Názory k článku
Medián Petra Koubského: Novináři nejsou lumpové, jsou jen v pohodě

Borg
Borg (neregistrovaný) ---.ycnega.cz
6. 3. 2013 6:42 Nový

Re: Medián Petra Koubského: Novináři nejsou lumpové, jsou jen v pohodě

To jste napsal výborně pane Koubský. Nejsou to jen novináři, je to v nás všech češích.

Matoušek
Matoušek (neregistrovaný) 217.196.221.---
6. 3. 2013 6:49 Nový

Tak to je...wait for it....

celé vlákno

...legendárni! Fakt boží!

ING
ING (neregistrovaný) ---.213-81-137.telecom.sk
6. 3. 2013 8:23 Nový

Re: Tak to je...wait for it....

celé vlákno

Legend... wait for it... dary

Redmarx
Redmarx (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
6. 3. 2013 6:50 Nový

neni to zase tak jednoduchy

Neni to zase tak jednoduchy, pokud zacnete ostatnim ohrozovat onu "pohodu" stanete se velmi neoblibenym a to urcite plati i pro novinare, tak jako pro ostatni, takze si to kazdy velmi rychle rozmysli a radeji drzi hubu a krok!

Michal Krsek aura:59
6. 3. 2013 6:53 Nový

"my Cesi"

celé vlákno

Vzdycky, kdyz slysim nebo ctu charaktereristiku "nas Cechu", tak me napadne nasledujici:

Neni to jen konstrukt autora, ktery se mu hodi misto hledani neceho slozitejsiho?

Co se "pohody" tyce, doporucuju navstivit Brazilii nebo alespon mesic spolupracovat s tamnimi organizacemi. Tomu rikam pohoda.

Pokud je v necem obyvatelstvo kotlinky dobre, tak je to vyjebavani se systemem. Nicmene to shledavam byti pouze kulturnim dedictvim sociku, protoze u mladsich rocniku tuto vlastnost pozoruji v omezeme mire.

x
x (neregistrovaný) 2001:470:9e70:----:----:----:----:----
6. 3. 2013 8:49 Nový

Re: "my Cesi"

celé vlákno

Ja bych rek, ze to vyjebavani se systemem neni o sociku, to uz tu kvetlo za Franty Prochazku .... ;D

A zdaleka to neni cesky specifikum. Trebas takovy Rekove to taky zvladaj na vysoky urovni - dokonce az tak, ze klidne dostavaj(li) 2-3 platy a jeste podporu v nezamestnanosti a nikomu to neprislo divny.

Unknown
Unknown (neregistrovaný) 78.108.103.---
6. 3. 2013 9:01 Nový

Re: "my Cesi"

celé vlákno

Ono taky zalezi na tom, cemu presne rikate "pohoda". Delal jsem si kdysi ohledne toho minipruzkum mezi znamymi a vyznelo to dost rozporuplne, skoro kazdy tim myslel neco trochu jineho.

thr aura:68
6. 3. 2013 9:03 Nový

Re: "my Cesi"

celé vlákno

Mladé hluboce podceňujete, oni se to rychle učí... A jak tu reagoval někdo jiný, zrovna toto bych ani tak nevyčítal komunistům, tradice "vyjebavani systemem" se dá vypozorovat už od Rakouska-Uherska :-(

Martin Hudec aura:76

Problem nejen Cechu

Zajimave zamysleni. Podle meho nazoru se ale tento "myslenkovy stav" neomezuje na CR a je cim dal tim rozsirenejsi v cele Evrope.

Je to asi proto, ze "nase civilizace" zpohodlnela tak, ze jedine co vetsinu lidi zajima je "mit klid a nikam se nehnat, nepremyslet a proste se jen nechat unaset proudem". Vzdyt je to o tolik jednodussi...

Dalo by se to asi shrnout tim, ze "mysleni boli" - ano, boli, protoze premyslenim muze clovek prijit na to, ze je neco spatne a je treba s tim neco delat. Tak radsi nepremyslime a "jsme v pohode".

Pohled do noveho zrcadla by mozna pro neko fungoval, ale to "...a pak se dát do práce." asi bude problem...

Keb
Keb (neregistrovaný) ---.suchdol.net
6. 3. 2013 8:56 Nový

Novinář?

celé vlákno

Myslím, že v ČR je novinář člověk, co ničemu nerozumí a o všem píše. Kdyby něčemu rozuměl, dělal by to, čemu rozumí. Právě proto tvoří v novinách nepodstatnější část politika a sport, jelikož těm "rozumí každej".

x
x (neregistrovaný) 2001:470:9e70:----:----:----:----:----
6. 3. 2013 9:10 Nový

Re: Novinář?

celé vlákno

Novinari v CR uz davno vymreli. Novinar totiz nemusi veci rozumet, ale musi si aspon zakladni informace umet najit. Tady zbyli uz jen pisalci, kteri pisou naprosty kraviny a jeste se rozcilujou, kdyz je na to nekdo upozorni.

Naposled trebas jak by ten asteroid vymazal pragl z povrchu, coz byl naprostej nesmysl, protoze by na to musel bejt aspon 10x vetsi.

Lemra lina
Lemra lina (neregistrovaný) 188.75.132.---
6. 3. 2013 9:12 Nový

Re: Novinář?

celé vlákno

Jeden čerstvej z dneška:

pacientka nezemřela bezprostředně po převozu, ale až následně po dalším pokusu o oživení.

:-)))

x
x (neregistrovaný) 2001:470:9e70:----:----:----:----:----
6. 3. 2013 9:41 Nový

Re: Novinář?

celé vlákno

Jo z toho bych ja pochopil, ze ji do nemocnice dostali zivou a pak ji dorazili ozivovacima pokusama.

Lemra lina
Lemra lina (neregistrovaný) 188.75.132.---
6. 3. 2013 9:42 Nový

Re: Novinář?

celé vlákno

Operuji, operuji a najednou už pitvám. :-)))

Hans
Hans (neregistrovaný) 88.103.163.---
6. 3. 2013 13:05 Nový

Re: Novinář?

celé vlákno

Kdyby tomu novinář rozuměl, tak by pochopil, že o tom neví dost, aby o tom mohl psát.

Jindra
Jindra (neregistrovaný) 195.47.33.---
22. 4. 2013 15:59 Nový

Re: Novinář?

celé vlákno

No právě, a z toho vyplývá, že píše jen kdo?

Van
Van (neregistrovaný) 188.175.191.---
6. 3. 2013 9:53 Nový

Re: Medián Petra Koubského: Novináři nejsou lumpové, jsou jen v pohodě

celé vlákno

Typickým žvanilem na entou je Šídlo. Ten člověk dokáže sesmolit plytký článek na naprosto jakékoliv téma.

Vlad Naiva
Vlad Naiva (neregistrovaný) ---.homolka.cz
6. 3. 2013 10:58 Nový

Re: Medián Petra Koubského: Novináři nejsou lumpové, jsou jen v pohodě

celé vlákno

Naprosto souhlasím, Šídlo je stejným Bakalovým politrukem jako Tabery v Respektu... Janže právě Šídla uvádí Ján Simkanič jako příklad excelentního komentátora. Vydavatel Lupa.cz je podle mě poněkud nasleplý, když nevidí tak zjevné prasárny proti novinářské etice, jakých se Šídlo,abery ap. podržtaškové dopuštějí jak na něžícím páse.

km
km (neregistrovaný) 213.195.231.---
7. 3. 2013 14:36 Nový

Re: Medián Petra Koubského: Novináři nejsou lumpové, jsou jen v pohodě

celé vlákno

A především asi Simkanič nesledoval, co předváděli Šídlo a spol. v předvolební kampani. Na málokoho jako na ně tak přesně sedí Simkaničova slova: "V tomto ohledu byla hodně užitečná prezidentská volba. Odhalila charaktery, motivace, zábrany i jejich absenci. A lidé, kteří se tak ochotně a rádi stavěli do rolí osvětlovačů morálky, náhle stojí sami nasvíceni s odhalenými zadky a je na ně smutný pohled."

Marek Grossman aura:10

B.Kuras - Češi na vlásku

celé vlákno

Docela hezky to myslím rozebírá B.Kuras ve své knize.
http://natura.baf.cz/natura/1998/2/9802-11.html

Pro B. Lockharta bych jen připoměl W. Churchila, k Mnichovské dohodě:
Mohli jsme si vybrat mezi hambou a válkou,
vybrali jsem si hambu a budeme mít válku.

a zde:
http://www.kosmas.cz/knihy/172670/cesi-na-vlasku/ukazka/4362/cesi-na-vlasku-auto_preview.pdf

A tohle fakt stojí za ocitování:
Málokterý národ vynakládá tolik času a duševní energie na mudrování o svém národním charakteru, účelu, úloze, smyslu bytí, mezinárodní pověsti a vlastním image, jako Češi. Málokterý národ, který o své existenci mudruje, se tak často a vytrvale mýlí ve svých závěrech. A pravděpodobně žádný národ v dějinách na sebe nepohlížel o tolik přísněji, než na něho pohlíželi druzí. Nezaujatému, nicméně sympatizujícímu pozorovateli se české seberozjímání jeví jako sebemrskačství. A to ještě přemnoho Čechů - většinou intelektuálů - má pocit, že sebe i národ zdaleka ještě nezbičovali dost.
Na předním místě mezi flagelanty jsou čeští novináři, kteří nacházejí obzvláštní potěchu ve vyhledávání všelijakých nechutných národních nešvarů za každou chybou či přečinem, kterých se dopouští téměř kdokoli, od vládních činitelů, až po, a především - ostatní novináře.

„S lidmi jako jsme my, kteří se chovají, jako se chováme my, nemůžeme nikdy uskutečnit sen o vstupu do Evropy, a ani si to nezasloužíme,“ - zní populární flagelace v repertoáru českých intelektuálů.

Než se Evropa rozhodne Čechy přijmout, tak se Češi určitě vybičují do většího evropanství než samotní Evropané.

Česká flagelace však přece jen má jeden spásný prvek.
Na rozdíl od Poláků - jejichž historickým posláním je bičovat se za Evropu, nebo Rusů - kteří bičují sebe (a tu a tam i nějakého souseda) za spásu lidstva, Češi se většinou bičují jen tak pro legraci.

(kráceno)

slanecek I. aura:74
6. 3. 2013 9:59 Nový

Re: B.Kuras - Češi na vlásku

celé vlákno

Nádherně sebemrskačský text :)

thr aura:68
6. 3. 2013 10:49 Nový

Re: B.Kuras - Češi na vlásku

celé vlákno

Ta kniha ale není špatná - je to do jisté míry humoristický text psaný záměrně s nadsázkou, ale je v něm řada hodně trefných postřehů. Stojí za přečtení a zamyšlení.

slanecek I. aura:74
6. 3. 2013 11:05 Nový

Re: B.Kuras - Češi na vlásku

celé vlákno

Neříkám, že je špatná, právě naopak. Vypadá to na pěkné počtení.

KK
KK (neregistrovaný) 77.48.93.---
6. 3. 2013 10:08 Nový

"novinari"

celé vlákno

Predevsim jde o to, ze 90% "novinaru" jen prestylizuje zpravu z CTK, proto na vsech serverech cteme to same.

Unknown
Unknown (neregistrovaný) 78.108.103.---
6. 3. 2013 11:04 Nový

Re: "novinari"

celé vlákno

Zaplat panbuh za tech 10%, vyborna ukazka jejich prace je od 15 minuty:

http://www.ceskatelevize.cz/ct24/kultura/193700-on-line-z-dox-s-tisk-doby-5/

Petr
Petr (neregistrovaný) ---.t-mobile.cz
6. 3. 2013 11:03 Nový

pohoda není náhoda :)

celé vlákno

Všechny nekonformní názory, kterých je plno - od těch vyšinutých a spikleneckých až po "slušnou resistenci" a pohled z "druhé strany", mají právě společné to, že v hlavním mediálním proudu chybí. Oni na internetu jsou, ale nelíbí se nám, zesměšňujeme se, nerozumíme jim, zásadně narušují onu pohodu... a proto je většina lidí číst nechce. Natož pak o nich psát. Novináři, pokud by tak začali psát, by prostě byli proti sobě - přišli by o práci.
Člověk dneska nemusí číst Zvědavce, stačí mu První zprávy (třeba http://www.prvnizpravy.cz/sloupky/americky-pokus-o-vysachovani-klause/ ), aby věděl, že na některé věci se dá koukat i jinak (bez toho, aby je hned úplně baštil).

Uknown
Uknown (neregistrovaný) 78.108.103.---
6. 3. 2013 11:24 Nový

Re: pohoda není náhoda :)

celé vlákno

Klaus je regulerni soucasti organizovaneho zlocinu (dukazy lze bez problemu dohledat v otevrenych zdrojich), pokud se nasledne ukaze ze byl sejmut nejakym komplotem tak pujdu a osobne tem "komploterum" pogratuluju.

ll
ll (neregistrovaný) ---.opera-mini.net
7. 3. 2013 3:01 Nový

Re: pohoda není náhoda :)

celé vlákno

oni se mezi sebou "perou" jen proto, aby si Kárlovci ohřáli polívčičku na jeho nepopularitě (tu si již klaus může dovolit, když končí), ve skutečnosti není žádné rusko vs usa, ale je zde jedna velká nadnárodní finanční mafie vs lidé

a klaus i khááárl stojí na té stejné straně proti těm lidem

Unknown
Unknown (neregistrovaný) 78.108.103.---
7. 3. 2013 9:30 Nový

Re: pohoda není náhoda :)

celé vlákno

Dukazy proti Klausovi jsou. Mate take nejake proti Karlovi?

II
II (neregistrovaný) ---.opera-mini.net
8. 3. 2013 2:01 Nový

Re: pohoda není náhoda :)

celé vlákno

jako jeden z MNOHA zcela jasných příkladů zapojení Schwarzenberga do organizovaného zločinu uvádím obstrukce vyšetřování kauzy MUS ze strany TOP09 - kdyby nic jiného nebylo, tak tohle je na odstoupení a v právním státě na trestní stíhání "miláčka" Karla

ostatně i tu amnestii (a máme už první mrtvé) podepisoval Nečas, kterému následně Karel nevyjádřil nedůvěru (a sám Schwarzenberg byl muž č. 1 na hradě už za Havla, který má na krku prokazatelně také několik mrtvol v důsledky jeho amnestií)

Zen
Zen (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
7. 3. 2013 9:54 Nový

Re: pohoda není náhoda :)

celé vlákno

"A v pozadi je velkej Zid a taha za nitky"

Boze, Boze, do ceho's to dusi dal.

MoB
MoB (neregistrovaný) ---.cust.warnet.cz
6. 3. 2013 20:33 Nový

Re: pohoda není náhoda :)

celé vlákno

Vepřové prdy.

Unknown
Unknown (neregistrovaný) 78.108.103.---
6. 3. 2013 23:14 Nový

Re: pohoda není náhoda :)

celé vlákno
Unknown
Unknown (neregistrovaný) 78.108.103.---
6. 3. 2013 23:25 Nový

Re: pohoda není náhoda :)

celé vlákno

Aha, prekoukl jsem se na koho jste reagoval...

Skurut
Skurut (neregistrovaný) 212.24.147.---
6. 3. 2013 12:51 Nový

Re: Medián Petra Koubského: Novináři nejsou lumpové, jsou jen v pohodě

Eh, vždycky když někdo píše o "české národní povaze" a o tom, jací Češi jsou, nějak si nemohu pomoci, ale vždycky v tom cítím ono "vy všichni kolem jste hloupí, omezení, líní, zbabělí (a já nevím, co ještě). Jen já, jeden z drobné hrstky osvícených intelektuálů, takový nejsem a svými úchvatnými a pronikavými články a příspěvky bych vás chtěl napravit. Bohužel jsem sám a vy jste všichni tak zabednění, že to prostě dokonce ani já nesvedu, a tak jste všichni odsouzeni zůstat ve své malosti na věky věkův, amen."

Asi je trochu zbytečné dodávat, že většinou podobné texty a výkřiky považuji za povrchní a zbytečné bláboly. Docela pěkné a výstižné jsou v tomto ohledu i postřehy uvedené v jednom z předchozích příspěvků s citáty z knihy B. Kurase o českém sebemrskačství.

Hans
Hans (neregistrovaný) 88.103.163.---
6. 3. 2013 13:02 Nový

Re: Medián Petra Koubského: Novináři nejsou lumpové, jsou jen v pohodě

Mariusz Szczygieł vidí jen to, co chce vidět a Čechy si idealizuje.

flv
flv (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
6. 3. 2013 14:27 Nový

Re: Medián Petra Koubského: Novináři nejsou lumpové, jsou jen v pohodě

celé vlákno

Obavam se aby tohle nevyznelo jako provokace, ale jaka je definice novinare ? :).

Resp. znam nekolik jmen ktere bych (asi mylne) zaradil castence i do "novinariny". Radim je tam proto, protze pisou "noviny" z nejake oblasti, jsou relativne znami a verejne citelni na webech ktere bych s primhourenim oka oznacil za (nejen) zurnalisticke. Pritom to jsou skutecni odbornici a na jejich clancich to je videt. Viz. napr. pan Peterka tady na lupe. Vladimir Wagner na osel.cz, Petr Tisnovsky na root.cz. Jsou to novinari ? Je novinar ten kdo pise do "novin" ? Jsou Lupa a Root noviny ?

Tedy, pokud to jsou novinari, tak to se stavem novinariny neni tak spatne, alespon v technickyuch oblastech.

Mozna je ta otazka jinde. Jeslti tedy mame nejake vyborne neodborniky novinare. To se priznam ze nevim.

thr aura:68
6. 3. 2013 14:46 Nový

Re: Medián Petra Koubského: Novináři nejsou lumpové, jsou jen v pohodě

celé vlákno

jsou a nejsou... Já sám jsem dříve taky hodně publikoval v oblasti fotografie a sám se označuji za "publicistu", konckonců pan Peterka tuším o sobě píše totéž. Pod pojmem publicista si představuji někoho, kdo píše spíše obsáhlejší souvislé články do časopisů a odborných serverů, novinář je pro mě ten, jehož prací jsou opravdu hlavně aktuální zprávy v denním tisku nebo na zpravodajských serverech typu Novinky či zpravy.idnes.
Samozřejmě že se to prakticky vždy prolíná, nicméně si myslím, že obvykle člověk patří do jedné z těcht skupin z výrazně nadpoloviční části, lidí, kteří budou někde přesně mezi, zas tolik nebude.

Zen
Zen (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
7. 3. 2013 10:07 Nový

Re: Medián Petra Koubského: Novináři nejsou lumpové, jsou jen v pohodě

celé vlákno

Dobre pise treba Matouš Lázňovský na TechNetu. Sice obcas ujede, ale je schopen prijmout kritiku a opravit se.

Ivan Nový
Ivan Nový (neregistrovaný) ---.tvtrinec.cz
6. 3. 2013 16:17 Nový

Nejlepší český novinář je Václav Klaus.

celé vlákno

Ten píše tak, jak by měli psát čeští novináři.

Lemra lina
Lemra lina (neregistrovaný) 188.75.132.---
6. 3. 2013 16:21 Nový

Re: Nejlepší český novinář je Václav Klaus.

celé vlákno

Doporučuju každý večer ošetřit přirození vlažnou vodou.

Ivan Nový
Ivan Nový (neregistrovaný) ---.customer.poda.cz
6. 3. 2013 21:15 Nový

Re: Nejlepší český novinář je Václav Klaus.

celé vlákno

Ne vážně, co napíše má podpořeno studiem, fakty a vlastními originálními názory, které se liší od hlavního proudu. To je to co očekáváme od komentátora. Nejen zprávu, ale i neotřelý pohled na věc. Kdežto novináři u nás jsou dogmatičtí misionáři, kteří si myslí, že jsou lepší než Češi a čeští novináři jsou dost velcí stádisti, kteří si hlídají, aby papouškovali zrovna to, co je v zahraničí in. Ono taky většina lidí nečte noviny, kvůli informacím, ale kvůli tomu, aby věděli, co se má říkat, aby byli oblíbení :-)))

II
II (neregistrovaný) ---.opera-mini.net
8. 3. 2013 4:00 Nový

Re: Nejlepší český novinář je Václav Klaus.

celé vlákno

ty originální názory jako více takových kožených a peníze falešných dárců si necháme, zbavit se jich by bylo falešné.. jo to jsou opravdu originály

jen se občas z nich někomu chce zvracet

Zen
Zen (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
7. 3. 2013 10:10 Nový

Re: Nejlepší český novinář je Václav Klaus.

celé vlákno

Hypertrofovane ego, verbalni prujmy, ... - to je stejne jako u toho, jehoz jmeno se nevyslovuje.

Tomáš Kapler
Tomáš Kapler (neregistrovaný) ---.wia.cz
6. 3. 2013 18:32 Nový

ehmm

Mimochodem - mým hobby jsou manipulativní trvrzení, či chcete-li argumentační klamy. Jedním z oblíbených manipulativních tvrzení je zvyšování své důležitosti využíváním citátů jiných lidí, kteří jsou uznáváni jako autority, protože s autoritami se přeci nelze přít (nota-bene s mrtvými), takže když něco řekne autorita, je to dané a dotyčný autor působí dojmem sečtělého mudrce.

To jen proč mi použití tolika citátů v jednom článku vykresluje na tváři úsměv

km
km (neregistrovaný) 213.195.231.---
7. 3. 2013 14:29 Nový

vyházet staré struktury

Pouhé pohledy do zrcadel nic nevyřeší, na to bylo času dost a nic se nestalo. Souhlasím s panem Simkaničem, že je třeba vyházet staré struktury z vedení, i když i na to je už asi pozdě. Tihle lidé jsou často myšlenkově zastydlí kdesi v porevolučních letech nadšeného budování kapitalismu bez přívlastků, ovšem společnost je dnes úplně jinde. A tak např. egomaniak Čásenský pracuje velice intenzivně na podřezání větve pod MFDNES a s klikou svých věrných odrazuje další a další čtenáře, přičemž jsou jistě se svou prací navýsost spokojeni. Je pravda, že nemohu už moc hodnotit pár měsíců po zrušení předplatného novin a vyhození iDNES z bookmarků, ale předpokládám, že na útes míří úplně stejně cíleně jako dřív.

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem