"Jeden z mých nejlepších šéfů mě vždycky držel odděleného od čísel prodeje. Říkal mi, že by mě nemělo vůbec zajímat, kolik se toho prodalo, na to jsou lidé v prodeji."
Tak to byl opravdu super šéf. Já měl vždycky za to, že marketing a obchod je něco jako pravá a levá ruka. Jak to dopadá, když jedna neví, co dělá ta druhá, je myslím zbytečné pitvat. Nicméně, zajímalo by mě, jaká je podle pana Jaroše úloha marketingu ve firmě, protože s postojem onoho šéfa v duchu "dejme klukům prostor, ať se vyblbnou, a hlavně jim nepleťme hlavu čísly" se nějak nedokážu ztotožnit.
Nebyl tu už tenhle článek někdy? Sice jsem ho jenom rychle proletěl očima, ale mám pocit, že jsem už někde něco skoro stejnýho četl před pár měsícema.
Ten pán vymýšlí všechny reklamy nebo jenom ty s Chuckem? Jestli všechny, tak musím říct, že teda nic moc... Podle reklamy se teda nerozhoduju, jestli něco koupim, ale T-Mobilovské reklamy mě pokaždý přesvědčujou, že k nim jít teda opravdu nechci.
"My jsme tehdy nechaly vyrobit „papírové sochy“ Madonny v životní velikosti, kterými jsme ozdobili prodejny. Načež nám začali chodit zprávy, že na jihovýchodě Turecka poklesla návštěvnost prodejen a byla tam cítit určitá nervozita."
Máte tam hrubky!
- My jsme tehdy nechali vyrobit
- Načež nám začaly chodit zprávy (ty zprávy začaly chodit)
Stejně je vtipné, jak se tihle lidé přesouvají z firmy do firmy, podle toho, kdo jim nabídne víc peněz.
Přitom od zákazníků se očekává, že budou jedné firmě věrní do smrti. A úspěch se měří podle počtu fanoušků. To je absurdní.
Přitom všichni víme, že v našem oligopolu operátorů jsou všichni zaměnitelní a chovají se jako prasata. Jak někdo může být fanoušek takového prasete?
To ten „kreativní” pán nemohl nejdřív trochu přemýšlet? Všechny ty Chuckovský vtipy jsou založený na tom, že si z Chucka docela tvrdě dělají srandu. Jen blb mohl předpokládat, že Chuck natočí reklamu, která z něj bude dělat totálního hňupa a ještě větší blb by si to neověřil předem. Říct „My jsme samozřejmě napsali mnohem vtipnější verze, ty on ale odmítl“ je takovej trochu zoufalej pokus o ospravedlnění, že to byl fail.
Takže ty reklamy byly zajímavý fakt jen tím že „se přivezla nějaká hvězda“ a ten vtip, „že první, kdo dokázal zabít Chucka Norrise je T-Mobile ČR“ je myslím velmi výstižný. Howgh.