Hlavní navigace

Microsoft pracuje na rekordní akvizici reklamní společnosti

Jiří Macich ml.

Microsoft sice zatím nekupuje Yahoo, ale přesto při nákupech rozhodně nešetří. Za společnost aQuantive hodlá zaplatit rekordních šest miliard amerických dolarů. Hlouběji do kapsy doposud redmondský softwarový gigant při žádné ze svých akvizic nesáhl. Firma založená v roce 1997 patří k dravým štikám mezi reklamními společnostmi zaměřujícími se na internetovou reklamu. Akvizice by měla být dokončena ve druhé polovině roku a lze ji chápat jako přímou odpověď na to, že Google koupil DoubleClick. …

Microsoft sice zatím nekupuje Yahoo, ale přesto při nákupech rozhodně nešetří. Za společnost aQuantive hodlá zaplatit rekordních šest miliard amerických dolarů. Hlouběji do kapsy doposud redmondský softwarový gigant při žádné ze svých akvizic nesáhl. Firma založená v roce 1997 patří k dravým štikám mezi reklamními společnostmi zaměřujícími se na internetovou reklamu. Akvizice by měla být dokončena ve druhé polovině roku a lze ji chápat jako přímou odpověď na to, že Google koupil DoubleClick. (Tisková zpráva, Search Engine Land)

Našli jste v článku chybu?