presne tak, konverzaci si dokazu predstavit s farmarem, ktery mi dodava kvalitni ovoce, zeleninu ci maso. Pokud si predstavim konverzaci treba s mobilnim operatorem, tak se jedna o hovor na infolinku ohledne spatneho vyuctovani, ci pomalu jdouciho internetu :)
No co, internet je idealnim prostorem na tahani penez z firem, nejdrive po prasknuti dotcom bubliny vsichni zjistili, ze internet sam o sobe zadne penize nevygeneruje, ted zase ruzne marcomy zjisti, ze nainvestovali spousta do "integrace na socialni site" a nemaji potuchy, jestli to skutecne krome nakladu generuje i nejaky prinos. Svet chce byt klaman, nekazme mu to :D
V článku je špatný odkaz na originál článku, který najdete zde: http://paidcontent.org/2012/03/24/419-the-difference-between-popularity-and-influence-online/
A nevím zdali je košer "tak trochu" přeložit článek a publikovat ho tímto způsobem, skoro bych řekl, že to je tentokrát trošku za hranicí.
Samotný obsah už se probírá několik týdnů, ale v každém případě se konečně někdo odvážil říci pravdu. Společně s další studií o neexistenci lovebrandů to konečně začíná měnit pohled na sociální sítě, jejich využití a důležitost v marketingovém mixu.