Hlavní navigace

Místní vyhledávání v Americe raketově roste

David Antoš

Analytická společnost comScore uveřejnila statistiky lokálního hledání ve Spojených státech. Podle jejích údajů se jedná o silně rostoucí segment. Roční růst činí 43 procent, v červenci prý nějaký druh místního vyhledávání provedlo 63 procent američanů internetových uživatelů. S 29,8 procenty vede Google, v závěsu za ním je Yahoo s 29,2 procenty a Microsoft s 12,3 procenty, ostatní služby již mají velký odstup.

Analytická společnost comScore uveřejnila statistiky lokálního hledání ve Spojených státech. Podle jejích údajů se jedná o silně rostoucí segment. Roční růst činí 43 procent, v červenci prý nějaký druh místního vyhledávání provedlo 63 procent američanů internetových uživatelů. S 29,8 procenty vede Google, v závěsu za ním je Yahoo s 29,2 procenty a Microsoft s 12,3 procenty, ostatní služby již mají velký odstup.

Zajímavé je pouhých 7,1 procent náležící Time Warneru (AOL), jehož mapovací služba Mapquest je dlouhodobě neoblíbenějším serverem svého druhu. Lokální vyhledávání je však poněkud jiná kategorie než mapy. Ostatně podle údajů stejné agentury z června jsou procentní podíly v této oblasti velmi odlišné. Mapquest jasně vede s 52,2 procenty, druhé Yahoo má 30 procent a až třetí je Google s 22,6 procenty. Přesto Mapquest postupně ztrácí především kvůli rozsáhlé inovaci ostatních portálů. Ani on ale úplně nespí a před pár dny začal používat stejnou techniku posunování mapy taháním myší jako Google, Yahoo, Windows Live, Ask.com i český Seznam. (comScore)

Našli jste v článku chybu?