Hlavní navigace

Mr. Lin(x) přišel s dalšími novinkami

Marek Antoš

Po faktickém odpadnutí Wexlu dnes probíhá souboj mezi dvěmi sítěmi výměnné reklamy - Mr. Linxem a Billboardem. Provozovatelé obou z nich se nehodlají nechat zahanbit a přicházejí neustále s novými vylepšeními. Zásadní krok nyní učinil Mr. Lin(x), když ohlásil spuštění modulu pro placené kampaně.

Více přibližuje následující tisková zpráva.

Pro svoje uživatele připravil Mr. Lin(x) možnost nechat si pravidelně ve zvolených intervalech posílat statistiky emailem nebo na mobilní telefon. Díky tomu se mohou uživatelé aplikace dozvědět základní čísla o svém serveru, aniž by museli přistupovat do databáze Mr. Lin(x)e a utrácet peníze i čas za sledování statistik přes WWW rozhraní.

Další novinkou, která byla zprovozněna na základě žádostí uživatelů, je katalogový vyhledávač členských serverů. V polovině března roku 1999 měl Mr. Lin(x) více než 800 aktivních členů mezi nimi lze nyní prohledávat podle klíčových slov nebo podle kategorií. U serverů lze nyní také zjišťovat informace například zobrazovaný reklamní pruh, počet zobrazených reklamních pruhů, jejich účinost a v případě, že k tomu server přivolil, je možno podívat se i na Mr. Lin(x) audit tedy Mr. Lin(x)em ověřenou statistiku serveru. Katalogový vyhledávač členů aplikace najdou uživatelé nyní také na samostatné adrese www.linx.cz.

Jelikož Mr. Lin(x) již dnes představuje značně komplexní a pro někoho možná i složitý systém, byl zprovozněn nový modul Komunikační terminál doprovázený Databází znalostí. Díky těmto dvěma novinkám jsou všechny dotazy a problémy uživatelů uschovávány a tříděny tak, aby později mohly posloužit (samozřejmě i s odpověďmi) dalším tápajícím uživatelům. Komunikační terminál může nyní kdykoliv uživatel vyvolat přímo ze stránky, kde narazil na problém, nebo kde si neví rady.

Další novou službu zprovoznil Mr. Lin(x) pro zadavatele Internetové reklamy. Kterýkoliv zájemce o nákup Internetové reklamy si nyní může on-line rezervovat reklamní prostor, jenž mu bude po zaplacení zálohy ihned dán k dispozici. Hlavní výhodou inzerce na službě Mr. Lin(x) je jednak její velmi příhodná cena navíc do 15. dubna 1999 za ještě zvýhodněné zaváděcí ceny a také její vysoký dosah. Podle Auditu DCCI zasáhla reklamní síť Mr. Lin(x)e nejvíce unikátních IP adres a i v počtu rozeslaných reklamních pruhů patří mezi největší české reklamní sítě.

Další z výhod inzerce na službě Mr. Lin(x) je její cílenost každý zadavatel reklamy má možnost si zvolit okruh, cílovou skupinu serverů, na níž se bude reklama zobrazovat. Díky tomu je dosaženo ještě větší účinnosti a úspory nákladů pro inzerenty.

Statistiky reklamní kampaně jsou generovány on-line a zadavatel reklamy tak kdykoliv v průběhu dne vidí, jak se jeho reklamní kampaň vyvíjí. Průběh reklamní kampaně lze sledovat podle mnoha aspektů a zvlášť v každé cílové skupině serverů, součástí je i závěrečné vyhodnocení.

Marek Antoš


Starší, související články:

* Kódy od Mr. Linxe jsou prý opravdu ďábelské
* Žluťoučký Mr. Linx úpí dábelské kódy
* Mr.Lin(x) se zpožděním nových služeb
* Mr. Lin(x) k ježíškovi
* Mr. Linx znovu na scéně – znovu a úplně jinak
* Já na bráchu, brácha na mě

Našli jste v článku chybu?
Měšec.cz: Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Podnikatel.cz: V restauraci bez cigaret? Sněmovna kývla

V restauraci bez cigaret? Sněmovna kývla

Vitalia.cz: Pravda o přibírání na zimu

Pravda o přibírání na zimu

120na80.cz: Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Měšec.cz: U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

Root.cz: Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

Vitalia.cz: Jmenuje se Janina a žije bez cukru

Jmenuje se Janina a žije bez cukru

DigiZone.cz: ČT má dalšího zástupce v EBU

ČT má dalšího zástupce v EBU

Vitalia.cz: Když přijdete o oko, přijdete na rok o řidičák

Když přijdete o oko, přijdete na rok o řidičák

Podnikatel.cz: Chtějte údaje k dani z nemovitostí do mailu

Chtějte údaje k dani z nemovitostí do mailu

Podnikatel.cz: Udávání kvůli EET začalo

Udávání kvůli EET začalo

Podnikatel.cz: Vládu obejde, kvůli EET rovnou do sněmovny

Vládu obejde, kvůli EET rovnou do sněmovny

Vitalia.cz: Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Měšec.cz: Za palivo zaplatíte mobilem (TEST)

Za palivo zaplatíte mobilem (TEST)

Vitalia.cz: To nejhorší při horečce u dětí: Febrilní křeče

To nejhorší při horečce u dětí: Febrilní křeče

Root.cz: Kamery Sony se dají ovládnout na dálku

Kamery Sony se dají ovládnout na dálku

Vitalia.cz: Mondelez stahuje rizikovou čokoládu Milka

Mondelez stahuje rizikovou čokoládu Milka

Měšec.cz: Jak levně odeslat balík přímo z domu?

Jak levně odeslat balík přímo z domu?

DigiZone.cz: Perspektivy TV v roce 1939 podle časopisu Life

Perspektivy TV v roce 1939 podle časopisu Life

DigiZone.cz: Rádio Šlágr má licenci pro digi vysílání

Rádio Šlágr má licenci pro digi vysílání