Hlavní navigace

Mobile Internet Forum 2015: ovládněte mobilní marketing

24. 9. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Letošní ročník se zaměří na to, jak zaujmout mobilní zákazníky, představí případové studie o marketingových kampaních, mobilní weby i jejich měření.

Mobilní technologie ovlivňují životy a tedy i nákupní chování vašich zákazníků stále se zvyšujícím tempem. Nenechte si ujet vlak, mobilní doba už dávno začala. Reagujte na nejnovější i zavedené trendy v oblasti mobilního marketingu a držte krok s profesionály, kteří vědí, jak se to dělá. Přijďte ve čtvrtek 8. října na Mobile Internet Forum

Jaká témata si pro vás řečníci připravili? 

Coca-Cola Snapchat a svět influencerů 

Jak pracuje Coca-Cola s mobilním marketingem? Proč se rozhodli využívat právě Snapchat a co všechno na něm dělají, prozradí Eva Liba.

Jeden den na Seznam.cz v mobilu 

Známe chování uživatelů našich mobilních služeb, umíme sofistikovanější cílení kampaní. Názornou ukázkou dne pana XY na mobilu v praxi si projdete s Petrem Hoffmannem.

Mobilní web vs. mobilní aplikace 

Nahlédněte do zákulisí statistik jednoho z největších slevových portálu u nás. Využívají zákazníci více mobilní web nebo aplikaci? Zajímají vás trendy, které se budou do budoucna prosazovat? Na závěr prezentace vám je prozradí Michal Bilka.

Jaké další osobnosti na konferenci vystoupí?

Tipy C

  • Ondřej Malý, Český telekomunikační úřad
  • Stanislav Kůra, O2 Czech Republic, a.s.
  • Jan Jelínek, Zaraguza
  • Adam Špina, TRIAD Advertising s.r.o.
  • Lubo Smid, STRV
  • Martin Boček, Ipsos

Mobile Internet Forum se koná 8. října v Konferenčním centru City na Praze 4. Podívejte se na kompletní program konference a zaregistrujte se včas. 

Hlavním partnerem konference je T-Mobile, partnery jsou Seznam.cz a UNICORN Systems, a produktovými partnery jsou POF GROUP s.r.o. a STRV. Mediálním partnerem je MediaGuru. Konferenci organizuje server Lupa.cz ve spolupráci s TUESDAY Business Network. Produkčně akci zajišťuje Internet Info.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).