Měření Vlada.cz by mělo stát 120 000 Kč

Jak jsme vás dříve informovali, Úřad vlády ČR hledá dodavatele pro měření návštěvnosti svého webu Vlada.cz. Přestože Úřad vlády na žádost o vyjádření v původním článku neodpověděl, podařilo se nám získat vyjádření. Tiskový mluvčí Úřadu vlády ČR potvrdil, že úřad od vypsaného výběrového řízení na dodavatele měření očekává snížení dosavadních poplatků. Úřad od roku 2009 platil za monitoring webu Vlada.cz částku 3 167 Kč bez DPH měsíčně. Službu zajišťovala společnost eMerite.Na základě nového…

Jak jsme vás dříve informovali, Úřad vlády ČR hledá dodavatele pro měření návštěvnosti svého webu Vlada.cz. Přestože Úřad vlády na žádost o vyjádření v původním článku neodpověděl, podařilo se nám získat vyjádření.

Tiskový mluvčí Úřadu vlády ČR potvrdil, že úřad od vypsaného výběrového řízení na dodavatele měření očekává snížení dosavadních poplatků. Úřad od roku 2009 platil za monitoring webu Vlada.cz částku 3 167 Kč bez DPH měsíčně. Službu zajišťovala společnost eMerite.Na základě nového výběrového řízení chce úřad tuto částku snížit na 2 500 Kč bez DPH měsíčně.

CIF16

Díky statistikám zjišťujeme, jaká témata čtenáře vládního webu zajímají, co nejvíce čtou, které dokumenty a informace hledají. Podle toho se stránky průběžně upravují, mění se jejich struktura, usnadňuje se dostupnost informací na webu a v dalších databázích a přizpůsobuje se celkový obsah stránek, uvádí ve svém vyjádření Jakub Stadler, vedoucí tiskového oddělení Úřadu vlády ČR.Vlastní nasazení měření by mělo proběhnout na webech vlada.cz, icv.vlada.cz, icm.vlada.cz, eklep.vlada.cz a isap.vlada.cz a dalších místech.

Ve své odpovědi však tiskový mluvčí nijak nevysvětlil, proč Úřad vlády nevyužije interní zaměstnance a musí si danou službu objednávat u externích dodavatelů.Protože je výběrové řízení vypsáno na čtyři roky, chystá se za měření a webovou analytiku Úřad vlády utratit celkovou částku ve výši 120 000 Kč.

8 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 7. 8. 2012 10:12

Školení Správa Stránek na Facebooku

  •  
    Jak pokročile spravovat Stránku, Události, Skupiny.
  • Jak tvořit i netvořit příspěvky.
  • Jak nepřijít o účet, nenaletět a neztratit všechno.

Detailní informace o školení Správa stránek na Facebooku »