Hlavní navigace

Miton spouští novou službu. Wellness tržiště Lavito

12. 11. 2015
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Zdraví, krása a relaxace. Miton boys se pouští do dalšího nového projektu pro fanoušky zdravého životního stylu.

Rovnou Česko i Polsko. Lavito.cz i stejná značka s koncovkou .pl se pouští vytáhnout peníze z kapes fanoušků masáží, jógy a zdraví. „Dlouhou dobu jsme dělali služby pro český trh, ale časem jsme zjistili, že naše ambice jsou větší. Když dnes rozjíždíme nový projekt, tak se na něj díváme už v kontextu minimálně Evropy,“ říká Tomáš Matějček z Mitonu. 

Po roce pilotního projektu spustil patnáctičlenný tým službu zaměřenou především na mobilní telefony. Podobně jako Restu se snaží odstranit nutnost telefonovat při rezervaci. Mobil ale využívá jinak. 

„Lavito je koncipované tak, aby si na něm i ten, kdo má jen málo času, mohl kdykoli rezervovat například nejbližší saunu nebo holiče, který má právě volno. Naším cílem je, aby zákazníci měli přehled o kapacitě a dostupnosti každého poskytovatele služeb,“ říká Petr Bartoš, který už stál i v pozadí DámeJídla nebo Slevomatu.

Po úspěšném prodeji DámeJídlo zkouší Miton podobnou službu. Lavito má příští rok ambici dostat se na obrat kolem desítek milionů korun. „Inspirace přišla z Asie, kde tvoří online platby a rezervace v této oblasti už deset procent,“ tvrdí Matějček. 

Mobily jsou v případě Lavito oknem do světa lokálních poskytovatelů služeb. Podle polohy uživatele vyhledá nejvhodnější služby v daném místě a čase. Nabídne také přímou rezervaci a platbu. „Na Slevomatu vidíme třicetiprocentní podíl návštěv z mobilu, ale jen patnáct procent konverzí. Potenciál tak ještě není vytěžený,“ říká Ondřej Raška z Mitonu.  

Do konce března 2016 chce Lavito získat tisícovku partnerů pod smlouvou a třicet tisíc „štamgastů“. „Hned jak se nám osvědčí koncept, tak půjdeme na Slovensko,“ dodává Bartoš.

Zahraničí Miton láká. Aby také ne. Po patnácti letech. Expanzi chce firma rozjet během příštího roku. „Napřed jsme se přestěhovali ze severu Čech do Prahy a teď se chceme posunout do Berlína nebo Londýna,“ dodává Matějček. 

Budoucnost patří strojům

Za patnáct let svého působení nastartoval Miton sám nebo s dalšími investory jen na českém trhu přes dvacet firem a třináct z nich úspěšně prodal. Dalších deset firem spoluvlastní v sedmi zemích Evropy. Dnes se jeho tržby točí kolem 3,5 miliardy korun. 

BRAND24

Kromě zahraniční expanze se už firma zaměřuje na nové technologie, které mají posunout její projekty anebo i objevit nové možnosti. „Nový internet bude v deep learningu a velkých datech, které se dají využít v e-commerce nebo třeba ve službách jako je Twisto. To jsou nové příležitosti, které přijdou,“ dodává. 

"Baví nás stavět firmy úplně od začátku. Stále hledáme nové příležitosti a také talentované, pracovité lidi, kteří něco umí a mají chuť podílet se na projektech, které mění zavedená pravidla a nabízejí zákazníkům služby a zboží pohodlněji, výhodněji, s výbornou péčí, “ říká Tomáš Matějček, jeden ze šestice současných partnerů Mitonu.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).