Hlavní navigace

Microsoft spustil katalog produktů Digitální svět

Jiří Macich ml.

Microsoft chce své produkty a služby zákaznické základně představovat prostřednictvím nového českého webu Digitální svět. Jedná se o katalog produktů nabízející konkrétní výrobky Microsoftu z kategorií focení, video, hudba, online, hry, domácí kancelář, nástroje, mobilita a inovace. Prostřednictvím nového webu propaguje operační systém Windows 7, kancelářskou sadu Office 2010, herní konzoli Xbox 360, služby Windows Live či mobilní systém Windows Phone 7 a další produkty.

Microsoft chce své produkty a služby zákaznické základně představovat prostřednictvím nového českého webu Digitální svět. Jedná se o katalog produktů nabízející konkrétní výrobky Microsoftu z kategorií focení, video, hudba, online, hry, domácí kancelář, nástroje, mobilita a inovace. Prostřednictvím nového webu propaguje operační systém Windows 7, kancelářskou sadu Office 2010, herní konzoli Xbox 360, služby Windows Live či mobilní systém Windows Phone 7 a další produkty.

Požadavky uživatele na webovou prezentaci se vyvíjejí stejně rychle jako technologie. Dnešní uživatel očekává, že práce s webovou prezentací pro něj bude pohodlná a příjemná. Snažili jsme se proto udělat tyto internetové stránky tak, aby se mohl uživatel seznámit s produkty Microsoftu jednoduše podle svých potřeb a nemusel je složitě vyhledávat, říká Alois Balíček, manažer marketingu v české pobočce společnosti Microsoft.

Zdroj: tisková zpráva

Našli jste v článku chybu?
3. 6. 2011 9:58
Rdm (neregistrovaný)

Nevím co vám na tom přijde nepřehledné, ale budiž, vše je subjektivní.

3. 6. 2011 6:49
gothic-lady (neregistrovaný)

sorry, klavesnica... Teda: neprehladne ako mnoho ineho, za ktorym je MS