Hlavní navigace

Mozilla hledá nové způsoby propagace Firefoxu

Jiří Macich ml.

Mozilla Corporation spustila projekt Impact Mozilla, jehož prostřednictvím hledá nápady, jak k prohlížeči Mozilla Firefox přilákat nové uživatele a udržet si je. Jde o soutěž, kde zájemci mohou do 24. října přicházet s nápady na propagaci momentálně druhého nejrozšířenějšího prohlížeče na světě. Široká internetová veřejnost pak jednotlivé nápady a plány bude hodnotit a autor vítězného nápadu, který bude oznámen 19. prosince, se může těšit na takový malý předvánoční dárek: finanční odměnu ve…

Mozilla Corporation spustila projekt Impact Mozilla, jehož prostřednictvím hledá nápady, jak k prohlížeči Mozilla Firefox přilákat nové uživatele a udržet si je. Jde o soutěž, kde zájemci mohou do 24. října přicházet s nápady na propagaci momentálně druhého nejrozšířenějšího prohlížeče na světě. Široká internetová veřejnost pak jednotlivé nápady a plány bude hodnotit a autor vítězného nápadu, který bude oznámen 19. prosince, se může těšit na takový malý předvánoční dárek: finanční odměnu ve výši tří tisíc dolarů.

Firefox se sice dlouhodobě drží na pozici tržní dvojky, ale podle některých statistik už růst jeho podílu není nijak závratný. Navíc v nejbližší době bude muset čelit nové i staronové konkurenci: Microsoft chystá osmou generaci svého Internet Exploreru (ohlasy na druhou betaverzi jsou přitom poměrně příznivé), Google vstoupil na trh se svým vlastním prohlížečem Google Chrome a nelze ani opomíjet ani snažení vývojářů z Opera Software. (JasnaPaka Bloguje)

Našli jste v článku chybu?