Názory k článku
Mikuláš Labský: Firmy by neměly chtít Internet za stejné peníze jako domácnosti
Standa (neregistrovaný)
4. 9. 2008 10:22
Nový
Privatizace Českého telekomu
celé vlákno
Proč vláda neprodala Český telekom Telekomu Austria a ňákým nezkušeným amatérským Španělům? Předpokládám, že Ruzyni prodají Uralským aerolinkám :)
doc (neregistrovaný)
4. 9. 2008 10:31
Nový
Re: Privatizace Českého telekomu
celé vlákno
Možná proto, že ti nezkušení Španělé provozují jednu z největších celosvětových telekomunikačních společností, které Telekom Austria nešahá ani po kotníky.
krakonoš (neregistrovaný)
4. 9. 2008 17:02
Nový
Re: Privatizace Českého telekomu
celé vlákno
Není podstatné, jak velká Telefónica je. Co je podstatné, hlavně pro stále ubývající klienty, je kvalita a cena služeb a obojí se privatizací Telecomu evidentně zhoršilo, i když na provní pohled to tak někdy nevypadá.
4. 9. 2008 21:44
Nový
Re: Privatizace Českého telekomu
celé vlákno
"obojí se privatizací Telecomu evidentně zhoršilo"
To máš pravdu :) haha, s nostalgií vzpomínám na 33,6 kb připojení k Internetu přes modem za 60 Kč ve špičce, kde se tomu může rovnat nynější ADSL, taková slabota ;) LOL ...
Poštovní holubi na start!
To máš pravdu :) haha, s nostalgií vzpomínám na 33,6 kb připojení k Internetu přes modem za 60 Kč ve špičce, kde se tomu může rovnat nynější ADSL, taková slabota ;) LOL ...
Poštovní holubi na start!
4. 9. 2008 21:46
Nový
Re: Privatizace Českého telekomu
celé vlákno
Aha, to jsi psal ty Krakonoši, promiň jsem si nevšiml :).
dufy (neregistrovaný)
7. 9. 2008 17:46
Nový
Re: Privatizace Českého telekomu
celé vlákno
A co se konkretniho zhorsilo?
Ze by rychlosti datovych sluzeb vs. ceny? :-)) Ja zacinal na 24 Kbit s modemem Supra a BBS :-)
Tvuj WiFi internet 4Mbit dnes trumfne i nejlevnejsi DSL pripojeni (8Mbit) za 399 a v budoucnu lze ocekavat az 24Mbit (me linka dava 20Mbit asi kilometr od ustredny).
Ze by rychlosti datovych sluzeb vs. ceny? :-)) Ja zacinal na 24 Kbit s modemem Supra a BBS :-)
Tvuj WiFi internet 4Mbit dnes trumfne i nejlevnejsi DSL pripojeni (8Mbit) za 399 a v budoucnu lze ocekavat az 24Mbit (me linka dava 20Mbit asi kilometr od ustredny).
uživatel si přál zůstat v anonymitě
4. 9. 2008 10:33
Nový
Re: Privatizace Českého telekomu
celé vlákno
:=)))))) Doporucuji studeny hadr na hlavu a nevychazet.
portlen (neregistrovaný)
4. 9. 2008 10:44
Nový
Re: Privatizace Českého telekomu
celé vlákno
Nejen hadr a ale polit varici vodou...
melkor (neregistrovaný)
4. 9. 2008 11:49
Nový
Re: Privatizace Českého telekomu
celé vlákno
Ze by to bylo tim, ze ti nezkuseni Spanele nabidli zdaleka nejvic (pokud si dobre vzpominam, tak skoro dvakrat tolik, co druhy v poradi)?
Takze to jiste byl nejaky uplatek ... :-) (BTW: Uz jsem takove reakce videl. Nechci rikat, od priznivcu jake strany ...)
Takze to jiste byl nejaky uplatek ... :-) (BTW: Uz jsem takove reakce videl. Nechci rikat, od priznivcu jake strany ...)
ADSL (neregistrovaný)
4. 9. 2008 14:34
Nový
RE: Mikuláš Labský: Firmy by neměly chtít Internet za stejné peníze jako domácnosti
celé vlákno
Kanibalizace domácností to je teda slovní obrat hodný "menedžra" na urovni. Předražený wimax je opravdu super. Služba je bud kvalitní nebo nekvalitní rakušani to nějak nezvládaj.
lajos bacs (neregistrovaný)
4. 9. 2008 15:22
Nový
RE: Mikuláš Labský: Firmy by neměly chtít Internet za stejné peníze jako domácnosti
celé vlákno
Asi bude muj nazor trochu polarizovany, ale me to prijde pochopitelny, sluzba je bud kvalitni nebo nekvalitni, zalezi kolik si za to zaplatim... Je to logicke, ze u sluzby za nejakych par stovek nebudu mit SLA. Pro jeste lepsi pochopeni uvedu jiny priklad, kdyz budu v soucasnosti nekde tankovat benzin za 23,- Kc/l. vcetne DPH, tak asi budu vedet, ze je to nejaky uplny lowcostovy shit naredeny ovocnym sirupem v porovnani proti bezne cene benzinu za 33,- Kc/l. To same plati u internetu. Bud si zaplatim za kvalitni sluzbu a nebo setrim a koupim si uplne nejlevnejsi pripojeni, ale potom nemuzu brecet, ze mi sluzba pada a nefunguje. Jaksi tohle lidi v CR porad nechapou a chteli by pokud mozno garantovane pripojeni za batovych 99,- Kc. Nadavat na operatory (v nekterych pripadech mozna i opravenene), ze je to drahe vsak patri k zdejsimu koloritu, pritom v jinych oblastech, treba el. energie plati kazdy rok CEZz na poplatcich vice.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
4. 9. 2008 16:10
Nový
RE: Mikuláš Labský: Firmy by neměly chtít Internet za stejné peníze jako domácnosti
celé vlákno
Zase nějaký monetární zaslepnec, kterému do auta nakupuje benzín tatínek.
Dotyčný "bacs" při svém mládím asi ještě nekoupil benzín za 33,- , který by ale byl smíchný s kerosinem.
Žvásty o ceně a hodnotě služeb si nechte na ekonomickou přednášku nějakého liberálního šaška z bývalého ústavu marxismu-leninismu.
Dotyčný "bacs" při svém mládím asi ještě nekoupil benzín za 33,- , který by ale byl smíchný s kerosinem.
Žvásty o ceně a hodnotě služeb si nechte na ekonomickou přednášku nějakého liberálního šaška z bývalého ústavu marxismu-leninismu.
melkor (neregistrovaný)
5. 9. 2008 12:30
Nový
RE: Mikuláš Labský: Firmy by neměly chtít Internet za stejné peníze jako domácnosti
celé vlákno
Ani se nedivim, ze se skryvas v anonymite ...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
13. 9. 2008 16:08
Nový
RE: Mikuláš Labský: Firmy by neměly chtít Internet za stejné peníze jako domácnosti
celé vlákno
Pokud se Vam podarilo nakoupit benzin za 33,-, ktery byl smichany s kerosinem, potom nejste normalni a velmi uvazuji, cim jste premyslel, kdyz jste jej kupoval. Zvasty o benzinu si nechte do JZD.
4. 9. 2008 21:54
Nový
RE: Mikuláš Labský: Firmy by neměly chtít Internet za stejné peníze jako domácnosti
celé vlákno
Připojení k Internetu dnes nepotřebují jen velké korporace, či firmy s desítkami až stovkami zaměstnanců.
Jsem živnostník a jsem rád, že ceny pro domácnosti klesly.
Mám velice dobrou kvalitu, rychlost a cenu, o které by se mi před 10ti lety ani nesnilo (tehdy podobně rychlé připojení neměla ani celá VŠB s desítky tisíci lidmi).
"Nadávat" na nízké ceny v domácím segmentu je ubohost. Ukazuje to jen na to, že Internetoví provideři pro firemní klientelu nejsou schopni dodávat levné služby s dostatečnou kvalitou. Jinak by jejich zákazníky ani nenapadlo se dívat pro ceníky od domácností.
Jo kde jsou ty časy, kdy Internetový provider nakoupil 256 kb konektivity a prodal ji 5ti velkým firmám, 30ti živnostníkům a 50ti domácnostem :).
Vo co de chlapi?
Pravá firma požaduje úplně jinou kvalitu linky a záruku, že můžou linku plně vytížit. Snad nechcete říct, že někdo z nich nechápe v čem jste lepší, a že pro ně "domácí" připojení není. A pokud je, ať si přejdou... Pokud jim nevadí mínusy domácí linky, můžou ušetřit (někteří se ale budou divit :) ).
Jsem živnostník a jsem rád, že ceny pro domácnosti klesly.
Mám velice dobrou kvalitu, rychlost a cenu, o které by se mi před 10ti lety ani nesnilo (tehdy podobně rychlé připojení neměla ani celá VŠB s desítky tisíci lidmi).
"Nadávat" na nízké ceny v domácím segmentu je ubohost. Ukazuje to jen na to, že Internetoví provideři pro firemní klientelu nejsou schopni dodávat levné služby s dostatečnou kvalitou. Jinak by jejich zákazníky ani nenapadlo se dívat pro ceníky od domácností.
Jo kde jsou ty časy, kdy Internetový provider nakoupil 256 kb konektivity a prodal ji 5ti velkým firmám, 30ti živnostníkům a 50ti domácnostem :).
Vo co de chlapi?
Pravá firma požaduje úplně jinou kvalitu linky a záruku, že můžou linku plně vytížit. Snad nechcete říct, že někdo z nich nechápe v čem jste lepší, a že pro ně "domácí" připojení není. A pokud je, ať si přejdou... Pokud jim nevadí mínusy domácí linky, můžou ušetřit (někteří se ale budou divit :) ).
uživatel si přál zůstat v anonymitě
5. 9. 2008 0:23
Nový
RE: Mikuláš Labský: Firmy by neměly chtít Internet za stejné peníze jako domácnosti
celé vlákno
Ze by mel panacek doma E3 pripojku? Protoze 34 Mb/s mela v te dobe VSB.
5. 9. 2008 5:25
Nový
RE: Mikuláš Labský: Firmy by neměly chtít Internet za stejné peníze jako domácnosti
celé vlákno
Oprava: bylo to před 12ti lety v roce 1996.
A šuškalo se (možná špatně), že má 1 Mb. Samozřejmě s patřičným údivem :).
A šuškalo se (možná špatně), že má 1 Mb. Samozřejmě s patřičným údivem :).
5. 9. 2008 5:31
Nový
RE: Mikuláš Labský: Firmy by neměly chtít Internet za stejné peníze jako domácnosti
celé vlákno
"V roce 1996 tak začala vznikat akademická síť nové generace, jejíž provoz byl oficiálně zahájen v červnu 1997. Jak výjimečná byla nejlépe ilustruje srovnání se sítí CESNET z doby založení sdružení (viz Obr. 1). Její nejrychlejší spoje měly kapacitu 512 kb/s. Nová síť proti nim představovala zrychlení téměř sedmdesátinásobné. "
http://www.ics.muni.cz/zpravodaj/articles/517.html
Měl jsem napsat, že to bylo před 12ti lety, ale komu se to chce počítat. Každopádně to fungovalo velmi rychle (Web i stahování souboru), a pro člověka to byl sem
http://www.ics.muni.cz/zpravodaj/articles/517.html
Měl jsem napsat, že to bylo před 12ti lety, ale komu se to chce počítat. Každopádně to fungovalo velmi rychle (Web i stahování souboru), a pro člověka to byl sem
cc (neregistrovaný)
4. 9. 2008 15:11
Nový
Firmy by neměly chtít Internet za stejné peníze jako domácnosti
celé vlákno
To je pravda, firmy toho tolik nestáhnou jako dománosti.
Alfik (neregistrovaný)
4. 9. 2008 22:17
Nový
Re: Firmy by neměly chtít Internet za stejné peníze jako domácnosti
celé vlákno
firmy ne, ale zaměstnanci ano :-)
cc (neregistrovaný)
5. 9. 2008 8:02
Nový
Re: Firmy by neměly chtít Internet za stejné peníze jako domácnosti
celé vlákno
Aha, takže aby si Lojza mohl v práci tahat filmy, měly by firmy chtít dražší internet...?!
StanX (neregistrovaný)
4. 9. 2008 15:47
Nový
Volný už nikdy
celé vlákno
Jo jo, menedžři! Nejprve podvodní prodejci vnutí ten šmejd - samozřejmě s úvazkem na 24 měsíců a pak to padá jak prase. Na podporu se nedá dovolat, a když, tak jen hromadu výmluv - většinou, že za to nemůžou, že ten zlý Telecom. Jsem zpátky u kyslíku a díkybohu za něj.
krakonoš (neregistrovaný)
4. 9. 2008 17:05
Nový
Re: Volný už nikdy
celé vlákno
Upřímnou soustrast! Já jedu po wifně už pátý rok a nejen, že mi to nikdy ani nezakoktalo, natož vypadlo, ale ještě to mám zadarmo (teď už 4 mega full duplex).
4. 9. 2008 21:57
Nový
Re: Volný už nikdy
celé vlákno
Proč nenapíšeš Krakonoši, že to máš jen díky tomu, že jsi důchodce a sponsorují tě tak ostatní v tvém sdružení.
Kdy zkončí to tvé věčné nadávání na O2?
Kdy zkončí to tvé věčné nadávání na O2?
melkor (neregistrovaný)
5. 9. 2008 12:34
Nový
Re: Volný už nikdy
celé vlákno
Obavam se, ze skonci v okamziku zpopelneni, pokud se tedy nevrati jeho duch a ... :-)
Vzhledem k tom, ze ma insiderske informace (byt jiz ponekud zastarale), bych to tipoval na vynuceny odchod do vysluzby ...
Vzhledem k tom, ze ma insiderske informace (byt jiz ponekud zastarale), bych to tipoval na vynuceny odchod do vysluzby ...
5. 9. 2008 20:31
Nový
Re: Volný už nikdy
celé vlákno
Ze smrti se nemá dělat sranda :( !
Jsem si nevšiml, že by měl informace zevnitř, asi jsem se špatně díval, musím si dávat lepší pozor :) .
Jinak, já kdybych platil O2 třeba 10 let měsíční poplatky za pevnou linku, tak bych nadával naprosto stejně, v tom Krakonoše chápu :). I já mám své "oblibené" firmy, které se mnou vyběhly a rád si vždy "přisolím" :). Jen se mi nelíbí, že vychvaluje pořád Wifi. Jak je běžně dělaná (v bezlicensovém pásmu 2,4 GHZ stylem všesměrová anténa -> spousta klientů) se jedná o strašně poruchovou věc. I když samozřejmě jde udělat spolehlivě a nebo na jiné frekvenci. Jen mám taky své několikaleté zkušenosti s několika Wifi providery a firemnímy tarify na několika místech, škoda mluvit. Je to o lidech, jako jinde...
Jsem si nevšiml, že by měl informace zevnitř, asi jsem se špatně díval, musím si dávat lepší pozor :) .
Jinak, já kdybych platil O2 třeba 10 let měsíční poplatky za pevnou linku, tak bych nadával naprosto stejně, v tom Krakonoše chápu :). I já mám své "oblibené" firmy, které se mnou vyběhly a rád si vždy "přisolím" :). Jen se mi nelíbí, že vychvaluje pořád Wifi. Jak je běžně dělaná (v bezlicensovém pásmu 2,4 GHZ stylem všesměrová anténa -> spousta klientů) se jedná o strašně poruchovou věc. I když samozřejmě jde udělat spolehlivě a nebo na jiné frekvenci. Jen mám taky své několikaleté zkušenosti s několika Wifi providery a firemnímy tarify na několika místech, škoda mluvit. Je to o lidech, jako jinde...
4. 9. 2008 21:36
Nový
Volný je perfektní název.
celé vlákno
Mají takové perfektní názvy jako Volný a E-tel, jak vůbec mohou používat Telekom Austria Czech Republic? To je děsně složitý a dlouhý firemní název.
Volný je perfektní název. Sice je spojený s Internetem zdarma, ale co je lepší, než firma, která dává Internet zdarma pro domácnosti a kvalitu pro firmy?
Volný je naprosto unikátní název ve spojitosti s Internetem, který je založen na svobodě slova a demokracii.
Volný je perfektní název. Sice je spojený s Internetem zdarma, ale co je lepší, než firma, která dává Internet zdarma pro domácnosti a kvalitu pro firmy?
Volný je naprosto unikátní název ve spojitosti s Internetem, který je založen na svobodě slova a demokracii.
VOLNY NIKDY (neregistrovaný)
7. 9. 2008 16:09
Nový
VOLNY UZ NIKDY
celé vlákno
Vite jak vyse uvedeni panove menezeri vyjebali s klienty, co si koupili nejvyssi rychlost uploadu 8M/768?
Snizili jim adsl UPLOAD na 512 kBit :-)
Patrne proto aby meli duvod vynutit si upgrade na 16M/768 a novy zavazek na dalsich 24 mesicu (nejdelsi zavazek v CR)...
U Volneho navic doplacite celych 24mesicu 100% ceny, tim uz se ale panackove nepochlubi...
A marketingove kecy Volny vyvolavaji usmev:
"My jsme se snažili zaměřit na tu skupinu zákazníků, kteří mají doma kabel, ale nemají možnost na něm kvalitní Internet provozovat."
uplne stejnou sluzbu jako volny nabidne O2 a na rozdil od volneho na 100% uzemi. Smluvni podminky maji u O2 podstatne lepsi a ten ping je plus minus stejny. Volny vysel jako nejnevyhodneji operator ve srovnani casopisu CHIP (zjevne kvuli nejhorsim smluvnim podminkam).
VOLNY UDELA JEN TO, ZE SI PRONAJME OD O2 "PPV" A DIKY SVEMU HANDYCAPU (NEMA ZARIZENI NA KLASICKOU TELEFONII JAKO MA O2, GTS A RADIOKOMUNIKACE) Z TOHO UDELA MARKETINGOVOU PREDNOST - DOCELA USMEVNE :-)
A NAKLADY ZA PPV (ppv=PLNY PRISTUP k VEDENI, CCA 350KC MESICNE) PLATI KONCOVY ZAKAZNIK TAK JAKO TAK V CENE SLUZBY A PANOVE SPACEK A MIKULAS SI Z NAS DELAJI JEN KASPARKY UVAZANE NA DALSI 2 ROKY PRI KAZDE ZMENE RYCHLOSTI ! :-)
Kdyz si to dobre spocitate, tak kazdy jiny operator vyjde ekonomicky vyhodneji, jak Volny, zejmena diky vetsi volnosti a mensimu zavazku.
"máme výhodu v tom, že jsme menší společnost než Telefonika, protože se můžeme starat o naše zákazníky více"
DALSI BLABOL, IGNORANCE PRACOVNIKU 1-LEVELU VOLNY JE DALEKO HORSI, JAK U O2, TAKOVOU AROGANCI JEN TAK NEKDE NEUVIDITE :-)
Snizili jim adsl UPLOAD na 512 kBit :-)
Patrne proto aby meli duvod vynutit si upgrade na 16M/768 a novy zavazek na dalsich 24 mesicu (nejdelsi zavazek v CR)...
U Volneho navic doplacite celych 24mesicu 100% ceny, tim uz se ale panackove nepochlubi...
A marketingove kecy Volny vyvolavaji usmev:
"My jsme se snažili zaměřit na tu skupinu zákazníků, kteří mají doma kabel, ale nemají možnost na něm kvalitní Internet provozovat."
uplne stejnou sluzbu jako volny nabidne O2 a na rozdil od volneho na 100% uzemi. Smluvni podminky maji u O2 podstatne lepsi a ten ping je plus minus stejny. Volny vysel jako nejnevyhodneji operator ve srovnani casopisu CHIP (zjevne kvuli nejhorsim smluvnim podminkam).
VOLNY UDELA JEN TO, ZE SI PRONAJME OD O2 "PPV" A DIKY SVEMU HANDYCAPU (NEMA ZARIZENI NA KLASICKOU TELEFONII JAKO MA O2, GTS A RADIOKOMUNIKACE) Z TOHO UDELA MARKETINGOVOU PREDNOST - DOCELA USMEVNE :-)
A NAKLADY ZA PPV (ppv=PLNY PRISTUP k VEDENI, CCA 350KC MESICNE) PLATI KONCOVY ZAKAZNIK TAK JAKO TAK V CENE SLUZBY A PANOVE SPACEK A MIKULAS SI Z NAS DELAJI JEN KASPARKY UVAZANE NA DALSI 2 ROKY PRI KAZDE ZMENE RYCHLOSTI ! :-)
Kdyz si to dobre spocitate, tak kazdy jiny operator vyjde ekonomicky vyhodneji, jak Volny, zejmena diky vetsi volnosti a mensimu zavazku.
"máme výhodu v tom, že jsme menší společnost než Telefonika, protože se můžeme starat o naše zákazníky více"
DALSI BLABOL, IGNORANCE PRACOVNIKU 1-LEVELU VOLNY JE DALEKO HORSI, JAK U O2, TAKOVOU AROGANCI JEN TAK NEKDE NEUVIDITE :-)
Pavel (neregistrovaný)
7. 9. 2008 21:10
Nový
Co porad skuhráte
celé vlákno
Co se tu hadat o blbostech..Ja mam zkusenosti s ADSL dvou provideru a ted mam UPC kabelovku..To co mam doma jako domacnost od UPC je lepsi nez na cem jedeme v praci kde je 35 lidi. Vypadek zadny, ktery bych zaznamnal. Temer stale mi to jede rychlosti temer jako garantovana linka. ADSL melo vetsi kolisani, ale taky bylo spolehlive. Proboha..firma je kazdej druhej co ma dva nebo tri lidi a ma to na email. Jasne ze asi ČEZ nebo Komerční banka se nepřipojí ADSLkem.ale vedle Lojza ze zelniny nebo automechanik co si na tom hledá díly a posílá objednávky..proč by nemohl? Prostě je čás lidí, jejichž biznis bez toho nemuze fungovat..tak ty si zaplatí za garance atd. A ty ostatní obvykle mophou mít to samé co domácnosti a ještě bohatě mají rezervu..
dufy (neregistrovaný)
8. 9. 2008 13:19
Nový
Re: Co porad skuhráte
celé vlákno
tak tak, adsl nema normalne zadne vypadky a na co mi bude nejake 10x drazsi SLA anebo SHDSL (take 10x drazsi a s ctvrtinovou rychlosti downloadu) - nechapu.
pokud chci vyhrazeny 20 50 a vice Mbit, pak ano, ma cenu hovorit o SLA, ale jinak?
pokud chci vyhrazeny 20 50 a vice Mbit, pak ano, ma cenu hovorit o SLA, ale jinak?
melkor (neregistrovaný)
9. 9. 2008 10:29
Nový
Re: Co porad skuhráte
celé vlákno
Pokud si na tom postavite kseft, kde ma kazda minuta vypadku citelny financni dopad, ... A nemusite zrovna potrebovat extremni rychlosti, staci spolehlivost. Coz u linky urcene pro domacnost jaksi zaruceno nemate, ze?
Pavel (neregistrovaný)
10. 9. 2008 10:00
Nový
Re: Co porad skuhráte
celé vlákno
Ale snad jste si precetl to co je nahore. Nejde o to, ze na tom mate kseft..jako Eshop nebo neco takoveho..a pro beznou komunikaci poslouzi jako nahrada i nejaky mobilni internet..Jde o to,ze kategorie neni jen domacnost/firma..protoze mnoho firem internet potrebuje, ale jejich naroky josu casto nizsi nez naroky lecktere domacnosti..a pak nevim proc by mela pouzivyt nejake super drahe pripojeni.
dufy (neregistrovaný)
10. 9. 2008 22:31
Nový
Re: Co porad skuhráte
celé vlákno
a kdyz to "firemni" pripojeni stoji nekolikanasobne vice, to si jako zalohu opravdu radeji mohu pouzit mobilni pripojeni treba UMTS/EDGE/HSDPA, za zlomecek ceny a v pripade vypadku pripojim telefon k routeru (Asus WL500), ktery se automaticky prepne (pri vypadku WAN konektivity) na zalohu :-)
samozrejme kdo chce 100%, at si zaplati SLA, jenze kdyz mu rubnou u baraku kabel, tak ma smulu stejne!
samozrejme kdo chce 100%, at si zaplati SLA, jenze kdyz mu rubnou u baraku kabel, tak ma smulu stejne!