Hlavní navigace

Mobile Internet Forum – jaké jsou radosti a strasti mobilního marketingu

Redakce

Sedmý ročník konference se bude věnovat všem aspektům problematiky mobilního využití internetu. Od mobilních aplikací přes mobilní obsah, marketing, sociální sítě až po datovou komunikaci.

Surfování a nákupy na internetu přes mobilní zařízení se u nás stávají běžnou každodenní činností. Lidé konzumují mobilní obsah prostě všude. Toho začíná využívat stále více firem. Chtějí o sobě dát vědět, získat zákazníky na svou stranu a pomalu a jistě vstupují do tajů mobilního marketingu, který je ale specifickou disciplínou se spoustou možností a úskalí.

Jak se dostat více jak 2 milionům českých uživatelů mobilního internetu do kapsy prozradí konference Mobile Internet Forum 2014. Její 7. ročník se bude konat 9. října v pražském Konferenčním centru City na Pankráci a server Lupa.cz je jejím organizátorem. 

Konference slibuje paralelně probíhající program ve třech sálech s přednáškami a workshopy v podání 25 přednášejících, mezi kterými nebudou chybět např. Samuel Poloha – Sociomantic, Andreas Wegner – Iconmobile, Filip Dřímalka – EF1 marketing & management, Peter Podolinský – Client Partner Facebook, Martin Sodomka – Škoda Auto a další odborníci. Dozvíte se:

  • Jak navrhnout, uskutečnit a změřit mobilní kampaně
  • Které mobilní aplikace vydělávají – konkrétní případové studie z ČR i zahraničí
  • Co přinášejí nové obchodní modely
  • Jak efektivně distribuovat multimediální obsah
  • Kdy a kde se vyplatí display reklama na mobilech
  • Co můžeme čekat od mobilní komunikace v budoucnu
  • V čem se změnil mobilní marketing na Facebooku a dalších sociálních médiích

Se všemi přednášejícími, jejich tématy a celým programem konference se můžete seznámit na stránkách akce, kde je možné se rovnou registrovat.

EBF17_braverman

Datum konání: 9. října 2014. Místo konání: Konferenční centrum City, Praha 4

Hlavními partnery akce jsou společnosti Seznam.czT-Mobile. Partnery jsou Newcast, Nokia, Unicorn SystemsZentity. Mediálně akci podporují E15.cz, Marketing&Media, MediaGuru, STRATEGIE. Akci organizuje server Lupa.cz ve spolupráci s TUESDAY Business Network. Produkčně akci zajišťuje Internet Info.

Našli jste v článku chybu?