Hlavní navigace

Mr. Lin(x) přišel s dalšími novinkami

Marek Antoš

Po faktickém odpadnutí Wexlu dnes probíhá souboj mezi dvěmi sítěmi výměnné reklamy - Mr. Linxem a Billboardem. Provozovatelé obou z nich se nehodlají nechat zahanbit a přicházejí neustále s novými vylepšeními. Zásadní krok nyní učinil Mr. Lin(x), když ohlásil spuštění modulu pro placené kampaně.

Více přibližuje následující tisková zpráva.

Pro svoje uživatele připravil Mr. Lin(x) možnost nechat si pravidelně ve zvolených intervalech posílat statistiky emailem nebo na mobilní telefon. Díky tomu se mohou uživatelé aplikace dozvědět základní čísla o svém serveru, aniž by museli přistupovat do databáze Mr. Lin(x)e a utrácet peníze i čas za sledování statistik přes WWW rozhraní.

Další novinkou, která byla zprovozněna na základě žádostí uživatelů, je katalogový vyhledávač členských serverů. V polovině března roku 1999 měl Mr. Lin(x) více než 800 aktivních členů mezi nimi lze nyní prohledávat podle klíčových slov nebo podle kategorií. U serverů lze nyní také zjišťovat informace například zobrazovaný reklamní pruh, počet zobrazených reklamních pruhů, jejich účinost a v případě, že k tomu server přivolil, je možno podívat se i na Mr. Lin(x) audit tedy Mr. Lin(x)em ověřenou statistiku serveru. Katalogový vyhledávač členů aplikace najdou uživatelé nyní také na samostatné adrese www.linx.cz.

Jelikož Mr. Lin(x) již dnes představuje značně komplexní a pro někoho možná i složitý systém, byl zprovozněn nový modul Komunikační terminál doprovázený Databází znalostí. Díky těmto dvěma novinkám jsou všechny dotazy a problémy uživatelů uschovávány a tříděny tak, aby později mohly posloužit (samozřejmě i s odpověďmi) dalším tápajícím uživatelům. Komunikační terminál může nyní kdykoliv uživatel vyvolat přímo ze stránky, kde narazil na problém, nebo kde si neví rady.

Další novou službu zprovoznil Mr. Lin(x) pro zadavatele Internetové reklamy. Kterýkoliv zájemce o nákup Internetové reklamy si nyní může on-line rezervovat reklamní prostor, jenž mu bude po zaplacení zálohy ihned dán k dispozici. Hlavní výhodou inzerce na službě Mr. Lin(x) je jednak její velmi příhodná cena navíc do 15. dubna 1999 za ještě zvýhodněné zaváděcí ceny a také její vysoký dosah. Podle Auditu DCCI zasáhla reklamní síť Mr. Lin(x)e nejvíce unikátních IP adres a i v počtu rozeslaných reklamních pruhů patří mezi největší české reklamní sítě.

Další z výhod inzerce na službě Mr. Lin(x) je její cílenost každý zadavatel reklamy má možnost si zvolit okruh, cílovou skupinu serverů, na níž se bude reklama zobrazovat. Díky tomu je dosaženo ještě větší účinnosti a úspory nákladů pro inzerenty.

Statistiky reklamní kampaně jsou generovány on-line a zadavatel reklamy tak kdykoliv v průběhu dne vidí, jak se jeho reklamní kampaň vyvíjí. Průběh reklamní kampaně lze sledovat podle mnoha aspektů a zvlášť v každé cílové skupině serverů, součástí je i závěrečné vyhodnocení.

Marek Antoš

Brand


Starší, související články:

* Kódy od Mr. Linxe jsou prý opravdu ďábelské
* Žluťoučký Mr. Linx úpí dábelské kódy
* Mr.Lin(x) se zpožděním nových služeb
* Mr. Lin(x) k ježíškovi
* Mr. Linx znovu na scéně – znovu a úplně jinak
* Já na bráchu, brácha na mě

Našli jste v článku chybu?