Hlavní navigace

Microsoft se v žebříčku značek propadá

Jiří Macich ml.

Pověst jména společnosti Microsoft slábne. Ještě v roce 2004 jí v průzkumu společnosti CoreBrand patřilo slušné jedenácté místo. Podle žebříčku za rok 2007 je ovšem až na 57. příčce. Žebříček se sestavuje na základě telefonického průzkumu. Více o metodice a výsledcích naleznete v PDF zprávě. Na prvním místě opět skončila Coca-Cola. Z firem točících se i okolo počítačů je třeba IBM na 18. příčce, Sony na 21. místě, Xerox je předposlední v první padesátce, Toshiba obsadila 71. místo, Canonu…

Pověst jména společnosti Microsoft slábne. Ještě v roce 2004 jí v průzkumu společnosti CoreBrand patřilo slušné jedenácté místo. Podle žebříčku za rok 2007 je ovšem až na 57. příčce. Žebříček se sestavuje na základě telefonického průzkumu. Více o metodice a výsledcích naleznete v PDF zprávě. Na prvním místě opět skončila Coca-Cola. Z firem točících se i okolo počítačů je třeba IBM na 18. příčce, Sony na 21. místě, Xerox je předposlední v první padesátce, Toshiba obsadila 71. místo, Canonu skončila 82. příčce a Verizon Communications patří 90. místo. (Blog Wired)

Našli jste v článku chybu?