Mobilní eKonto 2.0 přináší klientům Raiffeisenbank žádané novinky

Nová verze aplikace Raiffeisenbank pro smartbanking dovede pracovat s trvalými příkazy. Rozšiřuje také podporu platebních vzorů a možnosti správy platebních karet.

Raiffeisenbank uvolnila další verzi své aplikace pro smartbanking. Nové Mobilní eKonto 2.0 přináší přehled trvalých příkazů s možností jejich úprav a vytváření. Editovat lze nově rovněž vzory plateb. Dosud šlo pouze vytvářet nové. Pro úpravy stávajících bylo nutné využít klasické internetové bankovnictví.

V nové verzi aplikace Raiffeisenbank pro smartbanking je možné aktivovat cestovní pojištění debetní karty a aktivovat či deaktivovat možnost internetových transakcí. Držitelé kreditní karty se nově dozvědí čerpanou částku v aktuálním cyklu a výši věrnostní prémie. Drobnou, ovšem užitečnou novinkou je přímý kontakt s bankéřem.

Mobilní eKonto 2.0 podporuje Android 2.2 a vyšší nebo iOS 5.0 a vyšší. Verze pro Windows Phone uvedena nebyla. Aktualizace je nutná, protože Mobilní eKonto 1.5 a nižší přestane být podporováno. Od 20. září 2014 se nebude možné jeho prostřednictvím přihlásit k účtu.

KL_NOMINACE

Platební QR kódy brzy oslaví dva roky

Raiffeisenbank svou první aplikaci pro smartbanking vydala před necelými dvěma roky. Nebyla tudíž mezi prvními, ale spolu se softwarovou firmou Inmite přivedla na český trh platební QR kódy, které Česká bankovní asociace přijala za standard. Ty se během necelých dvou let velmi zajímavě rozšířily do běžné praxe.

Platební QR kódy ve své mobilní aplikaci aktuálně podporuje již osm peněžních ústavů: Air Bank, Česká spořitelna, ČSOB (+ Era), Equa Bank, Fio Banka, Komerční banka, Raiffeisenbank a Zuno. Platebním QR kódy aktivně používají výstavci faktur od největších společností po drobné živnostníky.

27 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 11. 9. 2014 5:49

Školení: Obsahová strategie a content marketing

  •  
    Proč je obsahový marketing výrazným trendem.
  • Jak navrhnout užitečnou obsahovou strategii.
  • Jak zlepšit workflow a výsledky copywritingu.

Detailní informace o školení content strategy »