Microsoft představil vlastní mobily: KIN One a KIN Two

Že by Microsoft mohl na trh přijít s vlastním mobilním telefonem, o tom se spekuluje už celé roky. Zatím se ovšem redmondský softwarový gigant držel vývoje platformy Windows Mobile a žádný mobil pod vlastní značkou na trhu neuvedl. V posledních měsících spekulace opět nabíraly na síle a včera Microsoft opravdu oficiálně představil dva mobily, které na trh uvede pod vlastní značkou. Telefony ponesou název KIN One a KIN Two, výrobu zajistí Sharp. Microsoft chce uspět s know-how firmy Danger,…

Že by Microsoft mohl na trh přijít s vlastním mobilním telefonem, o tom se spekuluje už celé roky. Zatím se ovšem redmondský softwarový gigant držel vývoje platformy Windows Mobile a žádný mobil pod vlastní značkou na trhu neuvedl. V posledních měsících spekulace opět nabíraly na síle a včera Microsoft opravdu oficiálně představil dva mobily, které na trh uvede pod vlastní značkou. Telefony ponesou název KIN One a KIN Two, výrobu zajistí Sharp. Microsoft chce uspět s know-how firmy Danger, která vyráběla komunikační zařízení Sidekick. Microsoft ji koupil už v roce 2008. S prodejem nových mobilů se začne nejdříve v USA, kde je bude nabízet Verizon Wireless. Ještě letos by se pak měli dočkat i uživatelé z některých evropských zemí. Česká republika explicitně zmíněna nebyla.

KIN One a KIN Two se budou orientovat zejména na aktivní příznivce komunitních serverů. Svým uživatelům mají nabídnout jednoduchý a rychlý přístup na Facebook, MySpace nebo Twitter, sdílení pořízených fotek a videí, ale také funkce multimediálního přehrávače Zune. KIN One i KIN Two shodně nabídnou hardwarovou QWERTY klávesnici a dotykový TFT displej, digitální fotoaparát s rozlišením pět megapixelů (KIN One) resp. osm megapixelů (KIN Two), stereo reproduktory a pořizování HD videa (to jen KIN Two), FM rádio, Bluetooth 2.1, WiFi, GPS navigaci, akcelerometr a 4 GB resp. 8 GB paměti pro uživatelská data. (Tisková zpráva)

Zasílat nově přidané názory e-mailem

Školení: Právo pro e-shopy

  •  
    Jak provozovat e-shop v souladu se zákonem.
  • Jak přistupovat k vrácení zboží a spory se spotřebiteli.
  • Jak v souladu s právem marketovat e-shop.

Detailní informace o školení Právo pro e-shopy »