Mozilla řeší budoucnost e-mailového klienta Thunderbird

Je veřejným tajemstvím, že e-mailový klient Mozilla Thunderbird je ve stínu webového prohlížeče Mozilla Firefox (viz třeba počty stažení). Vývoj Thunderbirdu obstarávají de facto jen dva placení vývojáři, nevzniká tolik rozšíření a nevytvořila se tak početná komunita jako v případě Firefoxu. Mozilla tudíž nyní řeší jak dát projektu nový impuls.

Je veřejným tajemstvím, že e-mailový klient Mozilla Thunderbird je ve stínu webového prohlížeče Mozilla Firefox (viz třeba počty stažení). Vývoj Thunderbirdu obstarávají de facto jen dva placení vývojáři, nevzniká tolik rozšíření a nevytvořila se tak početná komunita jako v případě Firefoxu. Mozilla tudíž nyní řeší jak dát projektu nový impuls.

CIF16

Ve hře je například vytvoření nové samostatné neziskové organizace či alespoň dceřinné skupiny věnující se přímo Thunderbirdu, případně odevzdání projektu do rukou komunity podobně jako u SeaMonkey. Poslední možnost nyní vypadá jako reálnější.

Osobně z tohoto vývoje příliš nadšený nejsem. Byl bych raději, kdyby Mozilla Corporation zvládala oba cíle (prohlížeč i poštovní klient pro každého), protože oba jsou naplněním její vlastní mise, píše ve svém blogu Adam Hauner, zakládající člen skupiny CZilla. Jen samotné přiznání neochoty věnovat se Thunderbirdu poškodí pověst projektu Mozilla, případné vzájemné odloučení bude mít ještě horší důsledky, myslí si. (JasnaPaka Blog)

6 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 27. 7. 2007 19:15

Školení: Obsahová strategie a content marketing

  •  
    Proč je obsahový marketing výrazným trendem.
  • Jak navrhnout užitečnou obsahovou strategii.
  • Jak zlepšit workflow a výsledky copywritingu.

Detailní informace o školení content strategy »