Hlavní navigace

Meebo Bar definitivně končí, tým bude pracovat na Google+

30. 4. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Zhruba před rokem Google koupil Meebo a 6. června definitivně končí Meebo Bar, poslední zbytek aktivit společnosti.

Meebo na www.meebo.com oznamuje definitivní konec posledního zbytku společnosti – k 6. červnu končí Meebo Bar. Konec společnosti tak přichází prakticky po roce. Google Meebo koupil právě loni v červnu (viz Google koupil sociální platformu Meebo) a velmi rychle vypnul většinu služeb, které Meebo poskytovalo (viz Meebo koupené Googlem velmi rychle končí s většinou produktů, přežil Meebo Bar).

BRAND24

Meebo Bar byl aktivní prvek, umisťovaný na webové stránky, který umožňoval „sociální“ aktivity. Jak vypadá a funguje, můžete vidět (ještě stále) na www.tvguide.com. Pruh ve spodní části okna umožňuje sdílet stránku, zjistit, co je na daném webu populární a co další uživatelé z webu sdíleli na Facebook .

Thank You

Five years ago, we launched the Meebo Bar to bring community, engagement, and revenue to publisher sites.

As part of the Google team, this continues to be our focus, but we want to best serve mobile and desktop publishers moving forward.  Therefore, we have decided to focus our resources on initiatives like the recently launched Google+ Sign-In (which includes interactive posts andover-the-air app installs) and the Google+ plug-ins

This means we will retire the Meebo Bar, effective June 6, 2013.

Thank you for being a Meebo Bar publisher.  We have truly appreciated the opportunity to serve you.

Sincerely,
Sandy, Seth, and the Meebo Team

Zajímavé na akvizici Meebo je, že šlo zjevně o „talentovou“ akvizici, respektive akvizici vedoucí k získání lidí. Za 100 milionů dolarů to ale stále vypadá jako trochu předražená transakce.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Konzultant a publicista, provozuje www.pooh.cz. Podle některých si myslí, že rozumí všemu, sám je však přesvědčen o pravém opaku a ani v 30+ letech nedokázal přijít na to, jak mít peníze a nepracovat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).