Mixit.cz o účasti ve Dni D: Máme dvakrát víc objednávek a investovat chce i Ruda z Ostravy

Jakou reklamu může startupu udělat vystoupení v televizi? Zakladatelé služby Mixit.cz Martin Wallner a Tomáš Huber ve svém blogu popisují, co se dělo po jejich vystoupení v investorské reality show České televize.

Ze Dne D sice majitelé Mixit.cz odešli bez investic, protože odmítli přistoupit na podmínky investorů, přesto si na svou účast v pořadu nemohou stěžovat. Co bude následovat, jsme si jen představovali,“ popisují ve svém blogu.

Nápor návštěvníků na jejich web byl večer po odvysílání pořadu tak velký, že ho stránky nevydržely a byly cca hodinu nedostupné. Den poté stoupla návštěvnost na dvanáctinásobek a i tři týdny po vysílání se drží téměř na dvojnásobku předchozího stavu. Dvakrát více je také objednávek.

Ačkoli si z televize žádné peníze na rozšíření svého podnikání neodnesli, ozvali se jim další investoři. „Nabídka přišla cca od 20 investorů rozličných zaměření a možností, suverénně nejznámější postavou je Ruda z Ostravy,“ píší na blogu.

Školení PPC reklamy pro začátečníky

  •  
    Principy fungování PPC reklamy.
  • PPC nejsou jen ve vyhledávačích.
  • Zjednodušte si správu šikovnými nástroji.

Detailní informace o školení PPC reklamy »