Mobilní operátory DVB-H stále zajímá, jednají o spolupráci

Předseda Českého telekomunikačního úřadu (ČTÚ) Pavel Dvořák sice v pondělí novinářům tvrdil, že zájem o provoz zemského digitální televizní vysílání ve formátu DVB-H pro mobilní telefony má již pouze T-Mobile, situace však bude poněkud komplikovanější. Ekonomický deník E15 přinesl zprávu, že o DVB-H se stále zajímají všichni tři GSM operátoři, tedy nikoliv jen T-Mobile, ale také konkurenční Telefónica O2 a Vodafone.

Předseda Českého telekomunikačního úřadu (ČTÚ) Pavel Dvořák sice v pondělí novinářům tvrdil, že zájem o provoz zemského digitální televizní vysílání ve formátu DVB-H pro mobilní telefony má již pouze T-Mobile, situace však bude poněkud komplikovanější. Ekonomický deník E15 přinesl zprávu, že o DVB-H se stále zajímají všichni tři GSM operátoři, tedy nikoliv jen T-Mobile, ale také konkurenční Telefónica O2 a Vodafone.

EBF16

Operátoři nyní dokončují dokumenty pro vytvoření dceřiné společnosti, tak aby se mohli ucházet o licenci na provozování vysílací sítě, uvedl pro E15 Michal Němec, ředitel služeb mobilních portálů T-Mobile. Novou a zatím formálně neexistující firmu by vlastnila Asociace provozovatelů mobilních sítí, o jejímž vzniku jsme vás před časem informovali a ta by se pak v zastoupení GSM operátorů podle informací E15 účastnila výběrového řízení na mobilní televizi.

Jednáme o detailech, zda a jak se budeme střídat ve vedení, zda by naše dceřiná společnost měla vytvářet zisk atd, popsal pro E15 aktuální vývoj Petr Dvořák, výkonný ředitel T-Mobilu pro marketing. Diskuse s našimi konkurenty ohledně provozu společné DVB-H sítě probíhají. Kdy a jakým způsobem se bude tato spolupráce institucionali­zovat, je předmětem jednání, uvedl pro zmíněný ekonomický list také Filip Hrubý z Vodafonu. (E15, DigiZone.cz)

5 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 27. 9. 2008 23:12

Školení Google Analytics pro pokročilé

  •  
    Jak využít nové funkce Google Analytics
  • Vyhodnocování pomocí Multichannel funnels
  • Neopakujte chyby při vyhodnocování dat.

Informace o školení Google Analytics pro pokročilé »