Michael Rostock-Poplar investuje do společnosti BizBox

Zakladatelé firmy tvrdí, že Rostock-Poplar bude přínosem především díky svým obchodním kontaktům. Pomůže prý také s vyhledáváním dalších příležitostí a synergických projektů.

Michael Rostock-Poplar získal ve firmě, která vznikla v loňském roce, pětiprocentní podíl. BizBox se profiluje jako dodavatel e-business řešení v oblasti B2B a B2C trhů a poskytovatel online služeb orientovaných na podporu efektivity firem a optimalizace procesů. Zakladatelé firmy Tomáš Majer, Roman Malo, Milan Šorm zůstávají i nadále jednateli společnosti. Podíly Majera a Šorma poklesly ze 40 na 38 %, Malo nyní vlastní ve firmě patnáctiprocentní podíl, původně držel pětinu společnosti.

Kromě Rostocka-Poplara získal ve firmě nově podíl ve výši 5 % také Petr Dadák, který společně s Majerem a Šormem založil v roce 2010 firmu IS4U. Ta je známá hlavně díky svému Univerzitnímu informačnímu systému, který používají například Vysoká škola ekonomická v Praze, Česká zemědělská univerzita v Praze či Mendelova univerzita v Brně a další státní i soukromé vysoké školy v Česku a na Slovensku.

Těší nás důvěra pana Rostocka v naše řešení, které chceme nabídnout firmám obchodujícím na internetu. Očekáváme, že se v průběhu jednoho roku náš projekt samostatně uživí a do tří let prokážeme jeho globální potenciál na všech významných trzích ve světě, komentuje vstup investora Milan Šorm jednatel firmy BizBox.

Michael Rostock-Poplar investoval do BizBoxu proto, že věří v úspěch produktů firmy na globálním trhu.

EBF16

Zajímají mě zejména unikátní produkty. Jsem toho názoru, že na službách se nedá dlouhodobě vydělávat a na komoditních trzích se dá soutěžit jedině s cenou, což není cílem mých investic. Business plán firmy BizBox a vize majitelů společnosti jsou pro mě dostatečným důkazem, že investuji do unikátního produktu. Svůj čas a peníze vkládám jen do takových produktů, které mají potenciál být globální. Přesto, že je český trh také důležitý, není bohužel dostatečně velký pro rozvoj silných a kvalitních produktů, protože je zde malá tržní síla. Produkt firmy BizBox mě přesvědčil o tom, že je ve světovém měřítku dostatečně konkurenceschopný, vysvětluje Rostock-Poplar.

Zdroj: tisková zpráva

Školení Google Analytics pro pokročilé

  •  
    Jak využít nové funkce Google Analytics
  • Vyhodnocování pomocí Multichannel funnels
  • Neopakujte chyby při vyhodnocování dat.

Informace o školení Google Analytics pro pokročilé »