Hlavní navigace

MySpace nahradil playlisty z imeem.com vlastní reklamou

Jiří Macich ml.

Komunitní server MySpace se v poslední době hodně zaměřuje na oblast hudby. Evidentně v ní vidí cestu k úspěšnému konkurování serveru Facebook, který v posledních letech zaznamenal obrovský rozmach. MySpace patřící do stáje miliardáře Ruperta Murdocha loni nakoupil několik menších hudebně orientovaných projektů a patří mezi ně také imeem.com. Ten už od prosince v samostatné podobě neexistuje, pouze přesměrovává na MySpace Music, kam se mají přesunout i jeho uživatelé. Vlnu negativních reakcí…

Komunitní server MySpace se v poslední době hodně zaměřuje na oblast hudby. Evidentně v ní vidí cestu k úspěšnému konkurování serveru Facebook, který v posledních letech zaznamenal obrovský rozmach. MySpace patřící do stáje miliardáře Ruperta Murdocha loni nakoupil několik menších hudebně orientovaných projektů a patří mezi ně také imeem.com. Ten už od prosince v samostatné podobě neexistuje, pouze přesměrovává na MySpace Music, kam se mají přesunout i jeho uživatelé. Vlnu negativních reakcí vyvolalo už pomalé přesouvání dat uživatelů z původní služby pod křídla serveru MySpace Music.

Nic na tom nezměnilo ani vehementní ujišťování správců, že playlisty a další data ztracena nebyla a pracuje se na jejich přesunu. Aby těch negativních emocí nebylo málo, MySpace místo playlistů umístěných na stránky a blogy jednotlivých uživatelů imeem.com nyní umístil reklamu. Řada uživatelů je tedy nepříjemně překvapena, že na svých stránkách místo playlistu s oblíbenými interprety a songy má reklamu například nabízející vyzváněcí tóny nebo nebo propagující služby stránek MySpace Music a iLike. Playlisty se již nezobrazují vůbec. (Wired.com, imeem blog)

Našli jste v článku chybu?