Microsoft představil novou českou verzi Hotmailu

Microsoft dnes představil novou verzi své freemailové služby Windows Live Hotmail lokalizovanou do češtiny. I v době sociálních sítí zůstává e-mail stále základním nástrojem pro komunikaci na internetu. Nový Hotmail nabízí spoustu vylepšení, která lidem usnadní práci s poštou a zajistí jim větší bezpečnost před internetovými hrozbami, které se šíří prostřednictvím nevyžádané pošty, uvedl Tomáš Koška, manažer online služeb pro oblast střední a východní Evropy společnosti Microsoft.

Microsoft dnes představil novou verzi své freemailové služby Windows Live Hotmail lokalizovanou do češtiny. I v době sociálních sítí zůstává e-mail stále základním nástrojem pro komunikaci na internetu. Nový Hotmail nabízí spoustu vylepšení, která lidem usnadní práci s poštou a zajistí jim větší bezpečnost před internetovými hrozbami, které se šíří prostřednictvím nevyžádané pošty, uvedl Tomáš Koška, manažer online služeb pro oblast střední a východní Evropy společnosti Microsoft.

KL_NOMINACE

Windows Live Hotmail nyní i českým uživatelům oficiálně nabízí dynamicky se zvětšující kapacitu schránky nad základních 5 GB v závislosti na míře jejího využití. Tato novinka byla na globální úrovni představena již počátkem roku. Další přidanou funkcí je vybírání pošty ze schránek na konkurenčních freemailech přes POP3. V českém prostředí je připravené přednastavení vybírání schránek ze služeb Email.cz, Centrum E-mail a Gmail, ostatní lze nastavit ručně.

Došlo také k větší integraci s IM službou Windows Live Messenger. Webové rozhraní Hotmailu nyní disponuje jednoduchým vestavěným klientem, který umožňuje komunikaci přímo z prostředí webového prohlížeče. Vylepšení se měl dočkat i antispamový filtr, u kterého Microsoft slibuje až o 80 procent vyšší účinnost. Další novinkou je mobilní verze služby dostupná na adrese m.mail.live.com. V listopadu se Microsoft chystá do sledování aktivity v sociálních sítích doplnit vedle Facebooku nebo Twitteru i místní Líbímseti.cz. (Tisková zpráva)

10 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 7. 10. 2009 12:37

Školení: Měření a vyhodnocování kampaní

  •  
    Jak připravit a plánovat kampaně
  • Jak vyhodnocovat a využít důležité metriky
  • Jak to dělat u různých obchodních aktivit

Detailní informace o školení Měření a vyhodnocování kampaní»