Mozilla stále nemá novou smlouvu s Google

Smlouva Mozilly s Google (viz Mozille končí smlouva s Google, přinášela 84% příjmů) přinášející velmi podstatnou část příjmů skutečně skončila a k jejímu obnovení prozatím stále nedošlo. Pokud se nepodaří smlouvu obnovit, nebo získat odpovídající příjmy (jde o zhruba 100 milionů dolarů ročně), je budoucnost Mozilly ohrožena. A tím i otázka toho, jak se podaří udržet vývoj Firefoxu a dalších produktů.

Smlouva Mozilly s Google (viz Mozille končí smlouva s Google, přinášela 84% příjmů) přinášející velmi podstatnou část příjmů skutečně skončila a k jejímu obnovení prozatím stále nedošlo. Pokud se nepodaří smlouvu obnovit, nebo získat odpovídající příjmy (jde o zhruba 100 milionů dolarů ročně), je budoucnost Mozilly ohrožena. A tím i otázka toho, jak se podaří udržet vývoj Firefoxu a dalších produktů.

CIF16

Mozilla's Google Deal is NOT Dead pouze potvrzuje to, o čem se již několik dní píše v zahraničních i českých médiích – Mozilla v prohlášení uvádí, že „vztahy s Google zůstávají kladné“, ale co se prodloužení týče, hovoří o probíhajících jednáních a důvěře v to, že se podaří ve vztahu pokračovat tak aby i nadále byl zdrojem příjmů pro budoucnost .

„Our search relationship with Google remains positive for both of us. We are in active negotiations and have nothing further to announce at this time.  We have every confidence that search partnerships will continue to be a strong and growing generator of revenue for the foreseeable future. “

V zásadě tedy nic nového a vyjádření je nic neříkající uklidnění menší mediální bouře. Jisté je, že přijít o 84% příjmů by pro Mozillu mohlo znamenat až konec. A také nepříznivou situaci na poli prohlížečů – podíl Opery je už řadu let miniaturní a změnu lze očekávat jenom velmi těžko. A Firefox je stále druhým největším konkurentem pro Internet Explorer, byť Google Chrome už Firefoxu dokáže konkurovat (a podle některých analytiků již převzalo pozici dvojky). Mozillu navíc ohrožuje i rozšiřující se vliv Apple v mobilním světě. 

Školení PPC reklamy pro začátečníky

  •  
    Principy fungování PPC reklamy.
  • PPC nejsou jen ve vyhledávačích.
  • Zjednodušte si správu šikovnými nástroji.

Detailní informace o školení PPC reklamy »