Hlavní navigace

Microsoft si chce mezi vyhledávači polepšit kampaní za 100 milionů dolarů

Jiří Macich ml.

Kumo, to je projekt Microsoftu, kolem kterého se v současnosti vznášejí asi největší otazníky. Podle některých informací je to kódové jméno nové verze vyhledávače Live Search, která se prý již interně testuje. Podle jiných neoficiálních zpráv půjde o úplně novou generaci služeb a produktů Windows Live, kde má být zbrusu nový vyhledávač vlajkovou lodí. Tak nebo tak, jedno je jisté: Microsoftu se na Internetu zatím nijak výjimečně nedaří a o oblasti vyhledávačů to platí dvojnásob.

Kumo, to je projekt Microsoftu, kolem kterého se v současnosti vznášejí asi největší otazníky. Podle některých informací je to kódové jméno nové verze vyhledávače Live Search, která se prý již interně testuje. Podle jiných neoficiálních zpráv půjde o úplně novou generaci služeb a produktů Windows Live, kde má být zbrusu nový vyhledávač vlajkovou lodí. Tak nebo tak, jedno je jisté: Microsoftu se na Internetu zatím nijak výjimečně nedaří a o oblasti vyhledávačů to platí dvojnásob.

Nyní se objevila informace, že Microsoft hodlá investovat až 100 milionů dolarů do reklamní kampaně, která by měla jeho zatím tristní podíl na trhu vyhledávačů zlepšit. Kampaň, jež se má objevit nejen na webu, ale i v televizi, rozhlasu a tisku, by měla začít v červnu. Právě tehdy by tedy mohl přijít rebranding, kde by projekt Kumo měl hrát hlavní roli. Jen připomínáme, že doménu kumo.com (zatím na ní není žádný obsah ani přesměrování) má Microsoft v držení od loňského dubna. (All About Microsoft)

Našli jste v článku chybu?