Hlavní navigace

Názor k článku Mohou e-shopy prodávat zboží vrácené v zákonné lhůtě bez udání důvodu jako nové? od Ivan Hrozný - Já vám rozumím, na druhou stranu chápu i...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 5. 2012 11:17

    Ivan Hrozný (neregistrovaný)

    Já vám rozumím, na druhou stranu chápu i ten e-shop. Pokud je zákazníků hrajících na "půjčovnu" víc, přijde mi pochopitelné, že to e-shop nějak řešit musí. Už třeba jen proto, že EW si vyhradí jeden kávovar, na kterém si zákazníci vaří kávu :-), a ten mu vydrží po celou dobu prodeje tohoto výrobku, tudíž ta ztráta z opotřebení není tak hrozná, jako když každý zákazník chtěl vařit to svoje kafe na fungl novém kávovaru (ekvivalent prodeje v e-shopu s vrácením do 14 dnů).
    Souhlasím, že pokud těch případů tolik není, může varování (či vyhrožování, jak chcete) zbytečně odradit víc zákazníků a ve finále způsobit větší škodu než uvádění použitých kávovarů do původního stavu .

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).