Microsoft si chce mezi vyhledávači polepšit kampaní za 100 milionů dolarů

Kumo, to je projekt Microsoftu, kolem kterého se v současnosti vznášejí asi největší otazníky. Podle některých informací je to kódové jméno nové verze vyhledávače Live Search, která se prý již interně testuje. Podle jiných neoficiálních zpráv půjde o úplně novou generaci služeb a produktů Windows Live, kde má být zbrusu nový vyhledávač vlajkovou lodí. Tak nebo tak, jedno je jisté: Microsoftu se na Internetu zatím nijak výjimečně nedaří a o oblasti vyhledávačů to platí dvojnásob.

Kumo, to je projekt Microsoftu, kolem kterého se v současnosti vznášejí asi největší otazníky. Podle některých informací je to kódové jméno nové verze vyhledávače Live Search, která se prý již interně testuje. Podle jiných neoficiálních zpráv půjde o úplně novou generaci služeb a produktů Windows Live, kde má být zbrusu nový vyhledávač vlajkovou lodí. Tak nebo tak, jedno je jisté: Microsoftu se na Internetu zatím nijak výjimečně nedaří a o oblasti vyhledávačů to platí dvojnásob.

Nyní se objevila informace, že Microsoft hodlá investovat až 100 milionů dolarů do reklamní kampaně, která by měla jeho zatím tristní podíl na trhu vyhledávačů zlepšit. Kampaň, jež se má objevit nejen na webu, ale i v televizi, rozhlasu a tisku, by měla začít v červnu. Právě tehdy by tedy mohl přijít rebranding, kde by projekt Kumo měl hrát hlavní roli. Jen připomínáme, že doménu kumo.com (zatím na ní není žádný obsah ani přesměrování) má Microsoft v držení od loňského dubna. (All About Microsoft)

1 názor Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 6. 4. 2009 12:33

Školení: Landing page jako součást inbound marketingové strategie

  •  
    Jak vytvářet landing page do 1 hodiny
  • Jak postavit na nohy vaše současné landing page
  • Jak vyhodnotit všechny vaše vstupní stránky webu

Detailní informace o školení Landing page jako součást inbound marketingové strategie »