Miroslav Motejlek chystá spuštění dalšího webu, poprvé bez předplatného

Po ekonomickém Motejlek.com a projektu Lawyersmotejlek.com popisujícím trh advokátních kanceláří připravuje Miroslav Motejlek spuštění webu o energetice.

Novinář Miroslav Motejlek v brzké době spustí nový přírůstek do rodiny svých serverů. Web vzniká na adrese energymotejlek.com a jak je z názvu patrné, bude se zabývat energetikou. Půjde také o první Motejlkův projekt, který bude přístupný bez předplatného. 

„Českou a slovenskou energetiku čekají obrovské změny, především ve vlastnické struktuře. Trh se úplně změní, protože všechny velké zahraniční firmy nakonec úplně odejdou,“ vysvětluje Motejlek, co ho ke spuštění projektu vede.

Server by se měl podle jeho slov čtenářům otevřít nejspíš už tento týden.

Mají se na něm objevovat texty především tuzemských expertů na energetiku: „Čeští odborníci, kteří tady stavěli atomové elektrárny, jsou dnes rozprostření po celém světě a dělají pro velké firmy. Chceme, aby k nám psali o tom, jak vidí budoucnost, kudy cesta vede a nevede,“ dodává Motejlek.

Na rozdíl od jeho dalších projektů bude obsah webu přistupný volně, bez předplatného. „Web je otevřený. Něco z toho ale mít chceme, aby byl projekt profitní. Uvidíme, jestli přijdou nějací inzerenti, kteří řeknou, ano, to nás zajímá, chceme to podpořit, protože chceme, aby se o těchto tématech diskutovalo,“ popisuje Motejlek obchodní model. 

CIF16

Vedle ekonomického serveru Motejlek.com od letošního března provozuje také web Lawyersmotejlek.com, který se zaměřuje na popis dění na trhu českých advokátních kanceláří. Zatímco ekonomický server kromě textů pro předplatitele nabízí i malou část obsahu zdarma, ten právnický je zcela uzavřený za paywallem.

Vydavatelská firma, ve které má Motejlek 66% podíl a 34 % vlastní investor Ondřej Tomek, v loňském roce vykázala před zdaněním zisk 6,2 milionu Kč, což je meziroční růst na víc než dvojnásobek. Podle Motejlka se na zvýšení zisku podílely jednak prodeje magazínu Motejlek.art, jednak nárůst počtu firemních předplatitelů.

Školení e-mail marketingu – pokročilé techniky

  •  
    Jak připravit šablonu moderního e-mailu
  • Jak spustit automatizované kampaně
  • Jak dynamizovat běžnou rozesílku

Detailní informace o školení e-mail marketingu - pokročilé techniky »