Názory k článku
Milá firmo XYZ,
Miloš Němec (neregistrovaný)
---.82.broadband3.iol.cz
18. 9. 2009 8:49
Nový
Mironet.cz
celé vlákno
Hned mě napadl Mironet.cz. Býval jsem jejich spokojeným zákazníkem a dnes je mám na spamlistu. Autor by měl sebrat odvahu a firmu uvést.
Jirka (neregistrovaný)
---.net.upc.cz
18. 9. 2009 9:11
Nový
Re: Mironet.cz
celé vlákno
Lupa neni bulvar, kde by se propiraly e-shopy a k tomu ani glosy slouzit nemaji. Problematika ceskeho spamu je navic mnohem sirsi.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
188.92.9.---
18. 9. 2009 10:50
Nový
Re: Mironet.cz
celé vlákno
Pokud si nekdo hraje na novinare, tak popisuje fakta a k faktum patri i jmeno. A to plati i pro glosu.
19. 9. 2009 3:42
Nový
Re: Mironet.cz
celé vlákno
Přesně tak, jinak můžete mít statickou stránku "Firma ___ vydala ___, ___ ukradl ___, Reportáž z veletrhu ___, ___ - je opravdu tak rychlý jak slibuje?"...
lol (neregistrovaný)
---.170.broadband6.iol.cz
18. 9. 2009 10:02
Nový
blacklist
celé vlákno
toto delam zcela bezne. po kazdem nakupu (doruceni) v eshopu nebo registraci kdesi na webu jde okamzite cela domena na blacklist. jeste se mi v ZADNEM nepodarilo z jejich spamlistu dostat "po dobrem".
krakonoš (neregistrovaný)
---.idtnet.cz
18. 9. 2009 10:12
Nový
Re: blacklist
celé vlákno
Já jsem na obtěžování marketingem od české pojišťovny zareagoval tak, že jsem jim vypověděl smlouvy na pojištění chaty a bytu. Přál bych vám vidět vykulený xicht té slípky, které jsem žádost o zrušení pojištění dával!
Mablung (neregistrovaný)
---.75.broadband4.iol.cz
18. 9. 2009 13:19
Nový
Re: blacklist
celé vlákno
Hlavně že za ten spam ta "slípka" mohla ...
Vážně, inteligence blesku který uvidí hromosvod ...
Vážně, inteligence blesku který uvidí hromosvod ...
18. 9. 2009 18:07
Nový
Re: blacklist
celé vlákno
Zdržel bych se sice urážlivého označení té konkrétní zaměstnankyně. Ale od doby co reprezentuje ve vztahu k zákazníkovi svého zaměstnavatele, tak ho reprezentuje se vším všudy. Nelze se schovávat za to, že spam rozesílá ve firmě jiné oddělení, jiný zaměstnanec. To zákazníka nezajímá.
Karel (neregistrovaný)
---.146.broadband3.iol.cz
18. 9. 2009 22:11
Nový
Re: blacklist
celé vlákno
Ono reprezentovat pana RN je obcas dost narocne, zvlast kdyz to neni primarne jeji prace.
krakonoš (neregistrovaný)
---.idtnet.cz
18. 9. 2009 22:15
Nový
Re: blacklist
celé vlákno
Sorry, pane kolego, ale vzhledem k dialogu, který se ta slečna se mnou pokoušela vést, mne lichotivější označení opravdu nenapadá. Očekával jsem, že budu mluvit s myslícím člověkem, dočkal jsem se jen bezhlavé reprodukce jakési tréningové příručky. Zřejmě je to o tom, že získání jistých pracovních míst je podmíněno naprostou ztrátou zdravého úsudku a schopnosti byť i elementárně přemýšlet.
19. 9. 2009 11:47
Nový
Re: blacklist
celé vlákno
Těžká věc, někdy se provádí "mystery shopping" i za pomoci skutečných klientů, ta slečna ví prd, jestli je ten před ní zákazník nebo kontrola. A na těhle místech jsou předepsané "komunikační skripty", kterých se bohužel musejí držet.
krakonoš (neregistrovaný)
---.idtnet.cz
19. 9. 2009 19:36
Nový
Re: blacklist
celé vlákno
Komunikační skript pro zákazníka, který vypovídá smlouvu a přinesl vyplněný formulář, čili je pevně rozhodnut, by měl vypadat poněkud jinak, než lovení potenciální ovečky. Jenže pro mangement jakékoli firmy je nespokojený zákazník anomálie, kterou je nutno za každou cenu zlámat, aby nekazil dokonalý image. Pak se ovšem nemohou divit, že je ,,styčný důstojník" seřván.
Mablung (neregistrovaný)
---.75.broadband4.iol.cz
20. 9. 2009 0:35
Nový
Re: blacklist
celé vlákno
Nikdo se nediví že je daný "styčný důstojník" seřván. Tím že ho seřvete bohužel klesáte na dost nízkou úroveň, nicméně věřím že jsou na podobné lidi zvyklí.
Tím se té firmy nezastávám. Nechová se správně. Nicméně, lze tu situaci řešit jinak, třeba slušně trvat na svém, slušně jí uprostřed hovoru přerušit že jste pevně rozhodnut a že nemá cenu Vás přemlouvat. Nevím na jaké pozici děláte, ale zkuste si projet pamětí kdy jste Vy, či některý Váš přítel musel hájit pozici firmy i když jste s ní nesouhlasil (já se s tím setkal ve všech čtyřech firmách kterými jsem prošel). V té pozici může být i ta Vaše "slepice"
Tím se té firmy nezastávám. Nechová se správně. Nicméně, lze tu situaci řešit jinak, třeba slušně trvat na svém, slušně jí uprostřed hovoru přerušit že jste pevně rozhodnut a že nemá cenu Vás přemlouvat. Nevím na jaké pozici děláte, ale zkuste si projet pamětí kdy jste Vy, či některý Váš přítel musel hájit pozici firmy i když jste s ní nesouhlasil (já se s tím setkal ve všech čtyřech firmách kterými jsem prošel). V té pozici může být i ta Vaše "slepice"
krakonoš (neregistrovaný)
---.idtnet.cz
20. 9. 2009 13:07
Nový
Re: blacklist
celé vlákno
Hájit pozici firmy i když jsem s její politikou nesouhlasil? Tak k tomu jsem se nikdy nesnížil a nikdy nikdo ode mne nemůže něco podobného očekávat! Pokud firma udělá botu a zjistím to, upozorním nadřízené a když to nepomůže, tak i potenciální zákazníky. Ale nikdy se nebudu vědomě podílet na jakékoli špinavosti!
krakonoš (neregistrovaný)
---.idtnet.cz
20. 9. 2009 20:32
Nový
Re: blacklist
celé vlákno
Jaké LOL? tohle by snad mělo být běžným standartem! Aspoň mezi slušnými lidmi.
20. 9. 2009 21:26
Nový
Re: blacklist
celé vlákno
Prostě LOL.
Ta holka u které to začalo pracuje jako řadový zaměstnanec pojišťovny, která měla za úkol vyřídit výpověď zákazníka.
Tvůj sugestivní slib o "nikdy nezhřeším" ale čtenáři nepřímo podsouvá, jak kdyby ta zaměstnankyně z povelu vedení firmy dopoledne trávila malé děti radioaktivní zeleninou a na noční směně zavážela nebezpečný odpad do Vltavy.
Jinak jste buď nikdy nebyl zaměstnanec, nebo jste dobrej pokrytec. :)
Ta holka u které to začalo pracuje jako řadový zaměstnanec pojišťovny, která měla za úkol vyřídit výpověď zákazníka.
Tvůj sugestivní slib o "nikdy nezhřeším" ale čtenáři nepřímo podsouvá, jak kdyby ta zaměstnankyně z povelu vedení firmy dopoledne trávila malé děti radioaktivní zeleninou a na noční směně zavážela nebezpečný odpad do Vltavy.
Jinak jste buď nikdy nebyl zaměstnanec, nebo jste dobrej pokrytec. :)
krakonoš (neregistrovaný)
---.idtnet.cz
20. 9. 2009 22:46
Nový
Re: blacklist
celé vlákno
Zaměstnanec jsem byl celý život, pro dnešní managory dost nepohodlný. A bůh ví, co ta holka ve volném čase dělá, možná, že ten nebezpečný odpad do Vltavy klidně vozí, když jí to šéf dá befelem. Dnes je to o tom, že jakýkoli šéf si klidně může dovolit nařídit sebevětší debilitu a zaměstnaci nezbývá, než srazit kufry, zařvat: Jawohl herr kommandant (nebo, abychom byli styloví: Yes sir) a mlčky trpět, když to pak za šéfa odnese.
polygon (neregistrovaný)
---.net.upc.cz
21. 9. 2009 8:46
Nový
Re: blacklist
celé vlákno
To bych teda chtel mit zamestnance jako vy, ktery me na kazdem rohu pomlouva (:
krakonoš (neregistrovaný)
---.idtnet.cz
21. 9. 2009 17:46
Nový
Re: blacklist
celé vlákno
tebe bych chtěl mít za šéfa! Já jsem bůh, i když jsem blbej jak bedna kytu, že? Když jsem pracoval jako řadový zaměstnanec na montážích, dospěl jsem během krátké doby k tomu, že jsem začátkem měsíce dostal seznam úkolů a termíny jel jsem si zcela podle svého, moji šéfové nebyli blbí a rychle přišli na to, že je to pro ně i pro mne výhodné. Dnes by bylo něco takového nepředstavitelné, protože ISO je nad zdravý rozum. Ještě štěstí, že už jsem z kola venku.
Ondra (neregistrovaný)
---.25.broadband15.iol.cz
21. 9. 2009 9:32
Nový
Re: blacklist
celé vlákno
No předpokládám, že jsi ten typ, co střídá zaměstnání častěji než ponožky. Ovšem s hlavou hrdě vztyčenou, aby si manažeři mysleli, o jakého borce to nepřišli...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.all.de
21. 9. 2009 10:48
Nový
Re: blacklist
celé vlákno
Spíš mi příjde jako ten typ, co z SPT Telecom atd vyhodili na paragraf a co se zamknul do své paranoidní vyšinuté ulity, ze které štěká do okolního světa své halucinace, nasraný na veškerý okolní svět, i sám na sebe (že by byla v minulosti i nějaká ta spoluprácička se státní bezpečností)...
Snad už to nebude dlouho trvat, když už je v tom důchodu...
Snad už to nebude dlouho trvat, když už je v tom důchodu...
krakonoš (neregistrovaný)
---.idtnet.cz
21. 9. 2009 17:48
Nový
Re: blacklist
celé vlákno
S Telecomem jsem nikdy nic společného neměl. Telekomunikace u nás dělalo, v době, kdy jsem v nich pracoval, několik firem a všechny byly o několik řádů lepší.
krakonoš (neregistrovaný)
---.idtnet.cz
21. 9. 2009 17:55
Nový
Re: blacklist
celé vlákno
Na montážích jsem vydržel deset let. Začínal jsem jako řadový dělník s pokaňkaným kádrovým posudkem, (odmítl jsem vstoupit do SSM) a končil jako vedoucí čety s osmičkou a osobním ohodnocením. Dalších 5 let jem dělal jako vedoucí projektant a k řemeslu jsem se vrátil, když nám vedení chtělo ,,ztvrdit" normy. Řekl jsem jim, že odejdu, když to udělají a také jsem odešel. Dali mi devět měsíců (6 +3) a poslední dva se mne snažili zkorumpovat vším možným. Ale tomu už dneska těžko někdo uvěří, taková ,,nepřizpůsobivost" už není v módě.
mcmatak (neregistrovaný)
---.32.broadband13.iol.cz
26. 9. 2009 16:46
Nový
Re: blacklist
celé vlákno
u pásu se toho moc zkazit nedá :)
rozhodně se dozvědět o takovém zaměstnanci tak ho kopu přes celou kancelář, že mu ani hodina na sbalení stačit nebude (zaměstnanec který šíří špatné jméno o firmě to je snad i na soud)
vzhledem k tomu, že určitě vyřizují miliony žádostí a papírování, tak jeden klient, který má tak přehnanou reakci a jistě bude jeho problém zatím velice ojedinělí asi ze židle nikoho nezvedne a dokonce si myslím, že je to dobře, protože v dnešní době musí být firma především efektivní
rozhodně se dozvědět o takovém zaměstnanci tak ho kopu přes celou kancelář, že mu ani hodina na sbalení stačit nebude (zaměstnanec který šíří špatné jméno o firmě to je snad i na soud)
vzhledem k tomu, že určitě vyřizují miliony žádostí a papírování, tak jeden klient, který má tak přehnanou reakci a jistě bude jeho problém zatím velice ojedinělí asi ze židle nikoho nezvedne a dokonce si myslím, že je to dobře, protože v dnešní době musí být firma především efektivní
Mablung (neregistrovaný)
---.75.broadband4.iol.cz
19. 9. 2009 12:09
Nový
Re: blacklist
celé vlákno
Co jsem tak slyšel, tak na call centrech je max. úmrtnost zaměstnance asi tak dva roky. Déle tam nikdo nevydrží. Kvůli s prominutím hovadům, kteří si vylévají na nich vztek.
Zákazník si ve své tuposti neuvědomuje, že ta "slepice" za přepážkou s jeho problémem většinou nic udělat nemůže. Má jen omezené kompetence a dobře jí naučili, že na podobné omezence musí použít metodu obehrané desky. To že marketingové oddělení rozesílá spam, to ona skutečně nevyřeší. A když jí tam s tím někdo otravuje, tak dá desku na gramofon a myslí si něco o prdeli. Stejně jako ten zákazník.
Teď samozřejmě píšu k danému případu. Obecně nejsou neobvyklé situace, kdy za tou přepážkou sedí nějaká slepice která by něco dělat mohla, ale je buď líná nebo blbá (případně obojí). V tomto konkrétním případě, co mohla udělat? Říci Krakonošovi "zažalujte prosím naší firmu, ať si to konečně naše marketingové oddělení upraví"? Nebo mu řici "na mě kašlou, děláte dobře že jdete ke konkurenci"? Nejrozumnější odpověď by asi bylo slušné poslání do háje typu "vyrozumím naše marketingové oddělení, ale bohužel nemám více pravomocí". Jenže inteligentní člověk pochopí že to je slušné poslání do háje ...
Zákazník si ve své tuposti neuvědomuje, že ta "slepice" za přepážkou s jeho problémem většinou nic udělat nemůže. Má jen omezené kompetence a dobře jí naučili, že na podobné omezence musí použít metodu obehrané desky. To že marketingové oddělení rozesílá spam, to ona skutečně nevyřeší. A když jí tam s tím někdo otravuje, tak dá desku na gramofon a myslí si něco o prdeli. Stejně jako ten zákazník.
Teď samozřejmě píšu k danému případu. Obecně nejsou neobvyklé situace, kdy za tou přepážkou sedí nějaká slepice která by něco dělat mohla, ale je buď líná nebo blbá (případně obojí). V tomto konkrétním případě, co mohla udělat? Říci Krakonošovi "zažalujte prosím naší firmu, ať si to konečně naše marketingové oddělení upraví"? Nebo mu řici "na mě kašlou, děláte dobře že jdete ke konkurenci"? Nejrozumnější odpověď by asi bylo slušné poslání do háje typu "vyrozumím naše marketingové oddělení, ale bohužel nemám více pravomocí". Jenže inteligentní člověk pochopí že to je slušné poslání do háje ...
krakonoš (neregistrovaný)
---.idtnet.cz
19. 9. 2009 19:32
Nový
Re: blacklist
celé vlákno
Hovada jsou ti, kteří taková call centra zřizují! Služba, která nic nevyřeší a jen blábolí nesmysly, je zbytečná a peníze zbůhdarma žeroucí. Specielně v tomhle případě bych na jejím místě ten papír převzal, zkontroloval, zda obsahuje předepsané náležitosti, poděkoval a rozloučil se! Když od nějaké firmy odcházím, tak opravdu nechci poslouchat bláboly o tom, jak jsou dobří a proč to dělám, když ti ostatní ne.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
188.92.9.---
21. 9. 2009 7:09
Nový
Re: blacklist
celé vlákno
Prene tak, kdyz znamy v GB rusil ucet v bance, tak se ho jen zeptali zda byl spokojen a do 10ti minut bylo vyrizeno. Tudiz spokojen byl.
21. 9. 2009 9:31
Nový
Re: blacklist
celé vlákno
Asi mají rozumné vedení. Tady to totiž je tak, že šéf té slečny na přepážce je denně sprdáván, jakto že mu ubývají pojištěnci a dle zákonu padajícího exkrementu nadává jí. Ta je vyplašená a bojí se, esli tohle náhodou není kontrola tak si prostě odsype ty své povinné otázky, zda si to přeci jen nechce rozmyslet. Do toho přijde krakonoš a seřve ji taky, co si to dovoluje (efekt to má zhruba stejný jako když někdo řve na babu na poště, proč tam jsou takové fronty, nebo na Ukrajinku na kase superhyper, proč mají rohlíky za 2 koruny). Ona pak přijde domů, spráská nebohá dítka a štěká na manžela, který si pak tu frustraci zase vyleje na trafikantce, proč není jeho oblíbené Rudé právo a tak to jde furt dokola.
krakonoš (neregistrovaný)
---.idtnet.cz
21. 9. 2009 17:59
Nový
Re: blacklist
celé vlákno
Rudé právo nikdy mojí oblíbenou tiskovinou nebylo. Takhle ABC, Věda a Technika, Radioamatér, Vesmír, Živa... A té slečně jsem jen řekl, ať se nenamáhá, že to má marné.
21. 9. 2009 20:53
Nový
Re: blacklist
celé vlákno
RP jsem přiřadil manželovi té "slípky" ;-) a pokud to bylo se slečnou v klidu, pak je to OK.
krakonoš (neregistrovaný)
---.idtnet.cz
21. 9. 2009 18:10
Nový
Re: blacklist
celé vlákno
Není větší neštěstí, než mít za nadřízeného nemyslící hovado! Bohužel, sehnat dnes u nás zaměstnání, kde tohle nehrozí, je prakticky nemožné.
TM (neregistrovaný)
195.250.150.---
21. 9. 2009 15:18
Nový
Re: blacklist
celé vlákno
To by se mi taky libilo... moje posledni zkusenost s bankou (CSOB) byla presne opacna. prisel mi dopis abych si vyzvedl novou kartu. prisel jsem na pobocku a nez mi proti podpisu dali kartu musel jsem absolvovat dotaznik (o kterem jsem rikal ze nemam cas), 3x odmitnout dotaz na nastaveni kontokorent a odmitnout kreditni kartu (coz uz jsem udelal v minule dobe trikrat) abych po dvaceti minutach kartu dostal... jak jsem bohuzel za tyden zjistil - karta byla neaktivovana protoze na to ta zenska za prepazkou zapomnela kdyz mi nutila sluzby, ktere nechci a nepouzivam (jak bylo z dosavadniho vedeni uctu videt)... v tu chvili jsem byl tak nastvanej ze jsem vazne uvazoval ze u te banky okamzite skoncim...
krakonoš (neregistrovaný)
---.idtnet.cz
21. 9. 2009 17:50
Nový
Re: blacklist
celé vlákno
Také jsem rušil kdysi účet v GE money bank. Proběhlo to celkem korektně, jenže po čtvrt roce mne začali spamovat a přestali, až když jsem je napráskal na UOOU.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.idtnet.cz
19. 9. 2009 10:50
Nový
Re: blacklist
celé vlákno
Myslíš tu svou? Jsem zvyklý bavit se s myslícími lidmi! S nepovedenou napodobeninou přehrávacího systému se rozumně komunikovat nedá. Ostatně co na tom! Ta dívenka tam určitě bude sedět dál a management se kvůli jednomu případu za nos určitě nechytí a bude svými ,,výhodnými" nabídkami otravovat ostatní klienty vesele dál.
18. 9. 2009 10:29
Nový
Re: blacklist
celé vlákno
Ideálně blacklisty propagovat i dál... Po nějaké době nebudou takové maily chodit nikomu a odesílatel se začne divit, co se děje... a třeba mu to časem i dojde. :-)
Na druhou stranu se nám už několikrát stalo, že se klientův mail server ocitnul na globálních blacklistech a dost jsme se zapotili, abychom to co nejrychleji vyřešili... Ale to byla podle všech indícií práce konkurence, což je bohužel stinná stránka tohoto řešení problému :-(
Na druhou stranu se nám už několikrát stalo, že se klientův mail server ocitnul na globálních blacklistech a dost jsme se zapotili, abychom to co nejrychleji vyřešili... Ale to byla podle všech indícií práce konkurence, což je bohužel stinná stránka tohoto řešení problému :-(
Agent (neregistrovaný)
---.multima.cz
18. 9. 2009 11:21
Nový
Re: blacklist
celé vlákno
To ještě nic není proti blacklistům, které evidují celé cloudy po dosazení určitého počtu spamů z nich (např na takovém BL byl a možná ještě je cloud Telefoniky O2 = 1.2 mil IP adres) a pokud jste součástí toho cloudu, tak selektivní vyřazení vaší IP zápisem do whitelistu je placená služba!
Hexer (neregistrovaný)
---.silesnet.net
19. 9. 2009 22:29
Nový
Re: blacklist
celé vlákno
Kdyby jen to... zatim co jinde vetsinou staci zavolat (napsat) ze problemovy spamer byl odstranen tak nekteri si z toho udelali zivnost... Normalne vas z BL odstrani hned po nahlaseni (pokud se problem neopakuje...kdyz jo dostanete +24h) ale nedavno jsem se setkal ze automat me odstrani za TYDEN!!! A pokud chci hned mam si to zaplatit... (taky super byt v cloudu)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
188.92.9.---
18. 9. 2009 10:51
Nový
Re: blacklist
celé vlákno
Ja to delam variantne tak ze uvedu spamovej mail, ze kteryho si vytahnu inkriminovanej mail, jinak se v nom automaticky vsechno maze. Pripadne si zalozim jednorazovej alias ;).
Libb (neregistrovaný)
---.56.broadband13.iol.cz
18. 9. 2009 20:16
Nový
Re: blacklist
celé vlákno
Mně ano, teda asi na potřetí, ale podařilo.
Jinak s článkem souhlas, někdy se opravdu těžce zbavuje "newsletterů"
Řeším to tak, že používám službu Jettable mail, výborná věc. Kdo nezná: založí to mail s paltností, kterou určíte (24 hodin až týden) a přeposílá, co přidje, na váš mail. Po určené době ten alias přestane fungovat. Zajímavé, že zatím se mně stalo jen jednou, že mail v té doméně při registraci odmítli :-)
Jinak s článkem souhlas, někdy se opravdu těžce zbavuje "newsletterů"
Řeším to tak, že používám službu Jettable mail, výborná věc. Kdo nezná: založí to mail s paltností, kterou určíte (24 hodin až týden) a přeposílá, co přidje, na váš mail. Po určené době ten alias přestane fungovat. Zajímavé, že zatím se mně stalo jen jednou, že mail v té doméně při registraci odmítli :-)
Divnej borec (neregistrovaný)
---.vodafone.cz
18. 9. 2009 21:38
Nový
To mi něco připomělo ...
celé vlákno
Pěkné, ale kdysi v minulosti byly i lepší služby.
Stačilo například zaslat na daný mail server e-mail jehož předmět byl takový a takový a on podle toho příkazu a dalších parametrů byla automaticky vytvořena e-mailová schránka. Kompletní obsluha přes příkazy uváděné jako předmět.
Také existovala služba, že jste prostě někomu řekl ať vám pošle e-mail na "cokoli jedinečného"@"doména tehdejší služby".com a při příchodu takového e-mailu na daný e-mail server byla automaticky vytvořena e-mailová schránka s omezenou dobou platnosti (tuším 14 dní) a omezenou velikostí. Takovouto schránku jste si mohli zcela bezpečně vybrat jen vy a odesílatel zprávy protože šance, že by někdo další uhodl její jméno byla mizivá.
Stačilo například zaslat na daný mail server e-mail jehož předmět byl takový a takový a on podle toho příkazu a dalších parametrů byla automaticky vytvořena e-mailová schránka. Kompletní obsluha přes příkazy uváděné jako předmět.
Také existovala služba, že jste prostě někomu řekl ať vám pošle e-mail na "cokoli jedinečného"@"doména tehdejší služby".com a při příchodu takového e-mailu na daný e-mail server byla automaticky vytvořena e-mailová schránka s omezenou dobou platnosti (tuším 14 dní) a omezenou velikostí. Takovouto schránku jste si mohli zcela bezpečně vybrat jen vy a odesílatel zprávy protože šance, že by někdo další uhodl její jméno byla mizivá.
Vojta (neregistrovaný)
---.alfservis.cz
20. 9. 2009 22:12
Nový
Re: To mi něco připomělo ...
celé vlákno
www.10minutemail.com - perfektní věc na fóra
Divnej borec (neregistrovaný)
---.vodafone.cz
21. 9. 2009 10:55
Nový
Re: To mi něco připomělo ...
celé vlákno
Díky,
když jsem komentář psal, tak jsem právě doufal, že někdo se o znalost podobných služeb podělí.
když jsem komentář psal, tak jsem právě doufal, že někdo se o znalost podobných služeb podělí.
Jirka P (neregistrovaný)
---.36.broadband2.iol.cz
21. 9. 2009 13:54
Nový
Re: To mi něco připomělo ...
celé vlákno
Jiná taková služba je dodgit.com
19. 9. 2009 3:46
Nový
Re: blacklist
celé vlákno
Gmail nabízí možnost použít mailovou adresu jmeno+cokoliv@gmail.com, kde všechny maily v tomto formátu spadnou do vaší schránky - a vy si pak můžete přidat filtr aby se např. maily na jmeno+inkriminovanyobchodcz@gmail.com házely do koše...
stoural (neregistrovaný)
77.48.59.---
21. 9. 2009 8:02
Nový
Re: blacklist
celé vlákno
Spousta firem nabizi nabizi aliasy cokoliv@vasedomena.cz
petr ci pavel (neregistrovaný)
193.165.182.---
18. 9. 2009 10:30
Nový
RE: Milá firmo XYZ,
celé vlákno
znovu jeden typu "serete me, povím o vás ostatním, ale neřeknu, jak se jmenujete"??
http://www.lupa.cz/clanky/lesk-a-bida-ceskych-e-shopu/nazory/vse/
Tohle nemá cenu, radši to nepište vůbec. Nebo to napište abyste si ulevil a místo odeslání to smažte, protože pro ostatní to nemá žádnou hodnotu.
http://www.lupa.cz/clanky/lesk-a-bida-ceskych-e-shopu/nazory/vse/
Tohle nemá cenu, radši to nepište vůbec. Nebo to napište abyste si ulevil a místo odeslání to smažte, protože pro ostatní to nemá žádnou hodnotu.
Eduard Hlava (neregistrovaný)
---.142.broadband7.iol.cz
18. 9. 2009 10:35
Nový
RE: Milá firmo XYZ,
celé vlákno
Zase další, kdo to nepochopil :-)
petr ci pavel (neregistrovaný)
193.165.182.---
18. 9. 2009 10:43
Nový
RE: Milá firmo XYZ,
celé vlákno
ne, ano
ne (nepochopil), ano (máte pravdu)
jsem trochu pomalejší a hodně natvrdlý. Nakopněte mě, prosím.
dík
ne (nepochopil), ano (máte pravdu)
jsem trochu pomalejší a hodně natvrdlý. Nakopněte mě, prosím.
dík
Bobrnautus (neregistrovaný)
88.86.108.---
18. 9. 2009 10:45
Nový
Výborný článek
celé vlákno
Výborný článek, docela jsem se zasmál i nad zmínkou o hotelu pod stromem a nostalgicky zavzpomínal na nabízené sele na rožni. :-D Vím, že celý název firmy nechcete uvést, ale jsem na dobré stopě, když si myslím, že začíná na M a končí na t? Děkuji za odpověď.
18. 9. 2009 12:04
Nový
Re: Výborný článek
celé vlákno
No jo, vidíš.... Ten hotel mi nějak přestal chodit... :-) Dřív jsem tam "byl zvaný" skoro pořád :-)
Mard (neregistrovaný)
---.i4g.tmcz.cz
23. 9. 2009 0:51
Nový
Re: Výborný článek
celé vlákno
Ano ano! Kdybyste mi hotel nepřipomněl tak už o něm nevím. Buh ví, co zabralo zda antispamový filtr, nebo že je zavřeli :-)
13. 10. 2009 12:13
Nový
Re: Výborný článek
celé vlákno
Dneska mi přišla nabídka od Kuboff-Krystoff Hotels.. Že by pokračovatel? Kdo další je "zvaný"? :-)
jenicek (neregistrovaný)
141.202.248.---
18. 9. 2009 11:10
Nový
To se dělá jinak
celé vlákno
obětujte pár korun a pošlete tu žádost o vyřazení doporučeně do vlastních rukou s doručenkou řediteli nebo jednateli. Když se nezadaří tak zas, ono ho to nebude bavit a nějaký lopatě dá příkaz ať toho vola co ho furt prudí smažou.
randomofamber (neregistrovaný)
---.dse.cz
18. 9. 2009 13:12
Nový
Re: To se dělá jinak
celé vlákno
Mě stačí vždy pohrozit příslušným zákonem, a že pokud mě ještě něco pošlou, pak je nahlásím na úooú.
Divnej borec (neregistrovaný)
---.vodafone.cz
18. 9. 2009 21:46
Nový
Mail service je lepší
celé vlákno
To já bych se s nimi tak nepáral.
Nahlásil bych je normálně poskytovateli služeb e-mailu, nejlépe free, nebo ISP. A ať si pak přičítají své blbosti že jejich e-maily mnéhé servery zahazují jako SPAM. Vždyť to je konec konců SPAM, jak vyšitý.
Nějaké hrození zákony a úřady je příliš vysylující.
Nahlásil bych je normálně poskytovateli služeb e-mailu, nejlépe free, nebo ISP. A ať si pak přičítají své blbosti že jejich e-maily mnéhé servery zahazují jako SPAM. Vždyť to je konec konců SPAM, jak vyšitý.
Nějaké hrození zákony a úřady je příliš vysylující.
no-x (neregistrovaný)
---.inext.cz
19. 9. 2009 8:59
Nový
Re: To se dělá jinak
celé vlákno
Nechápu na co si stěžujete!
pokud něco někde objednáte a necháte zatrhlé políčko "chci dostávat novinky a zpravodaj blabla.. na svůj e-mail" tak potom nebečte že Vám něco chodí a nedělejte hrdiny s uoos apd.
Pokud to je zatrhlý, tak nějaký úřad se jen omluví e-shopu za neoprávněnou stížnost.
pokud něco někde objednáte a necháte zatrhlé políčko "chci dostávat novinky a zpravodaj blabla.. na svůj e-mail" tak potom nebečte že Vám něco chodí a nedělejte hrdiny s uoos apd.
Pokud to je zatrhlý, tak nějaký úřad se jen omluví e-shopu za neoprávněnou stížnost.
krakonoš (neregistrovaný)
---.idtnet.cz
19. 9. 2009 10:54
Nový
Re: To se dělá jinak
celé vlákno
Sviňárna první třídy je, že to okénko je defaultně zatrhnuté! Stačí si ho nevšimnout a je zle. Takže, když už posíláte na UOOU stížnost, požadujte také odstranění toho zatržítka.
aaaaassss (neregistrovaný)
94.142.236.---
19. 9. 2009 13:07
Nový
Re: To se dělá jinak
celé vlákno
a co , kdyz policko bylo prazdne a nebo zatrhnute a ono pisemne pozadal o nezasilani dalsich mailu (na coz ma narok i kdyz mel puvodne pole zaskrtnute). Oni pak posilaj vse dal jak pise.
Ja to resim proste tim formularem na UOOU a mam klid. Oni pak maji strach , protoze , kdyz se po me najde jeste jenom jeden, tak, uz jim leti fakt pokuta a to si kazdy rozmysli.
Ja to resim proste tim formularem na UOOU a mam klid. Oni pak maji strach , protoze , kdyz se po me najde jeste jenom jeden, tak, uz jim leti fakt pokuta a to si kazdy rozmysli.
krakonoš (neregistrovaný)
---.idtnet.cz
20. 9. 2009 13:11
Nový
Re: To se dělá jinak
celé vlákno
Vždycky ho mají zatrhnuté. Ono je mnohem efektivnější nechat ho zatrhnuté, protože si toho občas někdo nevšimne, než ho nechat prázdné a spoléhat na to, že někdo po zasílání spamu zatouží.
Jouda (neregistrovaný)
---.ct.cz
21. 9. 2009 8:37
Nový
Re: To se dělá jinak
celé vlákno
Zatrhnuté to podle zákona být nesmí, v ČR platí tzv. OPT IN, tzn. pokud to chcete, musíte se přihlásit a ne pokud náhodou nechcete, tak "odškrtnout".
krakonoš (neregistrovaný)
---.idtnet.cz
21. 9. 2009 18:01
Nový
Re: To se dělá jinak
celé vlákno
Zkuste se podívat na www.alza.cz, ale opatrně.
GSE (neregistrovaný)
---.mamutnet.cz
18. 9. 2009 11:36
Nový
Mironet.cz
celé vlákno
Ten stejný broblém, Mironet spamuje..
Mám chuť vzít krumpáč a ten jeji e-mail server pořádně porychtovat..
Mám chuť vzít krumpáč a ten jeji e-mail server pořádně porychtovat..
Tomas (neregistrovaný)
---.net.upc.cz
18. 9. 2009 15:47
Nový
Re: Mironet.cz
celé vlákno
Mironetu jsem v minulosti 2x odmítl zasílání spamů a chvilku byl pokoj.
Nedávno zase začali posílat tak jsem je rovnou napráskal na UOOU.
Nedávno zase začali posílat tak jsem je rovnou napráskal na UOOU.
krakonoš (neregistrovaný)
---.idtnet.cz
18. 9. 2009 22:18
Nový
Re: Mironet.cz
celé vlákno
Nejlepší řešení. Je to zadarmo, vyřídí se to E-mailem a oni už si příště nějaké spamování dvakrát rozmyslí.
19. 9. 2009 10:00
Nový
RE: Milá firmo XYZ,
celé vlákno
Vojto, klidně bych se nebál uvést název firmy a ještě bych jim pak poslal link na zmíněnou glosu ;-) A poslal bych jej jmenovitě oné paní/slečně, která se tak dušovala, že nevyžádané maily ustanou.
19. 9. 2009 10:06
Nový
RE: Milá firmo Mironet.cz,
celé vlákno
Ještě dodám, že jsem mrknul na Mironet.cz a našel tam věrnostní program, podobný tomu v textu http://info.mironet.cz/slevy/vernostni-program/vyhody-vernostniho-programu ... třeba je to jen náhoda ;-)
krakonoš (neregistrovaný)
---.idtnet.cz
19. 9. 2009 10:59
Nový
RE: Milá firmo Mironet.cz,
celé vlákno
Někdy v květnu jsem u Mironetu kupoval inkousty do tiskárny. Na netu jsem zjistil, že zboží mají na skladě, dostavil jsem se osobně a učinil objednávku, kontakt na sebe jsem jim nedal, s tím, že vím, že zboží mají a že si ho hned odnesu. Šklebili se jak stádo čertů na svěcenou vodu, ale požadované jsem nakonec obdržel. Naštěstí mám hroší kůži takže tlakům na to, abych se zaregistroval, nebo udal E-mail jsem úspěšně odolal.
cgi (neregistrovaný)
---.net.upc.cz
21. 9. 2009 8:42
Nový
nejen mrkvonet...
celé vlákno
...podobně je na tom i cybex.cz, který sice v e-mailu uvádí odkaz na zrušení odběru novinek, ale tento odkaz už přes 4 roky nefunguje. Stejně tak i asbis.cz chrlí 3-5x týdně akce typu "kupte 10 LCD monitorů XY a získejte USB flashku".
Pet (neregistrovaný)
---.par.adsl.static.bluetone.cz
21. 9. 2009 9:28
Nový
Re: nejen mrkvonet...
celé vlákno
Ok, jejich mínus. Nebo nemáte u antispamu blacklist?
antispam (neregistrovaný)
---.strcechy.adsl-llu.static.bluetone.cz
21. 9. 2009 15:43
Nový
Trestní oznámení je občas i zábava!
celé vlákno
Obzvlášť když máte po ruce spoustu důkazů, třeba o porušení zákona týkajícího se rozesílání nevyžádané pošty a reklamy. Zkuste to, rozhodně se pobavíte líp, než ta firma!
A možná že se i dočkáte, že si po pokutě dá s obtěžováním pohov...i když to by byl asi přílišný idealismus.
A možná že se i dočkáte, že si po pokutě dá s obtěžováním pohov...i když to by byl asi přílišný idealismus.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
84.242.102.---
21. 9. 2009 16:18
Nový
Re: Trestní oznámení je občas i zábava!
celé vlákno
chudacek Bednar, posleme mu kazdy petikacku, at uz da konecne pokoj
krakonoš (neregistrovaný)
---.idtnet.cz
21. 9. 2009 18:07
Nový
Re: Trestní oznámení je občas i zábava!
celé vlákno
Lepší by bylo poslat balíček s bombičkou spammerovi. Kdysi jsme v Berouně měli problémy s tím, že se nám ztrácely vratné polystyrenové krabice. Zabralo až to, že jsem jednu z nich delší dobu používali, jako latrinu pro ,,velkou", po naplnění ji pečlivě zabalili, kvůli utěsnění a umístili tak, aby byla hezky po ruce. Během dvou hodin zmizela a pak už krádeže přestaly.
21. 9. 2009 20:50
Nový
Proč jim to neposílat zpátky?
celé vlákno
Já takovýhle problémy nemám, ale našel bych si na webu kontakt na šéfa příslušného oddělení, případně celé firmy, a ty reklamní maily jim přeposílal s tím, že o ně nemám zájem. Myslím, že by s tím za chvíli něco udělali :-).
George (neregistrovaný)
---.jaronet.cz
22. 9. 2009 6:31
Nový
Toto byl zbytečný článek
celé vlákno
Nevím sice o jaký e-shop šlo, ale autor se mi zdá velice úzkoprsý. Klasický zákazník škodič. Proč vůbec píše takové články a doznává se k udávání? Tito zákazníci a jim podobní škodí naší ekonomice, na podnikatele posílají ČOIky, berňáky, sociálky a jiné úřady jen kvůli tomu že robot rozešle nevyžádaný e-mail. Vážený pane pisateli, zamyslete se nad svým chováním.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
188.92.9.---
22. 9. 2009 7:49
Nový
Re: Toto byl zbytečný článek
celé vlákno
Koukam, dalsi spamer a jeste se tim chlubi. Jen tu uvedte koho spamujete, s radosti vas prasknu take.
madhu (neregistrovaný)
---.praha5.net
22. 9. 2009 9:45
Nový
Re: Toto byl zbytečný článek
celé vlákno
Ukaz jak nejsi uzkoprsy a dej sem svuj mail.
melkor (neregistrovaný)
---.eurotel.cz
22. 9. 2009 12:45
Nový
Re: Toto byl zbytečný článek
celé vlákno
:-))))
Nekteri to, jak se zda, totalne nepochopili ...
Nekteri to, jak se zda, totalne nepochopili ...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.nextra.cz
22. 9. 2009 16:49
Nový
Re: Toto byl zbytečný článek
celé vlákno
Trpíte debilitou nebo jen neumíte chápat psaný text?
krakonoš (neregistrovaný)
---.idtnet.cz
23. 9. 2009 10:16
Nový
Re: Toto byl zbytečný článek
celé vlákno
Zamýšlým se, až se mi z hlavy kouří, ale nic špatného na tom, že nechci být obtěžován bandou idiotů vašeho typu, neshledávám. Spíš si vzpomínám na to, jak se kdysi říkalo: Dobré zboží se chválí samo a Méně bývá více. Pokud se snažíte vnucovat za každou cenu široké veřejnosti zmetky, musíte počítat s oprávněným postihem. A jistě je vám také známo, že časté otravování vyvolává u cílové skupiny alergii nejen na vaši firmu, ale i všechny ostatní, které se pokušejí o něco podobného.
26. 9. 2009 11:09
Nový
Re: Toto byl zbytečný příspěvěk, Georgi
celé vlákno
Georgi, Tobě nevadí spam v poště? Čteš si jej? Nebo rovnou mažeš? Nebo ti spam nechodí? Možná by ses měl nad svým příspěvkem zamyslet spíše ty.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.karneval.cz
24. 9. 2009 19:16
Nový
RE: Milá firmo XYZ,
celé vlákno
Vojtechu oprav si tam preklepy a chyby. Ostudo.
Jinak k tematu:
Chcete registraci? - Nemam zajem, koupim to jinde.
Potvrzeni objednavky mailem? - ok, tu mate freemail s filterm IncomeToBin
Posilate spam? - rovnou na blacklist, RBL apod. a pak UOOZ
Jinak k tematu:
Chcete registraci? - Nemam zajem, koupim to jinde.
Potvrzeni objednavky mailem? - ok, tu mate freemail s filterm IncomeToBin
Posilate spam? - rovnou na blacklist, RBL apod. a pak UOOZ
Michal (neregistrovaný)
84.42.166.---
25. 9. 2009 21:17
Nový
Mironet ma i dalsi vroubky
celé vlákno
1) Kdyz u Mironetu v bejvale firme sitar kupoval soucastky na server do racku, prodali mu pouzity procesor. Po reklamaci mu dali jiny opet pouzivany a dokonce si toto dovolili i potreti.
2) Kamaradka u nich mela koupeny zapeceteny pocitac a kdyz se zhroutila deska, tak to samozrejme dala do Mironetu na vymenu. V mironetu ji pritom potaji vymenili grafiku - za nejakou Geforce 3 ji tam vratili tenkrat x let starou Rivu. Ja uz u nich nekoupim ani jumper.
2) Kamaradka u nich mela koupeny zapeceteny pocitac a kdyz se zhroutila deska, tak to samozrejme dala do Mironetu na vymenu. V mironetu ji pritom potaji vymenili grafiku - za nejakou Geforce 3 ji tam vratili tenkrat x let starou Rivu. Ja uz u nich nekoupim ani jumper.