Microsoft nastínil MSIE 9, Office 2010 Beta volně k dispozici

V Los Angeles se koná konference PDC 2009, na které Microsoft představuje své další plány a záměry. Figuruje v nich i Internet Explorer 9. Včera pozdě večer našeho času Microsoft konečně detailněji nastínil své plány pro devátou generaci dlouhodobé nejpoužívanějšího webového prohlížeče. Hlavní prioritou je tentokrát výkon. Dle očekávání Microsoft přislíbil zrychlení zpracování kódu v jazyce JavaScript, kde i jeho zatím nejnovější a jinak relativně pozitivně vnímaný Internet Explorer 8 má značné…

V Los Angeles se koná konference PDC 2009, na které Microsoft představuje své další plány a záměry. Figuruje v nich i Internet Explorer 9. Včera pozdě večer našeho času Microsoft konečně detailněji nastínil své plány pro devátou generaci dlouhodobé nejpoužívanějšího webového prohlížeče. Hlavní prioritou je tentokrát výkon. Dle očekávání Microsoft přislíbil zrychlení zpracování kódu v jazyce JavaScript, kde i jeho zatím nejnovější a jinak relativně pozitivně vnímaný Internet Explorer 8 má značné rezervy.

EBF16

S vylepšením výkonu při renderování má novému Internet Exploreru 9 pomoci také hardwarové akcelerace grafického výstupu. Dojít by mělo i na další zlepšování podpory webových standardů. Očekávat lze třeba plnou podporu selektorů z CSS 3. Otazník zatím visí nad dříve částečně přislíbenou podporou SVG nebo nad rozsahem podpory novinek z HTML 5. Detailněji se tématu věnuje Martin Hassman na stránkách svého blogu při našem sesterském serveru Root.cz.

Během PDC 2009 došlo také k očekávanému zpřístupnění betaverze kancelářské sady Office 2010 pro širokou veřejnost. Doposud k ní měli oficiálně přístup jen IT odborníci. Office 2010 Beta má vlastní prezentační web, kde kromě veřejné betaverze zájemci naleznou i přehled zamýšlených novinek. Web se věnuje také chystané webové verzi Office nebo nové generaci Office Mobile pro kapesní zařízení.

2 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 19. 11. 2009 12:00

Školení: Měření a vyhodnocování kampaní

  •  
    Jak připravit a plánovat kampaně
  • Jak vyhodnocovat a využít důležité metriky
  • Jak to dělat u různých obchodních aktivit

Detailní informace o školení Měření a vyhodnocování kampaní»