Hlavní navigace

Názory k článku Mirek Zeman: Budoucnost médií aneb Small Is the New Big

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 31. 10. 2013 15:27

    JurajRecky (neregistrovaný)

    Teda z pohladu Slovaka na slovensky trh:
    1. Co media, ktore nemaju v publiku malu bohatu skupinu? Bolo by podla vas v poriadku, keby vychdzali len Horspodarske Noviny a zbytok by padol?
    2. Pretvorit vydavatelstvo na spolocnost, ktora bude mat milion biznis aktivit okrem vydavania tlace (napriklad) je ciste sialenstvo nie len z pohladu z "vonku" ale najma z pohladu z "vnutra". Preco by sa mali peniaze zarobene na kavickach, batohoch alebo inych sluzbach vrazat do nejakych novin a v podstate ich splachovat do kanala, ked sa radsej mozu vyuzit na nieco co ich este viac rozmnozi? Mimochodom, viete si predstavit platovu politiku v takom vydavatelstve? Redaktor tam dostane minimalnu mzdu, lebo vytvara dopredu stratovy produkt, a nejaky manazer, ktory sa bude starat o kaviaren bude mat troj- svornasobok minimalnej mzdy. Nevykaslali by ste sa na to ako novinar?
    Pri vsetkej ucte pane, nepoznam vas, ale do medii a celkovo do biznisu radsej moc nerypte, lebo skoncite skorej nez vobec zacnete...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).