblue (neregistrovaný) 2a01:490:16:----:----:----:----:----
14. 4. 2011 11:05 Nový

Re: Nefunkční CSFDroid

celé vlákno

Třeba podle něj nejsou ty telefony až tak "chytré" :-)

DoG
DoG (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
18. 4. 2011 10:50 Nový

Re: Nefunkční CSFDroid

celé vlákno

Pycha a pad...

Přemysl Kledrowitz
Přemysl Kledrowitz (neregistrovaný) ---.88-198-193-15.clients.your-server.de
14. 4. 2011 11:22 Nový

Josef Václav Čep

celé vlákno

Kdo je Josef Václav Čep? Ocením link.

lol
lol (neregistrovaný) ---.170.broadband6.iol.cz
15. 4. 2011 3:05 Nový

Re: Josef Václav Čep

celé vlákno

nechtejte probuh po autorovi clanku aby rozlisoval pepika od honzika :)

ty víš kdo
ty víš kdo (neregistrovaný) ---.nova.cz
14. 4. 2011 11:23 Nový

Tragický rozhovor

celé vlákno

To je PRko? nechápu, proč se autor nezaptal i na něco zajímavého. Třeba jak se staví Pomothy k tomu, že databázi naplnil pomocí skriptů z IMDb, čímž porušil hned několik zákonů a pravidel.

Inteligentnější a zasvěcenější otázky by měl každý druhý laik.

:)
:) (neregistrovaný) 88.103.50.---
15. 4. 2011 11:15 Nový

Re: Tragický rozhovor

celé vlákno

LoL :) Kdyz jsi z nova.cz tak bych bejt tebou mlčel :D

cbb
cbb (neregistrovaný) 109.81.70.---
15. 4. 2011 15:08 Nový

Re: Tragický rozhovor

celé vlákno

Proc by mel mlcet? Me by to zajimalo taky.

Tomáš Jeziorský aura:100
14. 4. 2011 13:25 Nový

Poklona a upřímný obdiv

celé vlákno

Upřímný obdiv tomuto člověku.
Kolik jiných lidí dokáže brát svůj projekt takto srdečně vážně? Dnešní módou je naopak rychle něco zplácnout a jakmile v tom zavoní cizí nabídka, okamžitě prodat. Proto čest výjimkám.

jirik
jirik (neregistrovaný) ---.meracrest.sk
15. 4. 2011 10:13 Nový

na prodej

celé vlákno

Pamatuji se, kdy CSFD na prodej byl a za celkem malo :)

Martin Soušek
Martin Soušek (neregistrovaný) 89.176.101.---
15. 4. 2011 10:49 Nový

Re: na prodej

celé vlákno

On ten pán jen tak plácá do větru. Za půl miliardy by prodal i vlastní rodiče.

Půl miliardy je pro normálního člověka totiž docela dost peněz.

Honza
Honza (neregistrovaný) 178.17.87.---
15. 4. 2011 14:43 Nový

Re: na prodej

celé vlákno

A proč by to prodával pod cenou? Hodnota ČSFD se dnes odhaduje okolo 730 milionů Kč. Tudíž určitě neplácá do větru, když tvrdí, že by to neprodal ani za půl miliardy :-)

Martin Vyleťal aura:100
15. 4. 2011 15:02 Nový

Re: na prodej

celé vlákno

Na těch 730 milionů jste přišel jak?

Jindrich Makovicka aura:100
15. 4. 2011 21:44 Nový

Re: na prodej

celé vlákno
Radek N.
Radek N. (neregistrovaný) ---.tepnet.cz
15. 4. 2011 15:41 Nový

Re: na prodej

celé vlákno

Fíha. To by muselo ČSFD vydělat 6M měsíčně, aby se to za 10 let vyplatilo. A vzhledem k tomu, že je ČSFD živo převážně z reklam, tak mi to přijde hodně mimo :). Ale třeba se pletu že..

ultaSparta
ultaSparta (neregistrovaný) 81.19.47.---
17. 4. 2011 17:06 Nový

Re: na prodej

celé vlákno

souhlasim ze csfd.cz nestoji ani 100mil CZK ... pokud ano si useknu ruku .... ale imdb.com asi ma pro zajemce o film vetsi vahu a s lepsim translate od googlu neni rozdil zda se koukam na imdb.com ci csfd.cz .... ale maimalni cena je kolem20-50mil ....za csfd.cz ... vic je uprimne totalni nesmysl .. ale proste vite jak traffic musi byt a jelepsi napsat nesmysl nez psat pravdu

Honza
Honza (neregistrovaný) 178.17.87.---
28. 4. 2011 10:15 Nový

Re: na prodej

celé vlákno

Hodnota se nepočítá jen podle zisku :-) Například takový YouTube stál v roce 2006 1,65 miliardy dolarů, přitom to byl prodělečný projekt s nejasnou budoucností, který si jen na svůj provoz poprvé vydělal až v roce 2010.

Martas
Martas (neregistrovaný) ---.branr.net-connect.cz
16. 4. 2011 23:48 Nový

Udelejte aplikaci take pro WP7

celé vlákno

Primlouval bych se take za aplikaci pro WP7, nebo alespon rozhrani, at to udela komunita...

ultaSparta
ultaSparta (neregistrovaný) 81.19.47.---
17. 4. 2011 17:09 Nový

Re: Udelejte aplikaci take pro WP7

celé vlákno

kdy by ten portal stal 500mil .... tak to budes mit pro Androida/W7/OS atd

ale to nedela dost penez .... aby mohli najmout profesory na adaptaci ...takze 500mil .... by to ten clovek prodal i za 15 milionu .... ale jinak
clanek ma smysl ale obcas to berte s hodne velkou rezervou ...

kdyz to porovname s JB ....

JB je killer ..ma cash ma vsechnoa jeho kseft nestoji na cz/sk ... ten clovek co provozuje CSFD .... je podle me asi alkoholik ... kdyz mele takove veci jako 500mil ... asi spadnul v detstvi z tresne

Jaromír Adámek aura:34
17. 4. 2011 20:01 Nový

Raději vypnout, než prodat?

celé vlákno

Raději vypnout, než prodat?

To jsi mě tedy Pomo naštval :(.

Ti tam vytváříme obsah a ty bys to vypnul?!

Martin Soušek
Martin Soušek (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
18. 4. 2011 9:49 Nový

Re: Raději vypnout, než prodat?

celé vlákno

To je přece teď v módě. Sehnat lidi, kteří udělají obsah zadarmo, pak si ho přivlastnit a udělat si s ním co libo.

Třeba ho zničit.

johan
johan (neregistrovaný) ---.137.broadband2.iol.cz
19. 4. 2011 7:49 Nový

Re: Raději vypnout, než prodat?

celé vlákno

Ta jeho reakce je sice trochu přitažená za vlasy, ale určitě je to myšleno s nadsázkou. Buďmě rádi, že CSFD vlastní takový nadšenec. V případě prodeje se vůbec neodvažuji říci, co by se s CSFD mohlo po pár měsících či letech stát. Český internet už zažil několik desítek úspěšných projektů, které prodejem nakonec zanikly... To množství kvalitního obsahu, které na CSFD je je prostě neocenitelné...

Ferda
Ferda (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
19. 4. 2011 14:32 Nový

Taky třeba

celé vlákno

se ho mohl zeptat, proč se na ČSFD přepisují všechna jména podle anglické transkripce, i když jsou původem slovanská nebo podobná.

A když mi člověk, který vydělává na realitách (=realiťák) tvrdí, že něco neprodá ani za půl miliardy, tak se akorát tak pousměji. Podle mě se domluvili, že to řekne, aby bylo co dát do titulku.

ksilt aura:41
22. 5. 2012 13:06 Nový

Re: Martin Pomothy: ČSFD bych neprodal ani za půl miliardy

celé vlákno

Zaujal me posledni dotaz. To, ze lide na CSFD diskutuji o poradech, ktere teoreticky v CR jeste nemohli videt ma byt prekazkou? Copak piratska internetova distribuce je jediny mozny zpusob jak se k takovemu obsahu dostat? Co treba satelitni prijem ? Jazykova vybavenost casti naroda je jiz na takove urovni, ze nema potrebu nutne sledovat obsah na lokalnich mediich. Co treba predplatitele sluzeb zahranicnich satelitnich platforem? Co ti co si kupuji obsah na originalnich mediich na zahranicnich e-shopech? To vsechno jsou tez pirati ?

benzin
benzin (neregistrovaný) 89.177.7.---
31. 5. 2012 15:09 Nový

1,3 milonu uzivatelu a tech dalsich nekolikanasobne vice

celé vlákno

To by mne dost zajimalo jak muze v CR s 10 miliony obyvatel dosahnout nekolikanasobku 1,3 milionu uzivatelu.

http://pavlix.net/
Dnes 3:28 Nový

Re: 1,3 milonu uzivatelu a tech dalsich nekolikanasobne vice

celé vlákno

Pomoweb je moc hezký název, zvlášť v psané podobě.

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem