Hlavní navigace

Michal Hanák (iDNES.cz): k placenému obsahu jsem skeptický

Martin Vyleťal

Čeští uživatelé mohou být, co se týče zpoplatnění obsahu, zatím klidní. Na konferenci Internet Advertising Conference 2011 (IAC 2011) zástupci iDNES.cz a Aktuálně.cz prohlásili, že zatím neplánují zpoplatnění obsahu. Michal Hanák, šéfredaktor iDNES.cz, je i skeptický ke zpoplatnění diskusí či komentářů. Podle Lucie Tvarůžkové z vydavatelství Economia bude záležet na tom, jak se ke zpoplatnění obsahu postaví iDNES a Novinky.cz.

Čeští uživatelé mohou být, co se týče zpoplatnění obsahu, zatím klidní. Na konferenci Internet Advertising Conference 2011 (IAC 2011) zástupci iDNES.cz a Aktuálně.cz prohlásili, že zatím neplánují zpoplatnění obsahu. Michal Hanák, šéfredaktor iDNES.cz, je i skeptický ke zpoplatnění diskusí či komentářů. Podle Lucie Tvarůžkové z vydavatelství Economia bude záležet na tom, jak se ke zpoplatnění obsahu postaví iDNES a Novinky.cz.

Našli jste v článku chybu?
5. 5. 2011 10:04

Ono není divu, že je šéfredaktor iDnes k placenému obsahu skeptický, být na jeho místě byl bych také. Dokud totiž nedokáží podávat kvalitní zpravodajství, které bude mít pro čtenáře přidanou hodnotu a bude jedinečné, tak za něj nikdo platit nebude. Více k tématu v http://blog.lupa.cz/nogard/proc-si-nepredplacet-idnes-aneb-bsa-se-v-nasich-mediich-dari/

5. 5. 2011 0:19
OKman (neregistrovaný)

he he ... opravdu trefná a pravdivá poznávka....ale ten trotl je k tomu oprávněně skeptický, ne???