Hlavní navigace

Moo.com koupilo Flavors.com aneb klasické vizitky kupují ty digitální

Daniel Dočekal

Moo.com známé hlavně jako inovativní služba pro pořízení klasických vizitek (a také jako jeden z úspěšných startupů z Velké Británie) kupuje službu Flavors.me. Ta umožňuje vytvářet „digitální profily“, tedy chcete-li něco na způsob digitálních vizitek. Součástí prodeje (prodávajícím je společnost Hii Def) je kompletní Flavors.me, včetně zhruba půl milionu uživatelů. Cena nebyla zveřejněna.

Moo.com známé hlavně jako inovativní služba pro pořízení klasických vizitek (a také jako jeden z úspěšných startupů z Velké Británie) kupuje službu Flavors.me. Ta umožňuje vytvářet „digitální profily“, tedy chcete-li něco na způsob digitálních vizitek. Součástí prodeje (prodávajícím je společnost Hii Def) je kompletní Flavors.me, včetně zhruba půl milionu uživatelů. Cena nebyla zveřejněna.

test

 

Flavors.me funguje prakticky shodně jako ostatní podobné služby (viz například About.me) – vytvoříte si profil vyplnění základních informací, připojením účtů na dalších sociálních sítích či službách a můžete si profil v určité míře přizpůsobit. V základní, zdarma dostupné, podobě velmi brzy narazíte na omezení (například lze připojit pouze pět služeb/sítí) a Flavors.me po vás bude chtít zaplatit za „profi“ verzi. V zásadě něco takového, co jste už možná dělali na sociálních sítích – jedinou „výhodou“ zde je, že jde o „jednoúčelovou“ službu, která vytvořit „digitální vizitku“. Viz například flavors.me/danieldocekal vzniklý za pět minut od čerstvé registrace.

Našli jste v článku chybu?
20. 9. 2012 17:55

Také jsem uvažoval, kdo koupil koho. Autor se musel hodně snažit, aby titulek udělal co nejvíce nesrozumitelný. Nehledě na tu hrubku (kopilo). :)