McAfee: letos se útočníci zaměří také na HTML 5 a Google Chrome OS

Společnost McAfee nedávno zveřejnila svá očekávání dění na poli počítačové bezpečnosti v tomto kalendářním roce. Nové bezpečnostní hrozby mají i letos ve velkém zneužívat oblíbené komunitní servery jako je Facebook. Budou nadále sázet na naivitu a důvěřivost podstatné části uživatelů. Viz třeba náš nedávný článek Manipulace pomocí Facebooku: Stalker Catcher a mladí příznivci Jiřího Paroubka. Situaci podle McAfee neusnadní ani různé služby pro zkracování odkazů, které už dnes útočníci zneužívají…

Společnost McAfee nedávno zveřejnila svá očekávání dění na poli počítačové bezpečnosti v tomto kalendářním roce. Nové bezpečnostní hrozby mají i letos ve velkém zneužívat oblíbené komunitní servery jako je Facebook. Budou nadále sázet na naivitu a důvěřivost podstatné části uživatelů. Viz třeba náš nedávný článek Manipulace pomocí Facebooku: Stalker Catcher a mladí příznivci Jiřího Paroubka. Situaci podle McAfee neusnadní ani různé služby pro zkracování odkazů, které už dnes útočníci zneužívají k maskování odkazů na podvodné weby. Pokračovat prý bude i vzestup trojských koní zaměřených na internetové bankovnictví, které budou modifikovat prostředí webového prohlížeče tak, aby uživatel byl přesvědčen, že provádí požadovanou transakci.

Pozornost počítačového podsvětí se má soustředit také na Google Chrome OS. Útočníci prý pak zohlední i nové trendy na poli webových technologií a začnou aktivně zneužívat novinky z HTML 5, jejichž podpora se pozvolna objevuje v předních webových prohlížečích. Nadále lze očekávat i zneužívání zranitelnosti v dosti rozšířených produktech společnosti Adobe (Flash, PDF) – letos prý dokonce ve větší míře, než zneužívání zranitelnosti v kancelářské sadě MS Office. Kompletní text analýzy 2010 Threat Predictions laboratoří McAfee Labs je k dispozici na webu společnosti McAfee ve formě PDF dokumentu.

Školení App Store optimalizace

  •  
    Jak dostat svou mobilní aplikaci mezi lidi
  • Jak na akvizici uživatelů mobilních aplikací na českém i světovém trhu
  • Jak správně spustit, propagovat, měřit a vyhodnotit svoji aplikaci v Google Play i v Apple App Store

Detailní informace o školení App Store optimalizace »