Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia Tuesday TopDrive KupDnes Navrcholu Bomba NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
MusicJet a iTunes versus Uložto

xxx
xxx (neregistrovaný) ---.121.broadband12.iol.cz
4. 10. 2011 6:55 Nový

YouTube

celé vlákno

Drtivá většina mých známých poslouchá „hudbu z Internetu“ přes YouTube. Oproti MusicJetu (dále MJ) je tam určitě víc skladeb, žádná audio reklama a nepotřebují si stahovat další program a ještě ho aktivovat přes SMS.

Uživatelé jsou konzervativní. Nebudou si chtít stahovat další aplikaci a ještě si ji aktivovat přes SMS (pro nějakou kravinku na FB to jsou sice schopní udělat, ale MJ chybí ten „coolfaktor“).

A proč platit za něco, co dostanou jinde zdarma ve větším rozsahu a LEGÁLNĚ?

Na druhou stranu, aspoň se vydavatelé snaží...

kraag
kraag (neregistrovaný) ---.85.broadband13.iol.cz
4. 10. 2011 11:03 Nový

Re: YouTube

celé vlákno

na youtube mas reklamu taky a mnohem delsi.

na youtube se hudba o dost hure hleda.

na youtube dost casto vidis, ze song byl zakazanej, protoze vydavatelstvi XXX ...

neni dost zbytecny poustet hudbu pres youtube, kdyz na video nekoukas.

PS: do ted sem poslouchal hudbu pres youtube a ted asi 2 hodiny posloucham pres musicjet. Pohoda

xxx
xxx (neregistrovaný) ---.121.broadband12.iol.cz
4. 10. 2011 18:07 Nový

Re: YouTube

celé vlákno

Ano, já s Vámi ve všem, krom song byl zakázán - to jsem už hodně dlouho neviděl, souhlasím. Jen tvrdím, že alespoň lidé v mém okolí jsou hodně konzervativní. YouTube určite není ideální platforma pro poslech hudby ale oni jsou tak zvyklí. Radši si pustí hudbu z YouTube, než z disku.

Pro mě nepochopitelné, ale je to tak...

Elvis
Elvis (neregistrovaný) 109.80.30.---
4. 10. 2011 11:16 Nový

Re: YouTube

celé vlákno

Přesně tak, hledám song, jdu na youtube. A kdybych ho tam nenašel, zkusím google. Často k tomu není video, ale třeba jen obrázek alba, nenáročný posluchač (kterého uspokojí tamější kvalita) si může vytvářet playlisty a to vše zdarma. Pokud neposlouchá novinky nebo mainstreamový pop, má to i bez reklam.

Střelec
Střelec (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
4. 10. 2011 7:03 Nový

Re: MusicJet a iTunes versus Uložto

celé vlákno

Četl jste někdo licenční podmínky? Vždyť tam píší, že hudba půjde i stahovat, jen bude podporovat DRM. Klauzule o OGG a MP3, zákazu obcházet DRM, zákazu vytvářet rozmnoženiny nebo vypalování na CD. To mi nepřijde jako potvrzení "stream-only" služby, ne?

kulivok
kulivok (neregistrovaný) 2a00:1028:401:----:----:----:----:----
4. 10. 2011 13:39 Nový

Re: MusicJet a iTunes versus Uložto

celé vlákno

Pokud hodlají používat prasárnu DRM, je to mrtvej projekt. Od DRM dnes upouští každej, kdo má v hlavě mozek. V MusicJetu mají asi v hlavách nasr***.

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) ---.idtnet.cz
4. 10. 2011 17:00 Nový

Re: MusicJet a iTunes versus Uložto

celé vlákno

DRM? K smíchu! Stačí zapojit místo sluchátek spojovací kabel Jack - Jack, spustit Audacity, hudbu analogově nahrát a mám ji na HDD bez jakékoli ochrany! A platit za MP3 a ještě se nechat dobrovolně šmírovat???

x
x (neregistrovaný) ---.tpfree.net
4. 10. 2011 20:09 Nový

Re: MusicJet a iTunes versus Uložto

celé vlákno

Ale proc by nekdo neco takovyho delal a jeste za to platil probuh.

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) ---.idtnet.cz
6. 10. 2011 9:35 Nový

Re: MusicJet a iTunes versus Uložto

celé vlákno

Taky pravda. Naštěstí se na diskusích o různých podobných projektech vždy objeví spousta odkazů na servery, kde je hudba zadarmo a bez nutnosti se registrovat, navíc občas i v CD kvalitě.

tnf
tnf (neregistrovaný) ---.63.broadband13.iol.cz
4. 10. 2011 7:37 Nový

Re: MusicJet a iTunes versus Uložto

celé vlákno

1,5 milionu skladeb je žalostně málo, takže až se zaregistrujete (první wtf), stáhnete klienta (druhé wtf) a nainstalujete ho do windows (třetí wtf), můžete si do sytosti užít Kabáty a Ewu Farnou. Enjoy. Nevidím důvod dělat otravovat se s nějakou registrací pro bezplatný poslech, když grooveshark funguje v browseru.

frufru
frufru (neregistrovaný) ---.acvyskov.cz
4. 10. 2011 11:17 Nový

Re: MusicJet a iTunes versus Uložto

celé vlákno

Tak, nedávno jsem na to narazil http://grooveshark.com a překvapenej jednoduchostí a obsahem

felix
felix (neregistrovaný) ---.46.broadband5.iol.cz
5. 10. 2011 1:52 Nový

Re: MusicJet a iTunes versus Uložto

celé vlákno

Ehmm, tak tohle je ale hodne zajimava zalezitost, kazdopadne s legalitou si asi moc tykat nebudou :) Proti tomuhle nema naprosto nikdo z majors a jejich predsmrtnych pokusu sanci.

Psenda
Psenda (neregistrovaný) ---.131.broadband12.iol.cz
5. 10. 2011 16:05 Nový

Re: MusicJet a iTunes versus Uložto

celé vlákno

No ja nevim,ale asi to nejak osefovany maji, protoze grooveshark pouzivam uz dost dlouho, bohuzel uz ani nevim jak dlouho, a jsou stale v pohode. Je to tak obrovsky, ze by si na to uz urcite nekdo vyslapl.

tdvorak
tdvorak (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
4. 10. 2011 7:37 Nový

Využívat opravdu nebudu

celé vlákno

Je mi 25, tak nevím jestli patřím do mladé nebo staré generace z pohledu streamování hudby. Ale tohle mě fakt ani maličko neláká. Hudbu poslouchám v práci, kde se nechci starat o to, co mi bude hrát, stačí správnej typ hudby, proto jsem si našel parádní norský rockrádio, kde ani reklamy neobtěžujou, protože jim člověk nerozumí. V autě si pustím jedno z několika málo CD s mp3, netrávím v něm denně hodiny. A doma mám jakousi zbírku písniček, co se časem nahromadily a vyhovujou mi, párkrát za rok si doplním o to aktuální, co se mi líbí a jsem spokojen. A pokud chci objevovat novou hudbu, jdu na youtube, jak už někdo nademnou psal. Pro tuhle službu teda nemám žádnou potřebu a nevidím důvod platit za něco, co podporujou ty dvě vyděračský organizace, podle kterých je i odkaz zločin.

Petr
Petr (neregistrovaný) 2a01:8c00:ff7e:----:----:----:----:----
4. 10. 2011 7:39 Nový

stejně ten šit nefunguje

celé vlákno

Instaloval jsem to včera 2,5 hodiny. Nejdřív neuvěřitelných 1,5h stahování NET 4.0 (do WXP), potom šíleně pomalá instalace, a nakonec se otevřel Notepad.exe a zobrazil log s nějakým errorem. Nic horšího jsem ještě na Windows neviděl.

VfB
VfB (neregistrovaný) 188.122.212.---
4. 10. 2011 7:56 Nový

ani náhodou

celé vlákno

už když jsem viděl tu vyloženě amatérskou záslepku, která na webu této služby byla ještě včera dopoledne, tak jsem si říkal, že by to musel být zázrak aby to fungovalo, natož aby to pro mne bylo zajímavé

již to že služba funguje jen přes nehezký přehrávač, který je win only je pro mně problém (a nevím, zda nainstalováním přehrávače do jiného OS nepřekračuji podmínky smlouvy)

partneři služby mně vyloženě odrazují a OSA je prostě nepřekousnutelná

seznam + e1 = střední proud, obávám se, že výběr interpretů bude hodně zaměřený na střední proud a nejobecnější vkus
za poslech Vondráčkové nebo kabátů by mi museli ještě platit, o to nemám zájem ani zadarmo

takto nekvalitní služby mne opravdu nepřesvědčí a raději zůstanu u bandcamp.com nebo net labelů, stejně zajímavé české hudby moc není a tu zajímavou (FLOEX) najdete spíše přes zahraniční služby (již zmíněný bandcamp), takže shrnuto a podtrženo: děkuji nechci

thr aura:68
thr
4. 10. 2011 7:57 Nový

Připojení k netu je problém

celé vlákno

Mám na mysli z mobilu... Sám sice mám unlimited tarif, což mimochodem právě ta cílová skupina mladých zas tak často mít nebude.
Jenže typická situace z minulého víkendu - sedím u vody na rybách se sluchátky na uších. V "díře" u řeky se 3G nekoná ani náhodou, je tam jen Edge a ještě nic extra. Takže poslouchat stream není až tak reálné, nehledě k tomu, že mi trvalé datové připojení pořádně zacvičí s baterkou. K čemu mi asi tak bude v podobné situaci Music Jet?
Druhou otázkou je cena. Když chci hudbu jako zvukovou kulisu, tak si pustím zadarmo FM rádio anebo (při dobrém připojení) internetové rádio. Souvisle poslouchám spíš celá alba a tady nastává moment zmíněný v článku - předplatné MusicJet stojí asi jako sedm alb v iTunes. Ale vyleze v současnosti vůbec za rok sedm kvalitních alb, které by mi za ten souvislý poslech stály? Už jsem to psal v jiné diskusi - já k svému překvapení zjistil, že už novou hudbu vlastně ani moc nestahuji, téměř není co :-(((

lol
lol (neregistrovaný) ---.170.broadband6.iol.cz
4. 10. 2011 8:18 Nový

Re: Připojení k netu je problém

celé vlákno

naprosty souhlas ikdyz se obcas najde vyjimka, treba pred cca mesicem jsem uplnou haluzi narazil na youtube na Hudbu (s velkym H) od Philip Glass a napr. jeho Metamorphosis jsou genialni, za poslednich cca 5-6 let sem nic tak epickeho neslysel.

lol
lol (neregistrovaný) ---.170.broadband6.iol.cz
4. 10. 2011 8:19 Nový

Re: Připojení k netu je problém

celé vlákno

jeste link kdyby to nekoho zajimalo http://goo.gl/e5Ku

lemka
lemka (neregistrovaný) ---.14.broadband7.iol.cz
4. 10. 2011 12:57 Nový

Re: Připojení k netu je problém

celé vlákno

díky za share ... (velmi pěkné)

ochutnejte toto http://www.youtube.com/watch?v=qKd_50YFwt8&feature=related

weatherman
weatherman (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
4. 10. 2011 10:29 Nový

Re: Připojení k netu je problém

celé vlákno

Ale ten mobilni klient ma offline mod - kdyz jsi online, tak to stahnes, treba pres WiFi, u vody pak jenom poslouchas.

VfB
VfB (neregistrovaný) 188.122.212.---
4. 10. 2011 12:01 Nový

Re: Připojení k netu je problém

celé vlákno

jj na to že nová hudba stojí za píp píp si stěžovali již staří Římané, mimo Prahu poslouchatelné FM rádio asi nenajdete a co se týká té hudby, tak si myslím, že v každé době je přibližně stejné procento dobré a špatné hudby, jen čím více jdete do minulosti, tím více tu špatnou zapomínáte a "přežívá" jen ta dobrá, od vás to navíc vyžaduje, nehledat kvalitu v FM rádiu (tam ji určitě nenajdete, tam písničky vybírá počítač / playlist ne člověk, který tomu rozumí) nebo na Nově ale podívat se na internet (last.fm) a také nebýt "zaseklý" na nějakých Led Zeppelin ale občas zkusit i nějakou kapelu, kde členové jsou mladší 50 let . )

zkuste začít zde: http://www.last.fm/charts

Jiří
Jiří (neregistrovaný) 2001:470:1f0b:----:----:----:----:----
4. 10. 2011 12:47 Nový

Re: Připojení k netu je problém

celé vlákno

"nebýt "zaseklý" na nějakých Led Zeppelin ale občas zkusit i nějakou kapelu, kde členové jsou mladší 50 let"

Takové jsou právě nejlepší. :-)

Joan Crawford has risen from the grave!

Namram Dabral aura:43
4. 10. 2011 13:20 Nový

Re: Připojení k netu je problém

celé vlákno

poslouchám denně rádio, kde moderátoři nejen že vybírají skladby ručně, ale ještě o nich před nebo po přehrání zajímavě mluví. je to zcela komerční a stále expandující stanice...

VfB
VfB (neregistrovaný) 188.122.212.---
4. 10. 2011 14:17 Nový

Re: Připojení k netu je problém

celé vlákno

R1 nebo Wave? Kam expandují? Nebo se stal nějaký jiný ZÁZRAK?

echo zulu
echo zulu (neregistrovaný) 82.113.99.---
4. 10. 2011 17:52 Nový

Re: Připojení k netu je problém

celé vlákno

bbc radio 6 music

Fidel
Fidel (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
4. 10. 2011 8:00 Nový

Steam a ti ostatní

celé vlákno

Celé mi to připomíná paralelu k hernímu světu, kde je on-line prodeje her přes Steam a pak jsou tu ti ostatní. (hudba: iTunes a zbytek).
Většinou mi přijde, že se snaží znovu vymyslet kolo a nejsou schopni ani pořádně okopírovat konkurenci. (Zde bych poznamenal, že Steam v ČR funguje snad už od svého založení).
Asi jsem už ten starý páprda na kterého MJ necílí (27 let), ale jak bylo v článku vtipně zmíněno, tak datový limit v telefonu si nechci vyplácávat na placený on-line poslech hudby - mobilní net není v ČR moc levný.
Můžete zde namítnout, že vydavatelé Seznamu nedovolili zakomponovat i stahování hudby, ale proč tam iTunes ty nonDRM skladby ke stažení má?
P.S: Jo a na on-line poslech mám svoje oblíbená internet rádia - zadarmo a ve vyšší kvalitě.

kuffenbach
kuffenbach (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
4. 10. 2011 10:09 Nový

Re: Steam a ti ostatní

celé vlákno

iTunes ale chce penize za kazdou pisnicku. MJ ma celej katalog za min, nez das na iTunes za jedno CD (nebo je taky zadarmo) - a navic si muzes do toho telefonu synchronizovat playlist pres WiFi v nejblizsi hospode, to te nestoji nic.

Jiří
Jiří (neregistrovaný) 2001:470:1f0b:----:----:----:----:----
4. 10. 2011 11:20 Nový

Re: Steam a ti ostatní

celé vlákno

Jistě, ale až MusicJet zkrachuje, tak zjistíte, že jste dal hromadu peněz za nějaká data s ochranou, kterou dle zákona ani nesmíte odstranit, nebo vůbec za nic.

Když už si koupím (nechráněné) CD, nebo album v iTunes, tak dostanu data, která můžu nahrát kamkoliv, klidně si je i vypálit na CD a jestli jednou iTunes zkrachuje, nebo ho tam přestanu nakupovat, tak mi hudba zůstane.

BTW: závidím lidem, kteří se pohybují na místech, kde je free wifi. Ja na takový hotspot narazím snad jednou za rok. :-) I v těch hospodách je wifi často šifrovaná a klíč abyste sháněl po všech čertech.

ondra.novacisko.cz
ondra.novacisko.cz (neregistrovaný) ---.seznam.cz
4. 10. 2011 12:05 Nový

Re: Steam a ti ostatní

celé vlákno

MC Donald, KFC, a podobně

q
q (neregistrovaný) 62.168.45.---
4. 10. 2011 16:29 Nový

Re: Steam a ti ostatní

celé vlákno

Chodit si do KFC, MCD nahravat hudbu, to by me opravdu bavilo :-).
Myslim, ze pro vetsinu lidi je rozhodujici cena, a pohodli .. v ani jedne veci neni MJ srovnatelny s konkurenci (rozumej je na tom hur).

xxx
xxx (neregistrovaný) ---.121.broadband12.iol.cz
4. 10. 2011 18:14 Nový

Re: Steam a ti ostatní

celé vlákno

Jenže toto není obchod s hudbou. Je to půlčovna, nebo ješte lépe, je to online hudební rádio, kde si playlist skládáte vy. Data budou dostupná tak dlouho, jak dlouho budete platit za příjem.

Podmínky jsou jasné a v tomto případě nemám problém s DRM.
(Čímž netvrdím, že budu MJ využívat. To určitě ne...)

lsd
lsd (neregistrovaný) ---.img.cas.cz
5. 10. 2011 15:18 Nový

Re: Steam a ti ostatní

celé vlákno

Taky mi zůstaly na disku nepoužitelné soubory ze zkrachovalého vltavího allmusic.cz, které jsem kdysi vyhrál v nějaké soutěži. Teď už ani nemám wokna, abych vyzkoušel, zda ty legalizační servery náhodou někdo znovu nenahodil...

Sikky
Sikky (neregistrovaný) ---.233.broadband9.iol.cz
4. 10. 2011 8:34 Nový

formát OGG

celé vlákno

Nehledě na všechno výše zmíněné - starší MP3 přehrávače a telefony nepodporují .ogg

xxx
xxx (neregistrovaný) ---.121.broadband12.iol.cz
4. 10. 2011 18:11 Nový

Re: formát OGG

celé vlákno

Jelikož aplikace je pouze pro Symbian, Android a WP7 je stížnost na OGG mimo mísu. Všechny tyto platformy lze vybavit SW (klient MusicJetu), jež OGG přehraje.

A na přehrávání mimo klienta zapomeňte...

x
x (neregistrovaný) ---.tpfree.net
4. 10. 2011 8:57 Nový

Do roka a do dne

celé vlákno

To bude mrtvy, stejne jako predchudce. Musel bych bejt blazen. Kdyz chci nakej podkres, pustim radio, kdyz chci neco konkretniho, chci to v podobe prehratelny pripadne prevoditelny do cehokoli.

A to "zadarmo" myslej jako ze registracni SMS = nejen ze zaplatim tu SMS, ale jeste by meli vedet muj telefon? To muze leda sebevrah.

Arnold Rimmer
4. 10. 2011 9:02 Nový

K dokonalosti by stačilo tak málo...

celé vlákno

K dokonalosti této služby by stačilo, kdyby se do toho angažoval některý z operátorů a při objednání služby(klidně i za vyšší cenu, by byl součástí balení výhodný datový tarif)...

Proč to musí být scifi?

VfB
VfB (neregistrovaný) 188.122.212.---
4. 10. 2011 12:04 Nový

Re: K dokonalosti by stačilo tak málo...

celé vlákno

k dokonalosti této služby by stačilo cca 97% její funkčnosti, podmínek atd z gruntu předělat xD

Medvěd
Medvěd (neregistrovaný) ---.160.broadband12.iol.cz
4. 10. 2011 9:31 Nový

Na konci první věty...

celé vlákno

...prvního odstavce má být "d 5 do cca 10 euro za skladbu.", nikoliv "za album". Čtenáři LUPY jsou sice inteligentní a pochopí, ale... :-)

Medvěd
Medvěd (neregistrovaný) ---.160.broadband12.iol.cz
4. 10. 2011 9:33 Nový

Re: Na konci první věty...

celé vlákno

A takto ty chyby vznikají, že. :-)) Tak ještě jednou:

Na konci první věty prvního odstavce má být "od 5 do cca 10 euro za album.", nikoliv "za skladbu".

Josef Aujezdský aura:100
4. 10. 2011 9:38 Nový

Obchodní podmínky

celé vlákno

Asi trochu šetřili na právnících. Obchodní podmínky MusicJet s.r.o. jsou zkopírovaný z i-legalne.cz. To je dobrý start pro organizace, jež se dost ohánění duševním vlastnictvím.

Poznám to, jelikož jsem je psal:)

lol
lol (neregistrovaný) ---.170.broadband6.iol.cz
4. 10. 2011 9:58 Nový

Re: Obchodní podmínky

celé vlákno

BINGO :)))

ondra.novacisko.cz
ondra.novacisko.cz (neregistrovaný) ---.seznam.cz
4. 10. 2011 10:26 Nový

Re: Obchodní podmínky

celé vlákno

Obchodní podmínky se přece kopírují neustále. Vsadím se, že jste je taky zkopiroval z ruzných zdrojů :-D

Josef Aujezdský aura:100
4. 10. 2011 10:50 Nový

Re: Obchodní podmínky

celé vlákno

Nebudete tomu věřit, ale jsou i lidé, co obchodní podmínky vytvářejí. Navíc se občas zjeví služba, která u nás ještě není, a pak to musí udělat někdo první (viz i-legalne.cz).

ondra.novacisko.cz
ondra.novacisko.cz (neregistrovaný) ---.seznam.cz
4. 10. 2011 10:52 Nový

Re: Obchodní podmínky

celé vlákno

No zkuste je žalovat, třeba vyhrajete...

JKL
JKL (neregistrovaný) ---.56.broadband3.iol.cz
4. 10. 2011 14:42 Nový

Re: Obchodní podmínky

celé vlákno

Já bych to viděl jako plus - snaží se prostě šetřit náklady!

Určitě víte, že VOP (Veřejné obchodní podmínky) a jakékoliv další právní dokumenty jako jsou rozsudky, smlouvy, licenční podmínky atd. NEJSOU z hlediska zákona nijak chápány jako duševní vlastnictví a nevztahuje se na ně ochrana z hlediska autorského zákona.

Takže legálně může kdokoli "obšlehnout" nejen VOP, ale i všechny další právní dokumenty...

Každopádně jakékoliv obchodní podmínky (ani ty Vaše) nemohou být 100% originál, protože pak by jaksi nebyly právně závazné. Musí se opírat o zákony, obecné zvyklosti, případně dobré mravy a zde už nastává kopírování - forma nemusí být identická, ale obsah je téměř vždy. Jenže je to právní dokument a tam prostě nemusíte uvádět citace, zdroje a další. Takže můžete VOP označit za svoje, i když "svého" je tam jenom 1%.

Zrovna tak se nedají chránit obchodní praktiky - například to, že někdo místo "Dobrý den", zdraví zákazníky "Vítejte" a podobně :-).
Takže pokud se komukoliv líbí jak se chovají k zákazníkům ve firmě XY, klidně s tím může ihned začít a nemusí se nikoho ptát...

Josef Aujezdský
Josef Aujezdský (neregistrovaný) ---.suchdol.net
4. 10. 2011 15:12 Nový

Re: Obchodní podmínky

celé vlákno

"Takže legálně může kdokoli "obšlehnout" nejen VOP, ale i všechny další právní dokumenty..."

To si myslím, že nemáte pravdu. Přinejmenším bude takové jednání nekalosoutěžní vůči subjektu, který na vytvoření podmínek vynaložil náklady (u takto komplexního dokumentu si myslím, že ani autorskoprávní ochranu nelze vyloučit).

Nicméně osobně s tím nemám žádný problém. Spíše mi to přišlo v celkovém kontextu humorné.

MMN
MMN (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
4. 10. 2011 13:06 Nový

Re: Obchodní podmínky

celé vlákno

Jo, pak to dopadá, že v právních dokumentech se vyskytují nesmysly a bůh ví, odkud to vlastně pochází.
Jednou z takových věcí, na které jsem alergický, jsou věty jako "Smluvní strany prohlašují, že tato smlouva byla uzavřena na základě jejich pravé, vážné a svobodné vůle, nikoliv v tísni a nebo za nápadně nevýhodných podmínek."
Ten, kdo tenhle blábol dal do smlouvy jako první (a ostatní ho kopírují), by měl dostat nějaké ocenění.

Patrick Zandl aura:91
4. 10. 2011 13:25 Nový

Re: Obchodní podmínky

celé vlákno

Autorem té větičky je Reinhard Heidrich, poprvé ji uvedl do dokumentů na konferenci ve Wannsee v roce 1942. Ocenění už dostal, jaké zasloužil.

Blake
Blake (neregistrovaný) 170.252.80.---
4. 10. 2011 15:21 Nový

Re: Obchodní podmínky

celé vlákno

Neměl byste, prosím, odkaz na zdroj, klidně i off-line. (Po přečtení Vašeho článku o bitvě u Grunwaldu ani nepochybuji o pravosti Vašeho tvrzení, jen mne to začalo zajímat...). Díky.

Patrick Zandl aura:91
4. 10. 2011 20:47 Nový

Re: Obchodní podmínky

celé vlákno

Tak to se omlouvám, byl to jen vtip. Autorem bude nějaký jiný právník :)

Maaartin
Maaartin (neregistrovaný) 188.120.198.---
4. 10. 2011 22:44 Nový

Re: Obchodní podmínky

celé vlákno

A ja to sezral i s navijakem.... no co, pravnik jako pravnik. :D:D:D

Miloslav Lešetický aura:98
5. 10. 2011 7:12 Nový

Re: Obchodní podmínky

celé vlákno

Dobrý fórek :)

Miloslav Lešetický aura:98
4. 10. 2011 15:45 Nový

Re: Obchodní podmínky

celé vlákno

Patricku, také by mě zajímal zdroj, z kterého jsi tuto informaci vyčetl. Díky.

psenda
psenda (neregistrovaný) ---.131.broadband12.iol.cz
5. 10. 2011 16:58 Nový

Re: Obchodní podmínky

celé vlákno

A jak se pise nahore, od te doby se to obslehava

Roj aura:23
Roj
4. 10. 2011 10:42 Nový

Re: Obchodní podmínky

celé vlákno

Kopírování nelze zastavit :-)

x
x (neregistrovaný) ---.tpfree.net
4. 10. 2011 11:19 Nový

Re: Obchodní podmínky

celé vlákno

wow, toto je lepsi nez celej clanek.

Pytrýsek
Pytrýsek (neregistrovaný) ---.emea.ibm.com
4. 10. 2011 11:38 Nový

Re: Obchodní podmínky

celé vlákno

Pěkně jste je tu vyhmátl, pane doktore :-D

Martin H.
Martin H. (neregistrovaný) ---.tmcz.cz
4. 10. 2011 13:01 Nový

Re: Obchodní podmínky

celé vlákno

A vzali to důkladně - nadpis 12. na i-legalne: překlep SĚLENÍ místo sdělení, na musicjet nadpis 11. - SĚLENÍ. Záverečná ustanovené (chybí háček nad E) jakbysmet :)

OMG
OMG (neregistrovaný) ---.cust.nbox.cz
4. 10. 2011 14:34 Nový

Re: Obchodní podmínky

celé vlákno

Kopírování zabíjí obchodní podmínky!

kraag
kraag (neregistrovaný) ---.85.broadband13.iol.cz
4. 10. 2011 18:04 Nový

Re: Obchodní podmínky

celé vlákno

to je teda silenej trapas, jestli je nekoupili. Nechapu, ze si tohle dovoli sluzba na ktery se podili seznam!!

xxx
xxx (neregistrovaný) ---.121.broadband12.iol.cz
4. 10. 2011 18:18 Nový

Re: Obchodní podmínky

celé vlákno

Nejsem žádný Seznamobijec, v souboji s Googlem jim dokonce skrytě fandím, ale nemůžu říci, že mě to překvapuje. A radost mi to určitě nedělá...

OH
OH (neregistrovaný) ---.243.broadband6.iol.cz
4. 10. 2011 23:46 Nový

Re: Obchodní podmínky

celé vlákno

Duševní vlastnictví ostatních pro jeho samozvané ochránce neplatí, to nevíte?

MusicJet
MusicJet (neregistrovaný) ---.49.93.210.static.b2b.upcbusiness.cz
5. 10. 2011 9:53 Nový

Re: Obchodní podmínky

celé vlákno

Dobry den, opravdu jsme pri sestavovani obchodnich podminek vychazeli ze zneni i-legalne.cz, se kterymi jsme se na postoupeni textu dohodli. Bohuzel se stala chyba a nas admin umistil na web puvodni verzi, a ne verzi upravenou pro nasi sluzbu. Ted je vse jiz v poradku. Dekujeme za upozorneni.

felix slovacek
felix slovacek (neregistrovaný) ---.46.broadband5.iol.cz
5. 10. 2011 12:51 Nový

Re: Obchodní podmínky

celé vlákno

A se Spotify jste se taky dohodli? Anebo jste ty jejich stranky jen jednoduse okopirovali?

x
x (neregistrovaný) ---.tpfree.net
5. 10. 2011 14:25 Nový

Re: Obchodní podmínky

celé vlákno

99% to ted svedou na "nesikovnyho" admina/vyvojare/... ale realita je takova, ze to jednoduse opajcovali kde se dalo, aby stim nebylo moc prace.

felix slovacek
felix slovacek (neregistrovaný) ---.46.broadband5.iol.cz
5. 10. 2011 13:01 Nový

Re: Obchodní podmínky

celé vlákno
ondra.novacisko.cz
ondra.novacisko.cz (neregistrovaný) ---.seznam.cz
6. 10. 2011 14:44 Nový

Re: Obchodní podmínky

celé vlákno

Že by někdo začal uplatňovat nález evropského soudu, že uživatelské rozhraní je také autorské dílo?

Krakonoš
Krakonoš (neregistrovaný) 193.29.76.---
4. 10. 2011 11:25 Nový

A co jakože plánují udělat s těma Uložto.cz a spol?

celé vlákno

A co plánuje udělat Uložto? Tak se přestěhují na zahraniční servery, URL přesměrují na com taky a vymalováno, ne?

Martin
Martin (neregistrovaný) ---.154.net-connect.cz
4. 10. 2011 14:14 Nový

spousta překlepů v článků

celé vlákno

Tolik hrubek a překlepů v jednom článku na Lupě snad ještě nebylo. Naštvali jste korektora? Nebo ho rovnou vyhodili? Nebo žádného nemáte a autor článku zkouší houbičky?

M.
M. (neregistrovaný) ---.vodafone.cz
4. 10. 2011 14:19 Nový

MusicJet vs Spotify

celé vlákno

Me hlavne prekvapuje, jak autori ocividne krome nasmlouvani labelu nic neresili a vsechno maximalne osrali - vykradene Spotify, ukradene podminky sluzby, silenej web, viz muj clanek http://bit.ly/musicjet

Tomik
Tomik (neregistrovaný) 212.96.172.---
4. 10. 2011 14:51 Nový

Proč tak bezvýhradně trvají na tel. čísle?

celé vlákno

Chci se zeptat, jestli je tady někdo kdo toho projektu vidí trochu víc než běžný uživatel. V článku již byl zmíněn OSA. Proto se mi nelíbí ta bezváhradná nutnost, povinnost, dát jim k dispozici tel. číslo. Dát jim ho by znamenalo minimálně velký nárust reklamních telefonátů a textových zpráv, to je jasné. Ale řekl bych, že je za tím i víc.

paralelpipon
paralelpipon (neregistrovaný) ---.nsys.cz
4. 10. 2011 16:12 Nový

Re: Proč tak bezvýhradně trvají na tel. čísle?

celé vlákno

Tak jim dejte číslo někoho koho nemáte vůbec rád.

Lokutus
Lokutus (neregistrovaný) ---.alliance-unichem.cz
4. 10. 2011 15:19 Nový

Proč to dělat jednoduše

celé vlákno

Tahle služba bude potřebovat obrovskou marketingovou podporu, jako svého času libko. Pár let se díky reklamě pro frikulíny bude držet nad vodou a pak se potopí, až jí dojde dech a i frikulíni zjistí, že jsou jednodušší cesty, jak poslouchat muziku.

x
x (neregistrovaný) ---.tpfree.net
4. 10. 2011 15:59 Nový

OT - chyba serveru

celé vlákno

An internal server error occurred. Please try again later.

Ja vim ze kovarova kobyla, ale co je moc to je prilis, dneska sem tuhle hlasku videl aspon 20x.

volani.webnode.cz
volani.webnode.cz (neregistrovaný) ---.207.broadband9.iol.cz
4. 10. 2011 16:12 Nový

konkurence

celé vlákno

A nebude si tím seznam konkurovat svojí další službě http://music.stream.cz/ ?

bw
bw (neregistrovaný) 193.29.76.---
4. 10. 2011 17:12 Nový

prosim vysvetlit

celé vlákno

dokaze mi niekto z miestnych vysvetlit, preco by prave musicjet mal na trhu v CR prezit, ked to uz pred nim nedokazalo i-legalne? ktore faktory zanedbalo i-legalne.cz a musicjet ich zvladnute ma? dopredu dakujem.
inak moj tip je, ze do 2 rokov to MJ zabali - z pohladu bezneho uzivatela neprinasa nic, co by si uzivatel nevedel zaobstarat inak (uzitok, pohodlie, ...)

xxx
xxx (neregistrovaný) ---.121.broadband12.iol.cz
4. 10. 2011 18:20 Nový

Re: prosim vysvetlit

celé vlákno

Budou mít aspoň nějaký příjem z reklamy v účtech zadarmo.

kája
kája (neregistrovaný) ---.customer.poda.cz
4. 10. 2011 19:10 Nový

alternativa

celé vlákno
Michal
Michal (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
5. 10. 2011 0:09 Nový

Dusevni vlastnictvi v pripade OSY apod. je jeden velkej podvod

celé vlákno

Realne tady dochazi k odcerpavani a prerozdelovani zdroju od jednotlivcu smerem na obrovske hromady k obrim spolecnostem, ktere nam v budoucnu budou chtit rikat i jak si mame vytirat zadek. Samotni autori jsou tu spise za rukojmi..
Rikam stop tomuto nesmyslu!

Tim
Tim (neregistrovaný) ---.sazovice.net
5. 10. 2011 8:45 Nový

FAIL

celé vlákno

fail jak prase:) mohli to aspon precist a upravit si to "pro sebe" tim padem by prisli na ty zminovane chyby.
MusicJet je FAIL :D

Dan
Dan (neregistrovaný) ---.207.broadband.iol.cz
5. 10. 2011 11:42 Nový

kdyz radio tak jedine s nahravanim

celé vlákno

ja hudbu posloucham pres Screamer Radio a kdyz se mi neco zalibi stisknu tlacitko a skladby vcetne tagu se mi pod jejich nazvem zacnou nahravat/ukladat do mnou zvolene slozky rovnou v Mp3

Noxtromo aura:41
6. 10. 2011 0:10 Nový

Ztracená generace

celé vlákno

Dle mého jsou lidé 18 - 35 pro podobné služby v podstatě ztracená generace.
Asi posledních deset let nebylo v ČR možné legálně koupit muziku (za předpokladu, že nechci fyzické CD ani obskurnosti typu DRM). Celou tuto dobu se organizace typu OSA snažila eticky pochybnými způsoby trestat pokrok a jednotlivce.
Výsledek? Muziku stahuje každý a většině lidí se ani nechce platit za služby typu rapidshare nebo uloz.to.

Přeji jim hodně štěstí, budou ho potřebovat.

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) ---.idtnet.cz
6. 10. 2011 9:43 Nový

Re: Ztracená generace

celé vlákno

Štěstí? Jak může někdo doufat, že mu někdo bude platit za něco, co je k dispozici legálně a zdarma? A navíc ještě registrace a otravování reklamou, o ,,kvalitě" MP3 nemluvě? Nemá smysl se sázet, jestli to bude úspěšné, spíš jak dlouho to vydrží.

kakabus
kakabus (neregistrovaný) ---.78.broadband3.iol.cz
12. 10. 2011 17:03 Nový

Re: Ztracená generace

celé vlákno

Vůbec nemám problém zaplatit uložto nebo rapidu, tam aspon vim kam ty prachy tecou :-) . Obcas se najde kousek ktery ani "legalne" sehnat nelze a rapid nebo ulozto a jine jsou jedinou moznosti. Pravda ze jsem zaplatil snad jen jednou, potrebuju odtamtud jen tak malo veci ze mi staci free ...
S tim ze v CR byla (a stale je) dira na trhu a navic chybi mikropaltebni system , kde by clovek nemusel mit strach zaplatit (a nenakrmil by milion prostredniku) plne souhlasim...

Aphasel
Aphasel (neregistrovaný) ---.178-40-190.t-com.sk
6. 10. 2011 11:01 Nový

Neposlouchám hudbu na PC ani v mobilu

celé vlákno

Dle mého názoru se v případě MusicJet nejedná o službu pro mladé lidi, ale pro děti. Já se považuji ještě stále za mladého a tato služba je pro mě nepoužitelná. Muziku dle vlastního výběru poslouchám denně a jako 90% zboží bych si ji rád koupil přes internet v CD kvalitě a uložil si ji do multimediálního přehrávače připojeného přes HDMI k zesilovači s kvalitním repro. Poslech přes bežné PC nebo telefon je na ...... A kupovat v dnešní době CD a potom to grabovat do FLAC je zoufalství. Připadá mi to jako by odpovědné osoby výše uvedených vydavatelství žili posledních 10 let na jiné planetě.

ondra.novacisko.cz
ondra.novacisko.cz (neregistrovaný) ---.seznam.cz
6. 10. 2011 14:48 Nový

Re: Neposlouchám hudbu na PC ani v mobilu

celé vlákno

Tomu se říká názor typického uživatele

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) ---.idtnet.cz
7. 10. 2011 17:29 Nový

Re: Neposlouchám hudbu na PC ani v mobilu

celé vlákno

Tak pod tohle se podepíšu všema deseti. Bohužel splašit dnes kvalitní nahrávky, nezmršené různými digitálními vymoženostmi, je nesmírně obtížné, takže já se řídím zásadou: Když chceš mít něco kvalitního a levného, nebo zdarma, udělej si to sám. Čili postupně přepisuji na CD všechno, co mám na gramodeskách a klasických MGF páskách, kamarád v Austrálii dělá totéž a občas si pár GB dat čenžneme. Takže z netu zásadně pouze zdarma a pouze CD kvalitu, když už. A komu se to nelíbí, ať mi p...l políbí.

Petr Vorálek aura:94
8. 10. 2011 1:20 Nový

Re: Neposlouchám hudbu na PC ani v mobilu

celé vlákno

Vida, tak to jsem zoufalec první třídy... :^)
Nějaké stahování komerčních věcí se mi hnusí (vždyť se mi ta hudba/filmy líbí, proboha! Proč bych to měl někde jako warezácké prase stahovat a připravovat tak ty lidi, co to poskládali dohromady o odměnu?), to už si to CD/DVD raději koupím i s bookletem a ripnu do toho FLACu (čímž se ze mne automaticky stane zločinec, narozdíl od toho prasete, co si to stáhne do korýtka "zadarmo". To jsou paradoxy.)...

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) ---.idtnet.cz
8. 10. 2011 15:40 Nový

Re: Neposlouchám hudbu na PC ani v mobilu

celé vlákno

Upřímnou soustrast a běžte se léčit, dokud není pozdě!
1/ stahování kultury pro osobní potřebu, stejně jako přepisování analogových nahrávek na placky je zcela legální činnost.
2/ Najít aspoň trochu slušně udělané CD za přijatelnou cenu, tj do 50 Kč, je větší zázrak, než vyhrát první cenu ve Sportce. Když porovnám tytéž nahrávky na profesionálním CD a to, co si vyrobím přepisem z analogu já sám, je mi okamžitě jasné, že kupování CD je jen vyhazování peněz, pokud vůbec CD s tím, co mne zajímá, seženu!
3/Souhlasím s tím, aby autor a inpterpret dostali za svou práci zaplaceno, ale absolutně odmítám financovat vydavatelskou mafii! Takže hodlám akceptovat pouze takový platební model, kdy zaplacené peníze dostane pouze a jedině autor a interpret, ale už nikdo jiný!

Petr Vorálek aura:94
8. 10. 2011 18:03 Nový

Re: Neposlouchám hudbu na PC ani v mobilu

celé vlákno

Děkuji za péči o mé zdraví (a v rámci péče o mé duševní zdraví a sebeúctu bude moje reakce na Váš příspěvek relativně krátká a POSLEDNÍ, za ta léta, co na Lupu a Root do názorů přispíváte už jsem si všiml, že Vaše hodnoty a morálka je mírně posunutá oproti té mojí. Nu co, takový je život.).

1) Existují vzorce chování, které jsou legální, a přesto se můžou někomu jevit jako nefér, nemorální, zavrženíhodné.

2) Každý má tu laťku "přijatelné ceny" za CD/DVD jinde, já třeba momentálně desetkrát výše, než Vy, v odůvodněných případech i vyšší. Smiřte se s tím, i tací lidé existují.

3) Financování "vydavatelské mafie" mi žíly netrhá, zjevně je v tom cyklu potřebná, jinak by se bez ní všichni autoři a interpreti již dávno obešli a celou svoji kariéru a podporu kolem vydávání si zabezpečili sami.
Autoři mají právo si vybrat, zda služeb té "mafie" využijí, či nikoli, Vy zase můžete buď jejich výběr akceptovat a CD/DVD koupit, nebo neakceptovat, a existenci díla ignorovat.
Nemáte na to -- ušetřete si, nebo se smiřte s tím, že to mít nebudete, není to věc pro život nezbytná.
Nebo si stahujte třeba CD od práskače, či obecně pod CCL...

Reagovat se neobtěžujte, přeji pěkný den.

n94
n94 (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
8. 10. 2011 18:46 Nový

na obyčejné CD zatím nemá nic :(

celé vlákno

Dle mého konkurence iTunes a MusicJetu ulozto.cz není - kdo si chce najít "takylegální" cestu, ten nebude kupovat hudbu ani v hmotné, ani v nehmotné podobě - viz. zde přítomný pan krakonoš :).

Pro ty ostatní je CD stále nejlepší volbou - musíte pro něj sice do obchodu, ale pak je "vaše" navždy, můžete jej přehrávat v autě, opakovaně ripnout nahrát kam chcete a kolikrát chcete - což neplatí ani pro itunes a už vůbec ne pro musicjet :)

Soubory z itunes sice nemají drm, ale pokud si je ručně nezálohujete, itunes je NEDOVOLÍ stáhnout znovu (v ČR), pokud vám třeba zhavaruje disk. Pokud uděláte tu chybu, že něco koupíte na iPhonu, tak proces jak je z iPhonu dostat /ne, přes itunes to nejde/ je mnohem složitější než ripnutí CD. Bohužel, je to čerstvá osobní zkušenost - z online nákupů hudby jsem vyléčen :) Zajímavé je, že u aplikací /a v USA i u hudby/ jde jednou koupená věc stahovat opakovaně kolikrát chcete a na co chcete.../

O musicjetu nemluvě, tam odradí už registrace...

R2D2
R2D2 (neregistrovaný) 173.0.3.---
9. 10. 2011 11:24 Nový

MusicJet

celé vlákno

Grooveshark, Google Music, Last.FM ... všechno tohle jde v prohlížeči samotném. To znamená, že nutně nemusíte používat nějaký klient. Taky nechápu proč se ověřuje to, že jsem v ČR pomocí tel. čísla, když jinde stačí kontrola podle IP. Ten registrační formulář je zbytečně hloupí. Vzhled stránek a klientu se mi vůbec nelíbí. Ale hlavně mám rád jednoduché služby, které fungují. Když ještě dobře vypadají, tak to rozhodně není na škodu. MusicJet se moc nepovedl. Nejvíc jsem zvědaví jestli si najde svoji cílovou skupinu.

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem