Hlavní navigace

Mobile Internet Forum 2015: ovládněte mobilní marketing

Redakce

Letošní ročník se zaměří na to, jak zaujmout mobilní zákazníky, představí případové studie o marketingových kampaních, mobilní weby i jejich měření.

Mobilní technologie ovlivňují životy a tedy i nákupní chování vašich zákazníků stále se zvyšujícím tempem. Nenechte si ujet vlak, mobilní doba už dávno začala. Reagujte na nejnovější i zavedené trendy v oblasti mobilního marketingu a držte krok s profesionály, kteří vědí, jak se to dělá. Přijďte ve čtvrtek 8. října na Mobile Internet Forum

Jaká témata si pro vás řečníci připravili? 

Coca-Cola Snapchat a svět influencerů 

Jak pracuje Coca-Cola s mobilním marketingem? Proč se rozhodli využívat právě Snapchat a co všechno na něm dělají, prozradí Eva Liba.

Jeden den na Seznam.cz v mobilu 

Známe chování uživatelů našich mobilních služeb, umíme sofistikovanější cílení kampaní. Názornou ukázkou dne pana XY na mobilu v praxi si projdete s Petrem Hoffmannem.

Mobilní web vs. mobilní aplikace 

Nahlédněte do zákulisí statistik jednoho z největších slevových portálu u nás. Využívají zákazníci více mobilní web nebo aplikaci? Zajímají vás trendy, které se budou do budoucna prosazovat? Na závěr prezentace vám je prozradí Michal Bilka.

Jaké další osobnosti na konferenci vystoupí?

  • Ondřej Malý, Český telekomunikační úřad
  • Stanislav Kůra, O2 Czech Republic, a.s.
  • Jan Jelínek, Zaraguza
  • Adam Špina, TRIAD Advertising s.r.o.
  • Lubo Smid, STRV
  • Martin Boček, Ipsos

Mobile Internet Forum se koná 8. října v Konferenčním centru City na Praze 4. Podívejte se na kompletní program konference a zaregistrujte se včas. 

Hlavním partnerem konference je T-Mobile, partnery jsou Seznam.cz a UNICORN Systems, a produktovými partnery jsou POF GROUP s.r.o. a STRV. Mediálním partnerem je MediaGuru. Konferenci organizuje server Lupa.cz ve spolupráci s TUESDAY Business Network. Produkčně akci zajišťuje Internet Info.

Našli jste v článku chybu?