Microsoft propouští 5000 lidí

Microsoft oznamoval své finanční výsledky a doprovodil je prohlášením, že okamžitě propouští 1400 lidí a během osmnácti měsíců sníží stav zaměstnanců celkem o 5000 lidí, tedy o pět procent. Tím by se měly snížit výdaje o 1,5 miliardy USD v tomto účetním roce. Společnost také oznámila výnosy ve výši 16,6 miliardy USD za poslední čtvrtletí roku 2008, což je meziroční nárůst o dvě procenta, ale o 900 milionů USD méně, než se předpokládalo. Trh na toto oznámení reagovat poklesem akcií o sedm…

Microsoft oznamoval své finanční výsledky a doprovodil je prohlášením, že okamžitě propouští 1400 lidí a během osmnácti měsíců sníží stav zaměstnanců celkem o 5000 lidí, tedy o pět procent. Tím by se měly snížit výdaje o 1,5 miliardy USD v tomto účetním roce. Společnost také oznámila výnosy ve výši 16,6 miliardy USD za poslední čtvrtletí roku 2008, což je meziroční nárůst o dvě procenta, ale o 900 milionů USD méně, než se předpokládalo. Trh na toto oznámení reagovat poklesem akcií o sedm procent. Společnost také upozornila, že kvůli ekonomické nejistotě nebude oznamovat předpoklady budoucích zisků.

CIF16

Čistý zisk Microsoftu poklesl o 11 procent na 4,17 mld USD pro fiskální období končící prosincem. Provozní zisk se snížil o osm procent na 5,94 miliard USD. Zajímavé jsou ale údaje po obchodních jednotkách Microsoftu, přičemž všechny jednotky kromě Servery a Nástroje poklesly, měřeno provozním ziskem. Nejhůře na tom byla Klientská divize (tedy Windows), kde provozní zisk poklesl o 440 mil USD na 2,95 mld. USD, výnosy z Windows poklesly o osm procent na 3,98 mld.

Za povšimnutí stojí pokles Online služeb (což zahrnuje MSN, online reklamu a vyhledávání), která se postarala o druhou největší ztrátu (předstihly ji Korporátní aktivity): provozní ztráta za čtvrtletí vzrostla meziročně o 224 milionů USD na 471 mil USD. O stejnou částku poklesly meziročně provozní zisky (tady to alespoň není ztráta) v divizi Zábavy, kam patří především Xbox a Zune. (Microsoft.

Školení UX: Jak zapojit uživatele do designu

  •  
    Jak dostat ono tajemné UX do designu.
  • Ve kterých fázích zapojit uživatele, abyste dostali nejvíc muziky za nejmíň peněz.
  • Jak vytvářet jednoduché a srozumitelné persony

Detailní informace o školení UX »