Hlavní navigace

Murdochův deník pro iPad zveřejnil první výsledky: 80 tisíc předplatitelů

Petr Kočí

Jeden z nejsledovanějších vydavatelských počinů na iPadu, americký bulvární deník The Daily, jenž je součástí mediální říše Ruperta Murdocha, získal od ledna 80 tisíc předplatitelů. Většina z nich se přitom rozhodla pro celoroční variantu za 39,99 dolaru místo týdenního odběru za 99 centů. Dalších zhruba 40 tisíc čtenářů využívá čtrnáctidenního přístupu na zkoušku zdarma. „Zhruba 15 procent z těch, kdo si The Daily vyzkoušejí, si ho nakonec předplatí,“ řekl časopisu AdAge vydavatel Greg Clayman.

Jeden z nejsledovanějších vydavatelských počinů na iPadu, americký bulvární deník The Daily, jenž je součástí mediální říše Ruperta Murdocha, získal od ledna 80 tisíc předplatitelů. Většina z nich se přitom rozhodla pro celoroční variantu za 39,99 dolaru místo týdenního odběru za 99 centů. Dalších zhruba 40 tisíc čtenářů využívá čtrnáctidenního přístupu na zkoušku zdarma. „Zhruba 15 procent z těch, kdo si The Daily vyzkoušejí, si ho nakonec předplatí,“ řekl časopisu AdAge vydavatel Greg Clayman.

UX17_pulpitel2

Murdochova investice do ambiciózního projektu činí v prvním roce 30 milionů dolarů. Jen na iPadu se deník se samostatnou redakcí čítající okolo stovky lidí, nemůže uživit. Před dvěma týdny otevřel další distribuční kanál – aplikaci pro Facebook a do konce roku by se měla objevit rovněž varianta pro operační systém Google Android. O tom, zda bude projekt pokračovat, se rozhodne pravděpodobně až v příštím roce, kdy se ukáže, kolik čtenářů po uplynutí jednoho roku předplatné obnoví. 

Zdroje: paidContent, AdAge

Našli jste v článku chybu?
5. 10. 2011 12:01
Jiří (neregistrovaný)

80 000 lidí už pravidelně nasává "informace" (je to prý hlavně bulvár) korporace, jejíž divize výrazným způsobem účelově manipulují s každým a se vším (FOX), případně provádí nezákonné odposlechy (News of the World)?

Super! :-)