Hlavní navigace

Miton v Polsku skupuje konkurenci. 72 milionů padlo za módní Allani.pl

Jan Beránek

Módní tykadlo Mitonu posiluje na polském trhu. Domodi koupilo dvojku na místním trhu.

Móda je letos na internetu žhavým zbožím. Kromě Zootu se konečně rozhoupaly i velké značky, které otevírají vlastní e-shopy. I proto se Domodi.pl pustilo do akvizičního dobrodružství a za 72 milionů korun pohltilo svého konkurenta – dvojku polského trhu, server Allani.pl

Domodi.pl patří do skupiny služeb sdružených pod Inspigroup.com, se kterou Miton, jako jeden z hlavních investorů, expanduje do Evropy. Kromě Polska už funguje v Česku, Německu, Itálii, Francii a Španělsku. 

CIF17_Williams1

Módní servery z rodiny Mitonu hlásí každý měsíc přes 12 milionů návštěv a zprostředkují přes 150 tisíc objednávek. V tuzemsku fungují pod značkou Glami.cz. „Jak v zahraničí, tak v Česku rychle rosteme. V současnosti v Praze posilujeme globální tým pro expanzi Glami konceptu do celé Evropy a hledáme talentované marketéry a obchodníky,“ říká Tomáš Hodboď z Mitonu.

Móda je na vzestupu. A prožívá podobný boom jako kdysi elektronika. „Je to podobné jako to bylo třeba v oblasti bílé elektroniky. Velké kamenné řetězce také dlouho považovaly e-commerce za hrozbu, ale nakonec tomu přišly na chuť. Mezitím jim ale vyrostli čistě on-line konkurenti. To se teď děje i v oblasti módy,“ tvrdí šéf Tchiba Richard Hodul

Našli jste v článku chybu?