Microsoft představil vlastní mobily: KIN One a KIN Two

Že by Microsoft mohl na trh přijít s vlastním mobilním telefonem, o tom se spekuluje už celé roky. Zatím se ovšem redmondský softwarový gigant držel vývoje platformy Windows Mobile a žádný mobil pod vlastní značkou na trhu neuvedl. V posledních měsících spekulace opět nabíraly na síle a včera Microsoft opravdu oficiálně představil dva mobily, které na trh uvede pod vlastní značkou. Telefony ponesou název KIN One a KIN Two, výrobu zajistí Sharp. Microsoft chce uspět s know-how firmy Danger,…

Že by Microsoft mohl na trh přijít s vlastním mobilním telefonem, o tom se spekuluje už celé roky. Zatím se ovšem redmondský softwarový gigant držel vývoje platformy Windows Mobile a žádný mobil pod vlastní značkou na trhu neuvedl. V posledních měsících spekulace opět nabíraly na síle a včera Microsoft opravdu oficiálně představil dva mobily, které na trh uvede pod vlastní značkou. Telefony ponesou název KIN One a KIN Two, výrobu zajistí Sharp. Microsoft chce uspět s know-how firmy Danger, která vyráběla komunikační zařízení Sidekick. Microsoft ji koupil už v roce 2008. S prodejem nových mobilů se začne nejdříve v USA, kde je bude nabízet Verizon Wireless. Ještě letos by se pak měli dočkat i uživatelé z některých evropských zemí. Česká republika explicitně zmíněna nebyla.

KIN One a KIN Two se budou orientovat zejména na aktivní příznivce komunitních serverů. Svým uživatelům mají nabídnout jednoduchý a rychlý přístup na Facebook, MySpace nebo Twitter, sdílení pořízených fotek a videí, ale také funkce multimediálního přehrávače Zune. KIN One i KIN Two shodně nabídnou hardwarovou QWERTY klávesnici a dotykový TFT displej, digitální fotoaparát s rozlišením pět megapixelů (KIN One) resp. osm megapixelů (KIN Two), stereo reproduktory a pořizování HD videa (to jen KIN Two), FM rádio, Bluetooth 2.1, WiFi, GPS navigaci, akcelerometr a 4 GB resp. 8 GB paměti pro uživatelská data. (Tisková zpráva)

Školení Instagram pro firemní i osobní marketing

  •  
    Jak zakládat a používat účty.
  • Jak publikovat a vyhodnocovat.
  • Jak si poradit s hastagy.

Detailní informace o školení Instagram»