Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Michal Tůma: prodáváme lidem obrázky za 35 tisíc od Zdenek - Kdo ruci za zajezd objednany pres vas? Vy...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 21. 6. 2006 11:26

    Zdenek (neregistrovaný)
    Kdo ruci za zajezd objednany pres vas? Vy nebo prislusna CK? Jestli jsem to dobre pochopil jste jen prekupnici a jedina pridana hodnota je diskutabilni online nabidka realne fungujici jen v 10% pripadu. Razeni se po bok napr. Cedoku je v tomto pripade trosku divne.
  • 21. 6. 2006 11:39

    anonymní
    - Problém nebyl v tom, že by byl zájezd prodán, ale v tom, že existoval za mnohem vyšší cenu. Kdyby byl prodán, to bych samozřejmě chápal.

    - Byl nabízen po týdnech během dlouhého období, ve skutečnosti za inzerovanou cenu neexistoval v žádném termínu.

    - Ta nabídka ta visela měsíc před odjezdem, stejně jako týden nebo dva. Rozhodně nikdo neaktualizoval, že to neexistuje.

    Ohledně oldschool-newschool. Já si objednávám spoustu věcí přes internet, dokonce bych řekl většinu, a jsem spokojen. U zájezdů tento postup ale naprosto selhal. Měl jsem vcelku normální problém: potřeboval jsem v létě manželku s dcerou poslat na 2 týdny letadlem někam k moři. Tak si na internetu vybrali u několika cestovek pár zájezdů i s alternativama a předběžně je objednali. Výsledek byl takový, že část prodejců se neozvala vůbec, část nabídla jiné a dražší zájezdy s tím, že nabídky jsou prodané (přitom stejně jako u Invii tam ty samé nabídky vesele visely dál). Tohle kolo objednávání a nesmyslných protinabídek nebo mlčení trvalo cca 2 týdny.

    Když už nebylo možné to dál zkoušet, protože plánovaný termín se blížil, nezbylo mi nic jiného než vzít rodinku, peníze a zajet do kamenné cestovky a tam z momentální nabídky nakoupit (shodou okolností to naprosto odpovídalo mým představám). Proto dle mého názoru problém není v oldschool, ale v neschopnosti překupníků typu Invia nabízet existující zboží. Když si na Cybexu objednávám třeba monitor s dodáním do 2 dnů, tak mám jistotu, že ho opravdu dostanu. U Invie mám ze zkušenosti jistotu, že mi nabídou něco jiného.
  • 21. 6. 2006 11:44

    xdrm (neregistrovaný)
    musite nakupovat v Nemecku nebo Rakousku, teda pokud vladnete reci. Ma to i vyhodu, ze kdyz se do hotelu vejde uz jen jeden autobus a prijedou dva, jeden od Ceske cestovky a druhy od Nemecke, hadejte koho ubytuji v blizkem prasecaku?
  • 21. 6. 2006 11:52

    Michal Tůma - INVIA.CZ (neregistrovaný)
    My nejsme překupníci :-) Nic nevlastníme, pouze zprostředkováváme prodej zájezdů cestovních kanceláří (chcete-li touroperátorů = pořadatelů zájezdů). INVIA.CZ nepořádá ani nevlastní žádné zájezdy. Jsme klasická cestovní agentura, která využívá pro prodej zájezdů internet. Takže prostě obyčejný internetový obchod se zájezdy různých "značek".

    S těma značkama se v žádném případě nesrovnáváme a neřadíme se po jejich bok... Jsme něco úplně jiného. Naše značka znamená možnost výběru ze všech větších CK a online nákup zájezdů i těch CK, které nemají např ani webové stránky...

    To máte asi něco jako autorizovaný prodejce (napr znacky Sony) se nedá srovnat s obchodnim domem na elektro (např Datart). V Datartu zajisté Sony seženete a ještě porovnáte s podobným zbožím (v našem případě totožným hotelem, od jiné CK za jinou cenu...)






    Když si u nás koupíte
  • 21. 6. 2006 12:05

    anonymní
    Mě teda představa plnýho autobusu Helmutů i Čechů dost děsí. Nejlepší je koupit letenku a na místě si maximálně zajistit částečně ubytování, zbytek nebývá problém. Radši si poradím s domorodcema. Jediný, co mluví pro zájezdy je to, že občas stojí zájezd stejně letenka.

    Co jsem se díval na ty německý nabídky, tak taky nic moc. Ušetřit pár tisíc a letět někde z Düsseldorfu? To už vyjde líp i česká cestovka a letět třeba z Vídně.
  • 21. 6. 2006 12:56

    Michal Tůma - INVIA.CZ (neregistrovaný)
    Prodej zájezdů většiny německých a rakouských CK máme připraven. Podívejte se na naše stránky koncem tohoto týdne :-) Tam to bude kompletně online. Vše v češtině a s českým prodejcem... takže nemusíte vládnout ani řečí - tedy pokud vám nevadí, že budete mít německy (anglicky) mluvícího delegáta.
  • 21. 6. 2006 13:35

    xdrm (neregistrovaný)
    ale je tu drobny rozdil u Datartu bude resit reklamaci datart, kdezto tady se reklamace resi s konkretni CK. Spis bych to srovnaval s eBay.
  • 21. 6. 2006 14:59

    Michal Tůma - INVIA.CZ (neregistrovaný)
    Opravdu jenom drobný - zájezd totiž reklamujete u nás a my reklamaci předáváme CK a ta má nějakou zákonem danou lhůtu, aby se k tomu vyjádřila. I v těchto nemilých případech zprostředkováváme vše k co největší spokojenosti našich klientů.
  • 22. 6. 2006 4:53

    anonymní
    No pokud clovek neleti uplne v tu hlavni sezonu a pritom je to do proflaknutych destinaci, co maji temer 3/4 rocni pouzitelnost, typu americkych pobreznich subtropu, tak tam najde clovek ubytovani kdykoliv a za prijemne penize s kvalitnima sluzbama v porovnani s tim z ceho se tu da vybirat.

    Priklad? Virginia/Carolina/Georgia Atlantic Beaches.
  • 25. 6. 2006 20:13

    Patrik Chrz
    Taky to tak dělám a mám s tím jen ty nejlepší zkušennosti:
    1. nikdy se mi nestalo, že zájezd, který byl uveden na Internetu nakonec nebyl, nebo byl za jinou cenu (nepočítám v to právě prodané zájezdy - tedy pokud po stisknutí tlačítka prüfen (prověřit) vyjela hláška že zájezd již není).
    2. cena uvedená na Internetu je cena konečká (žádné příplatky, taxy, bakšišné)
    3. větší flexibilita - pokud nezapadáte do "modelového klienta" - pár nebo rodina, 7-14 dní, polopenze - často u našich cestovek narazíte. Když jsem si chtěl nechat udělat nabídku u českých cestovek, největší problém byl s délkou pobytu - 3 týdny nabízely jen vyjímečně a obvykle dost nevýhodně (za výrazně vyšší cenu než 14 dní + rozdíl mezi 14 a 7 dny), stejně tak vyšší příplatky za single, nebo All inclusive.
    4. cena - u vzdálených destinací s větším rozsahem služeb se lze dostat i pod polovinu české ceny
    5. vždy je dostatečně široká nabídka last minute (jo, 80 milionů (obyvatel) je 80 milionů)

    Když už vydržím 9 hodin v letadle, tak těch 8 autobusem do Mnichova taky ;-)
  • 21. 6. 2006 9:40

    anonymní
    Mám s nakupováním zájezdů po internetu (a to i konkrétně s Invií) negativní zkušenosti. Když jsem si u Invie vybral něco z jejich konkrétní nabídky, nikdy to neplatilo - vždycky mně na základě poptávky nabídli zájezd mnohem horší a mnohem dražší. Místo zájezdu za cca 27,5 kKč mi nabídli to samé v horší variantě za cca 44 kKč. Přitom stejné nabídky tam visely dál - takže to je podnikání založené na jasném podvodu.

    Kromě toho po vás chce Invia peníze zaslat převodem prakticky okamžitě z účtu jen na základě nějakého mailového potvrzení. Jakmile dostali peníze, přestal jsem je zajímat. I když jsem to několikrát urgoval, nebyla mi Invia schopná poslat měsíc!!! podepsaný originál smlouvy, takže jsem jel na dovolenou bez smlouvy a jen jsem se třásl, aby to dopadlo. Příště už nic takového absolvovat nebudu.

    Pokud chcete třeba i na poslední chvíli někam odjet, je mnohem lepší zajít si do kamenné cestovky a na internetové překupníky se vykašlat. V kamené cestovce vám na místě ověří, které z jejich super nabídek odpadají kvůli chybějícím letenkám, hotelům, transferům, kde zapomněli připsat "0" atd. Za půl hodiny odejdete se zaplaceným zájezdem, smlouvou a všemi vyřešenými problémy.
  • 21. 6. 2006 10:20

    Michal Tůma - INVIA.CZ (neregistrovaný)
    Dobrý den,

    -může se to stát, máme zájezdy od 260 CK a některé nejsou napojeny na online systém (jde spíše o ty menší, velké CK máme napojeny online). Proto když CK zájezd prodá třeba sama (nebo třeba jeden z jejích několika set autorizovaných prodejců), my se to nemusíme dozvědět a máme ho stále v nabídce.

    -prodejce se vám potom snaží najít něco jiného - ne nutně dražšího (proč by to dělal, chce prodat zájezd - a ne tahat z vás peníze a naštvat vás) - ale prostě něco, co odpovídá vašim požadavkům a je volné. V sezóně se zájezdy prodávají strašně rychle a proto super nabídky mohou být prodané a pokud vy jste si zrovna objednal něco levného, tak je reálné, že si stejný zájezd objednalo více klientů. Potom je pravděpodobné, že cena alternativní nabídky od našeho prodejce je prostě vyšší - je to logické.

    -proč tam tyto zájezdy vysí dál? to nejsem schopný zodpovědět, musel byste mi dát konkrétní případ a pak bych to mohl prověřit. DB zájezdů se aktualizuje nonstop celý den a obsazené zájezdy jsou ihned vymazávány. může tam být zpoždění tuším maximálně půl hodiny, než se to nějak updatuje.

    -peníze chceme co nejdřív, právě proto, že máme dané místo rezervované u CK a pokud do stanovené doby nezaplatíme, tak rezervace propadne. CK nám to nemůže držet příliš dlouho - tím spíše v sezóně - jak jsem říkal, o zájezdy last minute je obrovský zájem a daný zájezd může mít v nabídce až 3000 cestovních agentur.

    -podvod to určitě není. Osobně bych se bál kupovat u pochybných webů, které za sebou nic nemají. To není případ INVIA.CZ.

    Jsme největší cestovní agentura zabývající se výjezdovým cestovním ruchem. Máme už asi 80 000 zákazníků, řadu ocenění od cestovních kanceláří, jsme na trhu od roku 2002, jsme členem APEK, AČCKA... Minulý rok jsme prodali přes internet zájezdy v celkové hodnotě 605 000 000 Kč.

    K tomu poslednímu doporučení: kamenné CK mají zajisté své kouzlo. Přijdete tam, prohlédnete obrázky na křídovém papíře katalogu a vyberete z 10 zájezdů, které daná CK pořádá, zaplatíte a jedete. Dle mého trochu oldschool - ale prosím. Já bych raději výběr dovolené nechal na prodejci, který je schopný nezávisle vybrat zájezd z nabídky 260 CK a umožnit vám tak dosažení nejlepší ceny a splnění všech možných požadavků. U nás seženete zájezdy do celého světa, tuším do cca 20 000 hotelů - za stejných podmínek jako v CK (stejná cena).
  • 21. 6. 2006 11:54

    Michal Tůma - INVIA.CZ (neregistrovaný)
    My nejsme překupníci :-) Nic nevlastníme, pouze zprostředkováváme prodej zájezdů cestovních kanceláří (chcete-li touroperátorů = pořadatelů zájezdů). INVIA.CZ nepořádá ani nevlastní žádné zájezdy. Jsme klasická cestovní agentura, která využívá pro prodej zájezdů internet. Takže prostě obyčejný internetový obchod se zájezdy různých "značek".

    S těma značkama se v žádném případě nesrovnáváme a neřadíme se po jejich bok... Jsme něco úplně jiného. Naše značka znamená možnost výběru ze všech větších CK a online nákup zájezdů i těch CK, které nemají např ani webové stránky...

    To máte asi něco jako autorizovaný prodejce (napr znacky Sony) se nedá srovnat s obchodnim domem na elektro (např Datart). V Datartu zajisté Sony seženete a ještě porovnáte s podobným zbožím (v našem případě totožným hotelem, od jiné CK za jinou cenu...)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).